Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

**** תזכורת **** כוכב נולד - ספישל הגמר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמעו, לא ראיתי את הישבן של נינט אבל הרס אותי המשפט הזה,

שם של כוכבת פורנו וישבן חמוד...

:lol:

:mm_tongu:

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שמחת זקנתי העולצת בחוצות פתח-תקוה.

 

עמית

 

בדיוק מה שרציתי להגיד ! זה מתחיל להימאס , הם מותחים את זה יותר מידי!!!!!!!! :mad:

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם
רק אל תצביעו ב-SMS...

אני עדיין בעבודה. :?

 

 

 

:wink:

 

 

אז תארגן איזה משהו מבפנים לטובת נינט...

למען האמת אני בטוח שהיא לא צריכה את זה ... היא תזכה..

שבוע הבא היה לה כבר 249 אלף קולות!

פורסם

לא נינט ולא נעליים , שי גבסו !

 

נינט נראית כמו מישהי שתפרסם משאיות של DAF והשנייה נראית כמו גרסת בטא מוקטנת של בריטני שפריץ.

 

גבסו, הוא בחור עניו, צנוע, שומר מצוות , השם איתו !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

השם ישמור ....

פורסם

מנהלי פורומים עלק :lol:

 

כל אחד יותר חם מהשני,

זה כמו בוילר, זה קומקום, וזה כמו מים ירוקים בטמפ' עבודה.

 

בושה וחרפה, חרמנים שכמותכם.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

הסולו של נינט מדהים!!!!!!!!!!

אחד השירים הטובים ביותר בלי שום קשר..

הבחירה בשיר של זהר ארגוב רק תגביר את סיכויי בחירתה

( לא שלא היו גבוהים לפני...)

עכשיו נותר לראות מה שירי תעשה.

המתח בעיצומו....

 

:wink:

פורסם
שירי פשוט השאירה להם אבק

 

לגבסו אין סיכוי, ההבדל פה שנינט לא צריכה רקדנים בשביל לזכות, זה ההבדל!!

 

בגלל נינט הורדתי גם את מקיץ אל חלום של גלי עטרי וגם חזרתי לשמוע את מי אמר לך של היהודים פשוט עשתה ביצוע מעולה!

 

שירי שרה טוב, אבל היא יותר מדי מלוקקת, בנינט יש משהו RAW.

 

נינט לוקחת בפער של לפחות 50K קולות!

פורסם
מנהלי פורומים עלק :lol:

 

כל אחד יותר חם מהשני,

זה כמו בוילר, זה קומקום, וזה כמו מים ירוקים בטמפ' עבודה.

 

בושה וחרפה, חרמנים שכמותכם.

 

תגיד לי, נראה לך באמת שמעניין את היבלת על האצבע שלי ברגל מי ינצח? כוכבת הפורנו, כריסטינה אגילרה או הולי-סרפר-בוי??

 

:p

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...