Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורט עד 70K, אימפרזה GT או פז'ו 306 GTI ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הקליאו ספורט בהחלט נכנסת להתלבטות.

 

אך עליה נהגתי ואני מכיר אותה טוב,

לכן השאלה הייתה לגבי השוואה של שתי דגמים שלא נהגתי עליהם ולכן הצורך לקבל עליהם מידע מבעלי נסיון.

 

 

רועי, תודה על ההסבר המקיף.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
הכוונה שלו לא הייתה בהשוואה לאימפרזה, ובוודאי שאין לפיז'ו יחס הספק/משקל יותר טוב. הכוונה הייתה שהפיז'ו מרגישה מהירה יותר ביחס לנתונים הספציפיים שלה, עקב יחסי העברה מצוינים בגיר. כמובן, שבכל מצב האימפרזה תהיה מהירה יותר (גם אם לא באופן מאוד משמעותי).

 

רוני

 

ביציאה מהמקום האימפרזה כותשת, מועכת, קוצצת, עושה רכבות צרפתיות של 567 קמ"ש (מה עוד הטרמינולוגיה היום? :-P )

את ה-306, וזאת בגלל הילוך ראשון הארווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווך שלה. נתקעה לי המקלדת, כנראה צנח לו טלטל :lol:

אגב, ההילוך הראשון הארוך זה דווקא טוב בפקקים, ובפיז'ו טוענים בתוקף שזה טוב גם לפניות הדוקות מאוד. בג'ימקנה זה

לא יעזור לך, אבל בכביש אמיתי דווקא כן.

 

בהאצות ביניים ה-306 זריזה אכן באופן מפתיע, ושם כבר חלוקת ההילוכים טובה משמעותית.

 

יש לציין שה-306 מרגישה מהודרת בהשוואה לאימפרזה, והיא הרבה יותר נוחה ביומיום. מצד שני, בהצלחה למצוא אחת שעוד

לא הלכה לעולמה. בניגוד לאימפרזה, מרבית המיתות הן טבעיות - ולא בגלל שעמוד קפץ לכביש :-P

פורסם

ת'אמת אני לא יודע על איזה עלויות אחזקה גבוהות באימפרזה אתם מדברים.

אם הרכב מתוחזק כנדרש העלויות עליו יהיו הרבה פחות מאשר בצרפתיות.וזה אני מדבר מניסיון.

לי יש אימפרזה כבר שנה וקצת ועד עכשיו זה רק לעשות טיפולים שוטפים,ואצלי הרכב לא עומד בחנייה,הרכב נוסע אצלי +- 17,000 ק"מ בשנה ונוסע יחסית קשה.

מבחינת דלק:

אז ככה,אם תשווה GT סטנדרט ל-306GTI6 אז אין הרבה פערים בניהם,כי גם בפיזו הצריכה יחסית גבוהה(מדבר מניסיון של כמה חברים עם הדגם הנ"ל).

האימפרזה צורכת סביב ה-8 ק"מ לליטר במצבה הסטנדרטי שזה מאד דומה לפיזו.הקליאו שהייתה לי לעומת זאת הייתה צורכת 10 ק"מ לליטר בתנאים קשים מאד.

אם אתה תתחיל עם שיפורים באימפרזה אז כמובן שהתצרוכת תעלה,אצלי היא עומדת היום על 6.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת של של רגוע+לחיצות.

מבחינת ביטוחים אז זה כבר לא מה שהיה בעבר.

היום אני משלם 3300 שקל מקיף+1600 חובה לכל נהג מעל 24 שזה נחשב מחיר מצויין לרכב ספורטיבי.

 

לגבי התנהגות:

כרכב סטנדרטי הפיזו והקליאו יהיו יותר מהנות ומתקשרות לנהיגה מאשר ה-GT.

אבל...אם מתחילים להשקיע בדברים הנכונים ברכב אז האימפרזה יכולה להפוך לחווית נהיגה מדהימה.

אני כשקניתי את הרכב הייתי דיי מאוכזב לעומת הקליאו שהייתה מצו'פרת בקוני ואייבך,היום לאחר אי אלו שינויים ב-GT אני מאושר ממנה ומאיך שהיא מתנהגת לאחר טיפול בנ"ק החלשות שלה.וכן עכשיו לטעמי היא הרבה יותר פאן מאשר הצרפתיות האחרות.

 

לירן,

מקווה שעזרתי לך קצת.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

יש לי פלאפון של בחור עם GTI6 יד ראשונה שאמר לי בעבר שאם מישהוא ייתן לו הצעה טובה הוא ימכור.

בה"פ למי שרוצה לנסות אם זה עדיין אקטואלי והוא רציני.

פורסם

באבא, שפן סלע זה קיים רק אצלכם בגזרה :-)

 

 

מאור, תדה על הפירוט.

בינתיים נהגתי אתמול על אימפרזה GT 99, גרסה מאובזרת עם כריות, גג ו-ABS,

כמו כן חיזוקים במנוע.

 

זו הייתה חוויה בהחלט שונה ממה שאני רגיל, ובהחלט נהנתי,

מהירות לקיחת הפניות שלה לא דומה למשהו שנהגתי בו בעבר, וזה בהחלט ממכר,

והופתעתי מאוד מרמת ההתמסרות והאיזון של המכונית, לעומת גודלה, וזה בפירוש לטובה,

לחיצה חזקה בפנייה מעבירה את המכונית מתת-היגוי קל שברוב המכוניות האחרות היה מתפתח לתת-היגוי טרמינלי,

להיגוי נייטראלי ואף לסחיפה של 4 הגלגלים :-)

פאן היסטרי.

ההגה עצמו היה מעט גדול מידי ועם שטח מת קטן במרכז, דבר שאינו בנמצא במכוניתי הפרטית, אבל זה דבר שאפשר להחליף.

הגיר באופן מפתיע היה רך ונוח ממה שחשבתי.

ההאצה פשוט מדהימה, אין פשוט צורך להוריד הילוך, כל עוד אתה מעל 3500-4000 סל"ד היא פשוט נפלאה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

יפה,

התכוונתי לגלגל ההגה עצמו,

שהמקורי באימפרזה בעל 4 צלעות של momo גדול מידי פיזית למה שאני אוהב ורגיל לו ביום יום.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

מאור - זה תלוי מאוד בנהג - יש לי חבר שעושה צריכת דלק מצויינת ב6 שלו (יותר טובה מ1-10) ככה שאפשר בקלות.

השאלה היא איך אתה נוהג.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...