Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.



הייתי היום בשתי סוכנויות הרכב, ובאמת אני עומד בפני החלטה קשה.

ההתלבטות היא:

או את הקורולה שהיא מנוע 1600 ועולה 123 אם אני לא טועה.

ויש את הג'טה שהיא מנוע 2000 ועולה מחיר סופי על הכביש 157.

מהג'טה בהרבה יותר התרשמתי מבחינת הכל.. בטיחות, יופי, אבזור.

גם מהקורולה התרשמתי אבל פחות. בכל זאת זה הבדל של 30 אלף שקל בערך..

מה אתם חושבים? מה עדיף? מבחינת הכל.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום.



 

הייתי היום בשתי סוכנויות הרכב, ובאמת אני עומד בפני החלטה קשה.

ההתלבטות היא:

או את הקורולה שהיא מנוע 1600 ועולה 123 אם אני לא טועה.

ויש את הג'טה שהיא מנוע 2000 ועולה מחיר סופי על הכביש 157.

מהג'טה בהרבה יותר התרשמתי מבחינת הכל.. בטיחות, יופי, אבזור.

גם מהקורולה התרשמתי אבל פחות. בכל זאת זה הבדל של 30 אלף שקל בערך..

מה אתם חושבים? מה עדיף? מבחינת הכל.

 

שתי המכוניות מעולות

תעשה לעצמך את חישוב הכדאית הכספית ואת התחושה איזה מכונית מתאימה לך יותר מבחינת מכללול התכונות.

פורסם
שתי המכוניות מעולות

תעשה לעצמך את חישוב הכדאית הכספית ואת התחושה איזה מכונית מתאימה לך יותר מבחינת מכללול התכונות.

 

אז זהו, שאני עושה לעצמי את החישוב וקשה לי להחליט.

בגלל זה החלטתי להתייעץ עם החבר'ה פה.

פורסם

אני אומר כזה דבר.

 

אם לא איכפת לך להוסיף 30 ולהגיע ל 160 ...אז תעשה עוד מאמץ קטן ותקנה כבר B4.

 

אם להישאר ב130 ,אז לך על ה קורולה.

 

ג'טה,לא הייתי קונה, גם בגלל הסחירות,שמירת הערך שלה, וגם, את הג'טה אני לא מכיר,אבל עם הגולף יש לי הכרות מסויימת ביום יום בעיקר בפן המכאני של הרכב(לא אכנס לזה כרגע), בכל אופן אני אוהב רכבים יפניים וממליץ לך , בסדר גודל של 130,ללכת על הקורולה.

פורסם

מצתרף לקודם.

אם כבר חשבת על ג'טה, והיית מוכן להשקיע 160 אלף שקל, היתיי הולך על הB4 (לפי טעמי על הגיר הידני), אם לא אז על הטויוטה.

נ.ב. אם תבחר בטויטה, תנסה להתארגן עם עוד כמה אנשים שרוצים גם, כך תוכלו לפנות ליבואן ולבקש שתמורת אותו הכסף יביאו את הגירסא עם 7 כריות אויר ומערכת בקרת יציבות.

פורסם

לטויוטה, כאמור, 4 כריות אוויר ואין ESP, ואת זה אני מקווה שאתה כבר יודע.

 

בסופו של דבר, שתיהן ישרתו אותך נאמנה מיום ליום. אם הג'טה היא המכונית שאתה רוצה, והשיקול הכלכלי לא ראשון בסדר העדיפות, לא נשאר אלא לומר לך לקחת אותה. אני משער שהיא תהיה טובה בכל פרמטר ולא נראה לי שתתחרט.

אף אחד לא יודע מה תהיה הסחירות של הקורולה עם הגיר החדש, אגב.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

קודם כל תודה לכולם.



דבר שני לא ציינתי את זה אבל אני נהג חדש (משהו כמו חצי שנה על הכביש)

ובעקרון ההורים הם אלה שקונים את האוטו.

האוטו מיועד לאמא שלי (ששבועיים בחודש יש לה אוטו אחר מהעבודה)

ולי, שאני עוד חודשיים בערך מתגייס ובקושי אהיה בבית.

B4 לא בא בחשבון כי אבא שלי לקוח של טויוטה וממש בקשרים טובים שם עם כולם. מטויוטה הוא רכש 5 מכוניות ואפילו יותר.

אבי נוטה יותר לכיוון של הקורולה, בעוד שאני ואמי נוטים לכיוון של הג'טה.

אז זה או הקורולה או הג'טה, לאבי יש דעות קדומות לא טובות על הסובארו.

אני יודע על הבטיחות והכל. בגלל זה אני גם מעדיף את הג'טה.

אם הייתם במקומי, מה הייתם קונים?

תודה לכם

פורסם

חד משמעית את הג'טה. מנוע עדיף, גיר כנראה עדיף (טיפטרוניק שישה הילוכים), תא נוסעים נהדר, ולא יהיה לכל עמישראל את אותו הרכב בליסינג.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

קודם כל תודה לכולם.



 

דבר שני לא ציינתי את זה אבל אני נהג חדש (משהו כמו חצי שנה על הכביש)

ובעקרון ההורים הם אלה שקונים את האוטו.

האוטו מיועד לאמא שלי (ששבועיים בחודש יש לה אוטו אחר מהעבודה)

ולי, שאני עוד חודשיים בערך מתגייס ובקושי אהיה בבית.

B4 לא בא בחשבון כי אבא שלי לקוח של טויוטה וממש בקשרים טובים שם עם כולם. מטויוטה הוא רכש 5 מכוניות ואפילו יותר.

אבי נוטה יותר לכיוון של הקורולה, בעוד שאני ואמי נוטים לכיוון של הג'טה.

אז זה או הקורולה או הג'טה, לאבי יש דעות קדומות לא טובות על הסובארו.

אני יודע על הבטיחות והכל. בגלל זה אני גם מעדיף את הג'טה.

אם הייתם במקומי, מה הייתם קונים?

 

תודה לכם

 

זאת אומרת שאתה מוכן לא לרכוש את הרכב העדיף רק בגלל דעה קדומה שכנראה לא מבוססת על כלום.

אני גם לא מצליח להבין, בדר"כ רכב רוכשים עפ"י מסגרת תקציב ובשניהם הצלחת למצוא מכוניות בינוניות שלא מצטינות בכלום.

עד 125K אתה רוכש פוקוס מאובזרת, בטוחה, מהנה לנהיגה ונוחה יותר וב160K אתה כבר עולה לקטגוריה של מכוניות המנהלים ונהנה ממכוניות עדיפות, מרווחות ושקטות יותר כמו הB4 אקורד וC5.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

פוקוס מאובזרת,נוחה ובטוחה...כל זה טוב ויפה.

אבל למטבע שני צדדים, הפוקוס כבדה וסרבנית,נותנת הרגשה של ...עזוב אותי באמשך...ובנוסף, מבחינת אמינות,לא משתווה לקורולה,ותוסיף גם את עניין הסחירות שגם (מה לעשות) צריך לקחת בחשבון,ביום שהוא יירצה למכור,הוא יקלל את הרגע.

פורסם

חשבת על כיוון ה"בין שתיהן"?

 

אתה יכול לקנות ב140 הונדה סיויק חדשה.. היא גם מרשימה מאוד, גם עם מנוע חזק וחסכוני וגם בעלת מחיר נמוך מהג'טה.

 

אני חושב שזאת אופציה מעניינת לחשוב עליה..

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

אם כבר VW, למה לא גולף TSI?

ביצועים מעולים, מחיר טוב, בטיחות ואבזור .

6 כ"א, ESP , גיר DSG, איכות הרכבה מעולה וכ'ו.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

הגולף יקרה יותר מהג'טה באופן עקבי, מאחר והג'טה מורכבת במקסיקו והגולף באירופה (גרמניה, כמדומני). נאמר כאן שTSI כזו עולה 158K, שזה יקר מהג'טה (שעולה 157K על הכביש, כלומר 151K בערך).

אישית, הTSI נשמע לי יותר מעניין מה2.0FSI, זמינות כוח עדיפה ויותר חסכוני. הDSG זה בהחלט יתרון.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

חשבתי לקנות את הג'טה והיא מועמדת חזקה לקניה הבאה שלי.

אני מניח שלהוריך הביצועים לא הכי חשובים.

אז יש ג'טה זולה יותר, 1600 אם אני לא טועה, קצת חלשה, רק 100 ומשהו כ"ס...אבל הגיר הנהדר נותן הרגשה יותר טובה מהגיר הרובוטי של הקורולה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...