Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורט עד 70K, אימפרזה GT או פז'ו 306 GTI ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליביו,

חבר שלך זה הבחור עם השחורה שנוסע כמו סבתא לא?

 

רועי,

גם באימפרזה אפשר להגיע לתצרוכת דלק נורמלית בנסיעה רגועה מחוץ לעיר,אבל זה דיי קשה להתאפק ואתה חושב בלב כוסאמ...הדלק:lol: .

 

ולירן,

בדגם הפחות מאובזר כמו אצלי,ההגה הוא של NARDI יותר נוח ויותר קטן מהמומו.

אתה מוזמן לבוא בפעם הבאה שנתראה לנ.מ באימפרזה בעלת סט אפ שונה מהמקור.(הנאה מובטחת)

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם מטפלים ברכב כמו שצריך ולא שוברים לו את הצורה אז עלויות האחזקה של ה- GTI6 סטנדרטיות לגמרי.

הרכב עושה בממוצע 9.5 ק"מ לליטר (שילוב של 1:12 ברגוע ו- 1:6 במאמץ).

פורסם
הוא אמר "יותר טובים מיחס הספק משקל שלה". תבין לבד.

 

 

ה306 ישנה יותר

ויחס ההספק/משקל שלה נמוך משל GT

נכון למצב בארץ

הבלמים טובים יותר באמפרזה

התאוצה והסגירה יותר

וללירן

אתה יודע שבשבילי רק אמפרזה.

פורסם
הבלמים טובים יותר באמפרזה

.

דווקא בזה אתה טועה,הבלמים באימפרזה גרועים מאד.

המזל הוא שיש אפטר מארקט מצויין בכל מה שקשור לאימפרזות.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

ה306 ישנה יותר - לא נכון, שתיהן מתחילת שנות ה-90.

ויחס ההספק/משקל שלה נמוך משל GT - נכון, בלי 4X4.

נכון למצב בארץ - ???

הבלמים טובים יותר באמפרזה - ממש לא, קטסטרופה באימפרזה, מעולים++ בפיז'ו.

התאוצה והסגירה יותר - תאוצה נכון, סגירה, הבדלים קלים (כמעט 230 לפיז'ו, כמעט 240 לאימפרזה).

וללירן, אתה יודע שבשבילי רק אמפרזה. - כל אחד ובחירתו.

 

מבחינתי, הפיז'ו עדיפה על האימפרזה משמעותית.

חוץ מעניין ההספק.

 

הגה/שילדה.

 

האימפרזה זה לא זה.

מעבר לכוח ואחיזה בתאוצות, הרכב מפוספס לדעתי, בולמים לא עובדים כמו שצריך, הבלמים בטח שלא.

האוטו מנותק.

הבדל פשוט, עם הפיז'ו אפשר "לרקוד" בכבישים טובים, עם האימפרזה צריך "לעבוד".

העסק זורם הרבה יותר טוב בפיז'ו.

 

בכל מקרה, אל תנסה להשתדרג ל-WRX.

לעומתה ה-GT פנינה (והיא לא רעה בכלל, GT, פשוט מול GTI יש לה בעיות).

לדעתי WRX אחת מהיציאות חסרות הטעם של סובארו (ואני לא מדבר על העיצוב).

STI עולם אחר. ולא קשור לדיון.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אתה שוכח שהפיזו צרפתית.

בשנת 97 בדקו הספק לגלגל התנופה (או גל הארכובה, מהשבא לך. זה אותו יחס)

בסובארו היפנית בדקו לגלגלים

אז אפילו אם תקח את הגיר 6 ה"ממש" מדהים של הפיזו, ההספק יירד

לדוג', בשנת 98 לקחו חברת גוטמן בגרמניה 306 גיטיאיי 6 לדינמו, הרכב עם 2000ק"מ והוציא 124 סוסים לגלגל. רק אז הם ייצרו את הסעפת שלהם לרכב, שמוסיפה עוד 3 סוסים בערך.

מזה עושים כסף.

אז היחס כל כך גדול בין הרכבים, שזה פשוט מורגש בתאוצות.

פורסם

בתור אחד שמכיר את הGTI6 טוב( כבר מעל שנתיים בעלים של אחת) ובתור אחד שנהג על אימפרזה סטנדטית לגמרי

(GT,תודה מאור) אני יכול להגיד שהרה דברים נחמדים באימפרזה,היא חזקה מאוד,שהטורבו נכנס היא מאיצה בכל הילוך

מעולה,השלדה מגניבה ומגיבה יפה,לחיצה בהילוך שני בפנייה תוציא את התחת בכיף (מאור אני לא מדבר על הGT שלך:shock: )

אבל ההגה המת שלה פשוט מסרס את הכיף של האוטו.

אם רוצים אוטו שישדר לך הכל ישירות לטחול ה6 פשוט מוחקת את האימפרזה.

עם שינויים קלים בGTI היא נהיית יותר כייפית ל"משחק" (בולים לא חובה אבל חייבים להוריד את ההיגוי הפאסיבי מאסיבי)

והאוטו פשוט מספק כיף אדיר בכל נסיעה.

אומנם הGTI לא מאיצה כמו הGT אבל הכל תלוי כמה כוח אתה רוצה.

לי הום אחרי שנתיים עםהאוטו עדיין מסופק מהכוח שלה (במיוחד בלילות של החורף:-P )

 

ולירן, בקשר לS16 ! S16 זה לא GTI6 ולא מתקרבת!

אני במקומך הייתי ומריד אוה מהמשוואה ומחפש XSI ועליה בונה 6 לאט לאט:arrow:

פורסם
בתור אחד שמכיר את הGTI6 טוב( כבר מעל שנתיים בעלים של אחת) ובתור אחד שנהג על אימפרזה סטנדטית לגמרי

(GT,תודה מאור) אני יכול להגיד שהרה דברים נחמדים באימפרזה,היא חזקה מאוד,שהטורבו נכנס היא מאיצה בכל הילוך

מעולה,השלדה מגניבה ומגיבה יפה,לחיצה בהילוך שני בפנייה תוציא את התחת בכיף (מאור אני לא מדבר על הGT שלך:shock: )

אבל ההגה המת שלה פשוט מסרס את הכיף של האוטו.

אם רוצים אוטו שישדר לך הכל ישירות לטחול ה6 פשוט מוחקת את האימפרזה.

עם שינויים קלים בGTI היא נהיית יותר כייפית ל"משחק" (בולים לא חובה אבל חייבים להוריד את ההיגוי הפאסיבי מאסיבי)

והאוטו פשוט מספק כיף אדיר בכל נסיעה.

אומנם הGTI לא מאיצה כמו הGT אבל הכל תלוי כמה כוח אתה רוצה.

לי הום אחרי שנתיים עםהאוטו עדיין מסופק מהכוח שלה (במיוחד בלילות של החורף:-P )

 

ולירן, בקשר לS16 ! S16 זה לא GTI6 ולא מתקרבת!

אני במקומך הייתי ומריד אוה מהמשוואה ומחפש XSI ועליה בונה 6 לאט לאט:arrow:

 

חבל שזה מתחיל להיות קצת כמו MAXTUNING אבל GTI-6 (ביום ובעיקר במצב טוב)נוסעת מ 80 ועד הודעה חדשה בערך כמו WRX סטנדרטית לגמרי וקליאו ספורט.אז אם זה כל כך חלש שימו TURBO.

פורסם

כל הדיון די מיותר;את מספר ה GTI 306 שנותרו במצב ראוי אפשר לספור על אצבעות ידיו של חבלן ותיק במשטרת ישראל,וגם מספר האימפרזות שנותרו בשלמותן לא גבוה.

היתרון העיקרי של הסובארו על הפיג'ו הוא בתחום הביצועים.

האימפרזה בליגה אחרת מהפיג'ו בהיבט הזה,ויש בזה הרבה כיף,מה גם שקל מאד למצות מהסובארו את ביצועיה.

ובנוגע להיגוי-נכון שהאימפרזה רחוקה בנושא הזה מהפיג'ו,אך לכנות את ההיגוי שלה מת זו טעות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אחרי 3 וחצי שנים עם 306 ספורטיבית (XSI וGTI) עם הגה לא פחות ממעולה

ההגה של הGT מרגיש כמו של משפחתית רגילה.

WEGTI6,לא מקס טונינג ולא סקאלה,פשוט הדגשתי את נושא הביצועים .

אגב,ה6 והקליאו נוסעות אותו דבר פחות או יותר,בגבוהות ה6 מהירה יותר.(לא מקס טונינג !!)

פורסם
אחרי 3 וחצי שנים עם 306 ספורטיבית (XSI וGTI) עם הגה לא פחות ממעולה

ההגה של הGT מרגיש כמו של משפחתית רגילה.

WEGTI6,לא מקס טונינג ולא סקאלה,פשוט הדגשתי את נושא הביצועים .

אגב,ה6 והקליאו נוסעות אותו דבר פחות או יותר,בגבוהות ה6 מהירה יותר.(לא מקס טונינג !!)

 

בטעות ציטטתי אותך ולא את SRACK בנושא הביצועים, ובכל מקרה מסכים איתך בכל מילה.וזה בערך גם מה שאמרתי בהודעת הפתיחה שלי (שלא כל כך הובנה) שבמהירויות גבוהות האוטו מהיר מאד.אפרופו S-16 בתור בעלים של ZX-16V קודם

לא ציפיתי להבדל ביצועים כל כך משמעותי בין שתיהן(ה GTI-6 וה ZX16V). כמו שאמרתי חלק מה"אשמה" נמצאת בגיר 6 הילוכים המעולה.

בכל מקרה כמו שאמר פעם אברהם פורת ז"ל "זה מסוג המנועים שאתה רוצה עוד מהכוח שלהם אבל לא להחליף אותם"

להבדיל מ16V שלמעט מומנט זמין, מבחינה ספורטיבית זה ממש לא זה.

פורסם

ולירן, בקשר לS16 ! S16 זה לא GTI6 ולא מתקרבת!

אני במקומך הייתי ומריד אוה מהמשוואה ומחפש XSI ועליה בונה 6 לאט לאט:arrow:

 

אם אפשר.... ואני קצת בור בנושא, לדעת לפרטים אילו שינויים נצטרך לעשות ב-XSI כדי להגיע לרמה של GTI-6?

חוץ ממנוע וגיר.

וכמה סיפור כזה של הסבה יכול לעלות?

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

זיגי יא נוכל !

למרות שהקסארה VTS היא אופציה לא רעה בכלל

 

הGTI6 נבדלת בחלקים של המתלים

האמת שחוץ מאנטירולים לא עולה לי לראש עכשיו ההבדל:?

בנוסף יש מערכת בלימה שונה וטובה הרבה יותר ב6.

 

 

בכל מקרה הנסיעה בדור שני שונה מאוד מדור ראשון


×
×
  • תוכן חדש...