Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי מערכת עם כניסת USB הוא ניגן את המוזיקה שלי מה DISK ON KEY ללא בעיות.

עכשיו יש לי מערכת מובנת ולכן אני רוצה לקנות משדר FM, השאלה שלי האם הוא ישדר את המוזיקה מה DISK ON KEY שלי או שזה חייב להיות נגן MP3 ?

 

** קראו את ההודעות האחרונות, הנושא קצת השתנה, תודה מראש על העזרה.

פורסם

אם יש לו כניסת USB אז כן...למה לא? כסטנדרט יש לכולם PL קטן.

לגבי משדרי FM בכללית - לא ממש איכותיים אלא אם כן מדובר על משהו ייעודי של חברה מסויימת לנגנים שלה.

ככה כל משדר עם אנטנה הוא פשוט אכזבה מבחינת הסאונד

פורסם

אני לא מחפש מוזיקה ברמה הכי גבוה, והמשדר יישב לי אפילו לא מטר מהמערכת (מובנת של טויוטה).

 

זה באמת יהרוס את האיכות כ"כ?

או שנשאל שאלה אחרת, יהיה לי איכות של רדיו מינימום?

פורסם

תחשוב שאין כמעט תדר בישראל שלא משדר או קרוב לזה-יש המון תחנות ערביות

יהיה קשה למצוא אחד שיתאים לך לכל הארץ

והאיכות היא לא משהו - המון המון רעשים אפילו אם תלפף את האנטנה של המשדר על כבל הכניסה של האנטנה המקורית.

פורסם

הבנתי אותך, תודה על התגובה כמעט קניתי אחד כזה.

 

יש לך הצעה אחרת בשבילי? אני משתגע עם החרא המובנה הזה...

אני אשרוד בלי USB אבל איך לפחות לגרום לזה לקרוא דיסקים MP3 ?

פורסם

לצערי אני באותה קלחת...יש לי קליאו ספורט ואני לא רוצה להחליף את הרדיו המקורי משתי סיבות:

1) לא רוצה למשוך עיניים של גנבים

2) לא מוכן לוותר על השלט המקורי של ההגה.

לדעתי ניתן להוסיף צ'נג'ר...ואפילו לא מקורי ככה שאני מניח שתוכל לרכוש אחד שקורא MP3 .

או במחשבה שנייה - אולי ישנה אופציה לשחק עם המחבר של הצ'נג'ר ולחבר אותו לאיזה נגן...ממממ אני הייתי ממתין לתשובה יותר מוסמכת מהחבר'ה כאן.

פורסם

קרא את השרשור הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=151152

 

אני מאוד מאוד מרוצה, אחלה מוצר.

איכות טובה (לא מדהימה אבל בהחלט טובה).

לא זול...אבל זה מה יש!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
קרא את השרשור הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=151152

 

אני מאוד מאוד מרוצה, אחלה מוצר.

איכות טובה (לא מדהימה אבל בהחלט טובה).

לא זול...אבל זה מה יש!

 

דווקא 185 ש"ח כולל משלוח זה לא ממש נשמע לי הכי יקר בעולם.

 

ממש הדלקת אותי עכשיו אבל אתה לא מפחד מהדבר הבא (איך באמת זה משפיע עליך?):

 

תחשוב שאין כמעט תדר בישראל שלא משדר או קרוב לזה-יש המון תחנות ערביות

יהיה קשה למצוא אחד שיתאים לך לכל הארץ

והאיכות היא לא משהו - המון המון רעשים אפילו אם תלפף את האנטנה של המשדר על כבל הכניסה של האנטנה המקורית.

פורסם

אני עובד באיזור השרון - צפון גוש דן על 88.9 וזה נקי לחלוטין

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...