Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לחברי הפורום,לפני כמה ימים התחילה ברכב [ יונדאי לנטרה שנת 95 1.6 ידני] בעיה של גמגום המנוע וסלד לא יציב בסרק.

 

שמתי לב שהתופעה קוראת בהילוכים הבאים 1,2,3 במיוחד כאשר מנסים למשוך את ההילוך עד ה4 אלף סיבובים.

 

כאשר קורה הגמגום וממשיכים לתת גז מתחיל להיות ריח של שרוף ממש והרכב מתקשה לנסוע.

 

גם כשאר עומדים בסרק הסלד אינו יציב ולפעמים נופל ממש כמעט עד כיבוי,יש לציין שלא נכבה אבל ממש יורד לקו ה-0.

 

לפני כמה ימים הוחלפו ברכב פלאגים לפלאגים של דנסו,הבחור שמטפל לנו ברכב אמר שהבעיה בפלאגים וגילה גם בית פלאג שרוף

 

והחליף אותו ואת ארבעת הפלאגים.

 

מה יכולה להיות הבעיה לגמגום הנ"ל ולסל"ד הלא יציב.

בתודה מראש.

פורסם

אם אף אחד לא נותן כיוון אחר, אולי תעיין באתר של "מקור ראשון", יש שם את הכתבות "המפתחות בפנים", ובאחד המאמרים האחרונים יש התייחסות למצב דומה, אולי ההמלצות שם קשורים למצב שלך. אם כן והצליח לך, תעדכן.

אם למישהו יש רעיון אחר,

פורסם

שלב ראשון אם לא מאתרים את התקלה ללא חיבור סקנר, הינו חיבור סקנר בתקשורת למחשב הרכב.

המחבר נמצא בבית הנתיכים. צריך מחבר תואם לסקנר שמתקשר עם הרכב ובעל מקצוע שיודע להבין מה רשום ורואים בסקנר.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...