Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורט עד 70K, אימפרזה GT או פז'ו 306 GTI ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זיגי יא נוכל !

למרות שהקסארה VTS היא אופציה לא רעה בכלל

 

הGTI6 נבדלת בחלקים של המתלים

האמת שחוץ מאנטירולים לא עולה לי לראש עכשיו ההבדל:?

בנוסף יש מערכת בלימה שונה וטובה הרבה יותר ב6.

 

 

בכל מקרה הנסיעה בדור שני שונה מאוד מדור ראשון

 

שזה אומר?

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל הדיבורים כמו שאמרו פה על הGTI6 הם באויר, אין הרבה סיכוי שתמצא אחת ולכניס אותה לאיזה משוואה זה טעות אין סיכוי גם ככה להביא אחת אז מה זה משנה כל הדיונים?

 

חפש קליאו למרות המניפולציות והחרטות של לירון היא לא נופלת בכלום מה306...

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

ההבדל בין gti 6 לקסארה,

מבחינת מערכת המתלים הקדמיים השוני הוא בבולט גויינטים שבפיגו הם ארוכים יותר (בערך שתי ס"מ) וזאת ליצירת קאמבר עדיף לישורת על חשבון אחיזה בסיבובים, מאידך בסיטרואן הרווח בין הגלגלים צר יותר והקאמבר בכיול לטובת אחיזה בסיבובים.

 

כמובן שבשל אורך הבולט גויינטים השונה שמאפשר שליטה בקאמבר הציריות בפיגו ארוכות יותר באיזה 15 מ"מ ואולי יותר, לא זוכר.

 

ב gti הציריה בצד של הגיר גם ככה קצרה משל הקסארה בשל הגיר הגדול, והכבד, ובעל הסינכרונים שנדפקים ונמכרים בזוגות (אין סינכרון להילוך בודד, כל סינכרון על שני הילוכים, עלות שיפוץ גיר גבוהה מהממוצע, ובהרבה)ועולים מעל 2200 לפני מע"מ....

 

מערכת הבלימה זהה בשתי המכוניות, בקסארה גם 283 מ"מ ובשלי בפרט יש פרודו 2000 מקדימה ורפידות ספארקו אחורה וצינורות שזורים גודרידג ושמן ברקס 5.1

 

מבחינת עובי אנטי רולים, מערכות המתלים זהות לחלוטין, כמדומני המרחק בין בסיסי הגלגלים בסיטרואן ארוך יותר, לא זוכר מספרים.

 

ההגה בקסארה בעל שטח מת קטן משל הפיגו ובתור בעל zx 16v ו 306 s16 לשעבר אני יכול להעיד שבקסארה יש כיול מוצלח בין האין פשרות הפסיכי של ההגה של ה zx 16 לבין ה s16 ששטחו המת היה טיפה מוגזם לטעמי בתור כיול במכונית ספורטיבית.

 

ב gti 6 מודל 98 יש שתי כריות אויר, בקסארה האותה שנה יש 4 כריות !, בפיגו מקבלים הכנה לרדיו ובקסארה יש רדיו דיסק וצנגר מקורי ושליטה מההגה.

 

 

טוב, סיימתי לשווק תנבלה, אני הולך לשאוב אבק ברכב.....

פורסם

ה GTI6 עדיפה על הקסארה VTS נקודה מכל הבחינות ובעיקר בגלל גיר 6 הילוכים והתנהגות מדויקת מלוטשת משמעותית.

 

ההבדל בינהן הרבה יותר משמעותי מאשר ההבדל בין סקסו VTS ל 106 GTI.

 

אין מה לנסות למכור את הקסארה VTS ככלי עדיף או המשתווה ל- 306 GTI6 זה בכלל לא המצב.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

לכל אלו שחיים בסרט שהפיזו מאיצה פחות או יותר כמו ה-GT (יש כמה כאלה שמודעות למצב לכן אני מפנה את ההודעה לאלו שלא).

 

צאו מהסרט.

 

ה-GT תטחן, תלעס ותירק את הפיזו הצרפתיה בכל זמן, בכל מצב ובכל נקודה.

 

אין דרך אחרת לכתוב את זה, מתנצל מראש על הקלישאות.

פורסם
ה GTI6 עדיפה על הקסארה VTS נקודה מכל הבחינות ובעיקר בגלל גיר 6 הילוכים והתנהגות מדויקת מלוטשת משמעותית.

 

 

תקרא את המשפט עד הסוף :wink:

פורסם

ואם השאלה היתה על ההבדל בין הדור ראשון לדור שני

אז ה306 דור שני מרגישה יותר כבדה ורכה מהדור הראשון (בכל סטאפ מתלים) אבל הרבה פחות מקרקשת מבפנים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

חברים תודה על האינפורמציה,

מאורי, תודה על ההזמנה, מצפה לזה בשמחה.

רוי, אני ואסף שרק חברים, לכן הוא רשם שאני יודע שבשבילו רק אימפרזה :-) .

 

דור, לגבי מציאה של אקזמפלר, אני יודע שהן נדירות, אך את זה תשאיר לי, כבר יש לי מספר של אחת פוטנציאלית,

ושים לב שרשמתי שהקליאו ספורט בהחלט באה בחשבון ואני מכיר אותה ויודע כמה היא נפלאה.

 

לגבי הגה האימפרזה שרובכם טענתם כנגדו,

אומר רק שהוא מאוד הפתיע אותי לטובה, לא ברמת התקשורת והדיוק של הפז'ו, אבל בהחלט גם לא מנותק,

אלא משהו באמצע עם תקשורת, דיוק, מהירות ומשקל סבירים,

וחשוב מכל שלדת ה-GT מתמסרת לפקודות ההיגוי ולדרישות הנהג.

 

 

ולדבר העיקרי.

אתמול הלכתי לדואר, ושם חיכה לי גליון אוטו של החודש.

ודווקא שם יש 2 כתבות על האהבה הגדולה ביותר שלי, שזו המיני קופר.

למרות שההספק שלה נמוך משמעותית משל האימפרזה וה-GTI6, ההתנהגות היא יהלום מלוטש.

וכמובן המראה והסטייל שכאלו אין לאימפרזה ול-GTI6,

אך המיני גם מאוד נדירה, ואני בספק אם אמצא כזו ב-70K, מחירי השוק בפועל גבוהים יותר יצא לי לראות.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
ואם השאלה היתה על ההבדל בין הדור ראשון לדור שני

אז ה306 דור שני מרגישה יותר כבדה ורכה מהדור הראשון (בכל סטאפ מתלים) אבל הרבה פחות מקרקשת מבפנים.

 

ליביו

 

אני לא יודע מאיפה הגעת להבחנה הזו. דרך אגב יש לי GTI-6 שנת 2000 שלדעתי היא דור שלישי ומתוך נסיעה

בכמה מדור ראשון(אחת מהן חדשה מהחנות) ההתרשמות אם לאמר בלשון המעטה היא ממש שונ משלך.זה שמשפרים איכות גימור

לא אומר שהרכב נהיה פחות חד.

לפעמים תחושות הם באמת משהו סובייקטיבי כמו אחת ההבחנות שלך בעבר לגבי הפערים הקטנים בביצועים בין GTI-6 ל S-16.

פורסם

כל הבחנה היא סובייקטיבית - בעיקר כשכתבתי שזו תחושת הקשיחות ...

ההבחנה נוצרה מנהיגה בכמה רכבים דור ראשון ושני.

XSI , XSI16V , GTI6 וכמובן הרכב שלי (לפעמים יותר מאחד מכל סוג) וזו התחושה הכללית (לא רק שלי) בנושא.

הרכב לטעמי מרגיש יותר רך - כמובן שאחרי שינויים - זה יכול להשתנות לגמרי (ולראיה - ה306 של FIZBAN שמרגישה מדהים וקצת יותר קשיחה משלי - אבל גם רשימת השינויים מהמקור בהתאם).

 

וד"א - אם ההיא שהייתה חדשה מהחנות היתה XSI - אז זה אולי מסביר.

 

לגבי הפערים הקטנים בביצועים , כדי שנסגור את הפינה הזו אחת ולתמיד - עד ל100 קמ"ש הפערים הם אפסיים - מעל למהירות הזו - הGTI6 בהחלט מהירה יותר. לא בכ"כ הרבה אבל אין על זה ויכוח.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שאמרתי שנהגתי בדור ראשון חדשה התכוונתי ל GTI-6.

מעבר לכך גם בביצועי המנוע וגם בתחושת הקשיחות הכללית של האוטו

יש חשיבות קריטית למצב הרכב הספציפי שאתה בודק אוטו.

בגלל זה הבאתי דוגמה לרכב חדש שנסעתי בו.

לפעמים שינויים קטנים כמו למשל החלפת מוטות קישור יכולים

לעשות הבדל ענק!

פורסם

אז בא נעשה סדר - דור ראשון = עד שנת 97 - הצורה הקודמת בה הפנסים הקדמיים מחולקים.

 

בן הדור השני והשלישי אין לי מושג - כי לא נהגתי על אף 306 ספורטיבית דור שלישי (מהבערך 5 שיש :) אם כוללים XS)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הדור ה"שלישי" שונה רק בכמה דברים קוסמטיים כמו הפנסים הקידמיים השקופים.

 

ולירן אני ממליץ לך בסופו של דבר לעשות סיבוב על המכוניות בתאוריות יבשות אפשר להתווכח עד מחר אבל מה שקובע בסופו של דבר זה מה שאתה אישית מרגיש על הכביש... בקשר לסיבוב ביום שבת דבר איתי.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
ה GTI6 עדיפה על הקסארה VTS נקודה מכל הבחינות ובעיקר בגלל גיר 6 הילוכים והתנהגות מדויקת מלוטשת משמעותית.

 

ההבדל בינהן הרבה יותר משמעותי מאשר ההבדל בין סקסו VTS ל 106 GTI.

 

אין מה לנסות למכור את הקסארה VTS ככלי עדיף או המשתווה ל- 306 GTI6 זה בכלל לא המצב.

 

תודה על העצה, אבל אינני חושב שיש gti6 בארץ שמשתווה ליכולות של הקסארה שלי (אני אובייקטיבי, באמת !:))מבחינת התנהגות\רמה אחזקה מכנית\, ואם מצב הגיר כל כך משנה תמיד אפשר להחליף, ולגבי מי שאוהב סיבובים סטאפ הסיטרואן עדיף על זה שבפיגו, ומי שאוהב יותר לנסוע בקו ישר ולקבל אחיזה עדיפה באותו תוואי מוזמן להחליף בולט גויינטים\ שתי ציריות\מוטות קישור\ וישר יקבל היגוי של 306, אז אנא חסוך ממני את קביעותיך שמבוססות על תיאוריות בלבד, אחרי הכל זה אותו רכב ואותו כיול מבדיל בינייהן, זה עניין של טעם ולא של יותר טוב, וכמו שאמרו חכמים opinions are like asholes, every body has one

 

 

אני מבין שאתה מדבר מניסיון ולא מדקלום כתבות ומאמרים,

לגבי "מלוטשת משמעותית" אשמח לציין שאותה קסארה מצויידת בקיט ביטול היגוי פסיבי, משולשים וכריות בולם, הכל גרופ N של חברת פיגו ספורט אנגליה, במילים אחרות, לא יודע על איזו קסארות אותם כתבים נסעו ויצרו את המאמר שאותו תרגמת בהודעה זו, קסארה זו ספציפית עולה בהרבה מבחינת התנהגות וכל מילה שתמצא לנכון לשם תיאור אותה ההרגשה שיוצרת לנו טוב על הנשמה מכל 306 שתביא, כמדומני חוץ מפיזבן (שאני אישית התקנתי לו) אין אף אחד בארץ שיש לו את אותו סטאפ שיש בקסארה.

 

 

יוני, אחד שנסע והיה בעלים כולן (zx 16 v\zx vulcane\306 s16\306 gti6)ומדבר מניסיון ולא ממאמרים פשוט כי אין הוא יודע לקרוא אנגלית...


×
×
  • תוכן חדש...