Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

**** תזכורת **** כוכב נולד - ספישל הגמר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אמר פעם צביקה הדר בימיו הטובים שבהם הוא לא היה רודף בצע וכל מה שעניין אותו היה כסף: מה זה החארטה הזה? באמא שלי לפלפים עם עיגולדים. כשהוא אמר את זה הוא כנראה התכוון לצופי כוכב נולד. :roll:

 

כוכב נולד מיצתה את עצמה עוד לפני 5 או 6 עונות. חלאס להמשיך עם זה. במקום כוכב נולד עדיף היה לקנות כמה משחקים בצ'מפיונס ליג, או אולי להשקיע בתוכניות נורמליות ולא בזבל שרץ היום בערוץ 2.

ROOONEEYY

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איך אמר פעם צביקה הדר בימיו הטובים שבהם הוא לא היה רודף בצע וכל מה שעניין אותו היה כסף: מה זה החארטה הזה? באמא שלי לפלפים עם עיגולדים. כשהוא אמר את זה הוא כנראה התכוון לצופי כוכב נולד. :roll:

 

כוכב נולד מיצתה את עצמה עוד לפני 5 או 6 עונות. חלאס להמשיך עם זה. במקום כוכב נולד עדיף היה לקנות כמה משחקים בצ'מפיונס ליג, או אולי להשקיע בתוכניות נורמליות ולא בזבל שרץ היום בערוץ 2.

 

לשלוח לך תמונה כדי להוכיח לך שאני לא לפלף עם עיגולדים?

תגיד...אתה אוהב BMW נכון? לא כבד לך הגרומט על הצוואר? (למי שלא הבין, אנלוגיה הומוריסטית להמחשה)

 

כוכב נולד מיצתה את עצמה לפני 6 עונות? מוזר...אתמול הסתיימה העונה ה-5, כנראה שהם באוברדרפט של אחד :lol:

 

אני אשמח אם תחלוק איתנו דוגמאות ורעיונות ל"תוכניות נורמליות": (ולא...כדורגל לא נחשב לנורמלי)

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

א: "יאללה יאללה" לא נכתב בכוונה לזלזל ולהפוך את הפורום לשוק, אני מתנצל.

ב: ברור שהוא חיבק את אמא שלו מההתרגשות, כי היא אמא שלו, אבל להגיד שזה אחד הרגעים היותר מרגשים... זה קצת קיטשי בעיניי.

ג: כפי שנכתב מעליי, כוכב נולד מיצתה את עצמה לפני שנה שנתיים וככל שעובר הזמן זה הופך למסחרה אחת גדולה.

שוב, בעז מעודה הוא זמר מצויין וגם מארינה והבחור השלישי שעלה לגמר. אין שום דבר רע בתחרות כשרונות צעירים, אבל נמאס מהטרראם שעשו מהתכנית הזו.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

LOL קספר זה היה בצחוק.

 

תוכניות טובות: תפתח ערוץ 8 ונשיונל ג'יאוגרפיק ותמצא הרבה כאלו, התכנית בסגנון האיירבוס היא תכנית מעולה. מה בין לוילון אמבטיה, או משהו כזה, BRANIAC עם המונד, ועוד הרבה תוכניות טובות בנשיונל ג'אוגרפיק.

 

גם בערוץ 2 ו10 יש תוכניות טובות, נדיר אבל יש: דברים טובים ב 7, אודטה, היפים והאמיצים וכ"ו. וברצינות יש תוכניות טובות:

אחד נגד 100,קצרים (למרות שבזמן האחרון הם עולים לי קצת על העצבים), הייתה פעם תכנית טובה כספת בפורמט המקורי שלה, היא הייתה טובה. אח"כ נוסיף עוד תוכניות מעניינות כמו מסע עולמי, משחק מכור, ושל מי השורה הזאת, אלו היו תוכניות טובות. בטח יש עוד מלא, אני לצערי לא כל כך מתמצא כרגע בשלל התכוניות בערוץ 2, פשוט כי אני לא ממש רואה אותו בזמן האחרון, אהה כן מי יותר חכם מתלמיד כיתה, למרות שזו לא תכנית מבריקה נחמד לראות אותה מדי פעם.

 

לטעמי התוכנית הכי טובה היא דווקא בערוץ 10, לתוכנית קוראים היום שהיה, גיא זוהר פשוט מגיש סיכום מעולה.

 

לסיכום כוכב נולד מיצו את עצמם אחרי העונה הראשונה, גם נולד לרקוד מיצתה את עצמה, וגם נולד להרזות, ואגב ישנה תוכנית חדשה יחסית בערוץ 2, כוכב הבא או משהו כזה, תסתכל את אותה התוכנית בערוץ הרוסי ותראה איך תוכנית צריכה להראות. אותה התוכנית על פניו, אבל הבדל של שמים וארץ, גם מבחינת השופטים וגם המגיש, וגם המתמודדים.

ROOONEEYY

פורסם
א: "יאללה יאללה" לא נכתב בכוונה לזלזל ולהפוך את הפורום לשוק, אני מתנצל.

ב: ברור שהוא חיבק את אמא שלו מההתרגשות, כי היא אמא שלו, אבל להגיד שזה אחד הרגעים היותר מרגשים... זה קצת קיטשי בעיניי.

ג: כפי שנכתב מעליי, כוכב נולד מיצתה את עצמה לפני שנה שנתיים וככל שעובר הזמן זה הופך למסחרה אחת גדולה.

שוב, בעז מעודה הוא זמר מצויין וגם מארינה והבחור השלישי שעלה לגמר. אין שום דבר רע בתחרות כשרונות צעירים, אבל נמאס מהטרראם שעשו מהתכנית הזו.

 

תשמע, בחור צעיר שעד היום לא שר באופן מקצועי עושה את כל הדרך נגד הרבה סיכויים (לא חתיך הורס, לא יודע לזוז, מזרחי) והופך לכוכב תוך 3 חודשים. מעבר לכך, בועז מעודה בחר ברפרטואר מוזיקלי לא שיגרתי כולל עיבודים לא שיגרתיים לשירים מוכרים (ע"ע נשל הנחש בגירסת קאנטרי). בשיר ה"הכתרה" שלו הוא חיבק את אמא שלו שהיא משותקת כתוצאה מאירוע מוחי שהיה לא בזמן הלידה של בועז, הריון שרופאיה המליצו לה להפסיק.

עכשיו...תוך כדי שירה הוא רואה אותה והעיניים שלו התחילו לנצנץ...הוא חיבק אותה והחיוך שעלה על פניה אמר הכל.

 

תראה, אותי זה מרגש אפילו כשאני כותב את זה. אותך לא, בסדר. אבל אל תמעיט בערך הרגע.

 

LOL קספר זה היה בצחוק.

 

תוכניות טובות: תפתח ערוץ 8 ונשיונל ג'יאוגרפיק ותמצא הרבה כאלו, התכנית בסגנון האיירבוס היא תכנית מעולה. מה בין לוילון אמבטיה, או משהו כזה, BRANIAC עם המונד, ועוד הרבה תוכניות טובות בנשיונל ג'אוגרפיק.

 

גם בערוץ 2 ו10 יש תוכניות טובות, נדיר אבל יש: דברים טובים ב 7, אודטה, היפים והאמיצים וכ"ו. וברצינות יש תוכניות טובות:

אחד נגד 100,קצרים (למרות שבזמן האחרון הם עולים לי קצת על העצבים), הייתה פעם תכנית טובה כספת בפורמט המקורי שלה, היא הייתה טובה. אח"כ נוסיף עוד תוכניות מעניינות כמו מסע עולמי, משחק מכור, ושל מי השורה הזאת, אלו היו תוכניות טובות. בטח יש עוד מלא, אני לצערי לא כל כך מתמצא כרגע בשלל התכוניות בערוץ 2, פשוט כי אני לא ממש רואה אותו בזמן האחרון, אהה כן מי יותר חכם מתלמיד כיתה, למרות שזו לא תכנית מבריקה נחמד לראות אותה מדי פעם.

 

לטעמי התוכנית הכי טובה היא דווקא בערוץ 10, לתוכנית קוראים היום שהיה, גיא זוהר פשוט מגיש סיכום מעולה.

 

לסיכום כוכב נולד מיצו את עצמם אחרי העונה הראשונה, גם נולד לרקוד מיצתה את עצמה, וגם נולד להרזות, ואגב ישנה תוכנית חדשה יחסית בערוץ 2, כוכב הבא או משהו כזה, תסתכל את אותה התוכנית בערוץ הרוסי ותראה איך תוכנית צריכה להראות. אותה התוכנית על פניו, אבל הבדל של שמים וארץ, גם מבחינת השופטים וגם המגיש, וגם המתמודדים.

 

אין לי כוח לכתוב תגובה ארוכה ומנומקת, אבל הערך התרבותי של כוכב נולד גבוה יותר מהערך התרבותי של רוב שעשועני הטריוויה שציינת. בזכות כוכב נולד הרבה בני נוער נחשפים לשירים שהם לא היו מכירים בצורה אחרת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

פליקס

אני נפעמת, מתי אתה מוצא זמן לצאת?:wink:

אני מסכימה לגבי ערוץ הנשיונל ג'יאוגרפיק בכלל, אני אישית אוהבת את סירטי התעופה, והסידרה תעופה בחקירה.

סדרות מצחיקות (חברים, זיווגים, חופשי על הבר, פרייז'ר,המלון של פולטי, כו אדוני השר/ראש הממשלה, מישהו מטפל בך) חלקן זוכות מדיי פעם לרנסנס מחודש, ומסע עולמי בעיקר בגלל איל היקר.

 

אירית

פורסם

להיות אנטי מיינסטרים זה אידיוטי, אישית יצאתי כזה שאני אחד שלא אוהב מה שהרוב אוהבים, קורה. אבל אם אני אוהב משהו (החל מתוכניות טלויזיה, מקום לצאת אליו, מכונית שתהיה לי או מקום מקורים) אז לא באמת אכפת לי כמה אוהבים אותו כי אני גם.

סתם דוגמא שעלתה לי עכשיו בראש: נעלי קרוקס. יש את האנשים שלא ישימו נעלי קרוקס רק כי לכולם יש. למרות שכל השאר יגידו כמה הן נוחות.

 

(לדעתי הן סתם מכוערות ולכן אני לא אשים אותן).

 

בקיצור ולעניין: כוכב נולד יכולה להיות תוכנית סבבה, יש הרבה דברים שאני לא אוהב בתוכנית, אישית הייתי עושה אותה אחרת, ראיתי איזה 2-3 פרקים בסך כולל בכל העונות וגם אף פעם לא באמת פרק שלם אלא איזה 10 דקות וגם זה רק שהם שרו.

 

לדעתי - אם יש מישהו שצריך תוכנית טלויזיה כזאת כדי להתפרסם - כנראה שהוא לא מספיק טוב (כמובן שיש יוצאי דופן).

 

אבל לריב אם זה תוכנית טובה או לא זה כמו לריב על לנסר או לנטיס.

פורסם

.... אבל הערך התרבותי של כוכב נולד גבוה יותר מהערך התרבותי של רוב שעשועני הטריוויה שציינת. בזכות כוכב נולד הרבה בני נוער נחשפים לשירים שהם לא היו מכירים בצורה אחרת.

ובזכות כוכב נולד, כוכבים צעירים וחדשים כמו ג'קו אייזנברג שמספרים בריש-גלי על ההשתמטות שלהם מהצבא גוררת אחריה את כל בני הנוער הטיפש-עשרה להגיע לאותה דרך חיים.

אני לא מעורב אבל אולי אתם תאששו את הדעה הרווחת שהמון ממשתתפי התוכנית הזאת, או כאלו שקיבלו בה במה הם מאותם משתמטים עלובים שמנופפים בזה מיד לאחר שנהיו מפורסמים.

 

זה כולל את מייקל לואיס (ודומיו), שבמקרה עבר דרכי במועדון שהייתי בו השבוע (איזו התרגשות, כאילו בראד פיט קפץ לשתות בירה) וגם הוא מקבל דקות מסך בפריים טיים למרות שבוודאות הוא סוחף אחריו בני-נוער לצד השלילי של נתינה.

 

אגב, ידעתם שמייקל לואיס לא התגייס לצבא מסיבות בריאותיות?! (מסכן הבן-אדם, תראו איזה כחוש ורזה הוא, אין לו מה לאכול, הקריאטין והחלבונים בדחיקות מוט הרגו אותו).

 

בושה וחרפה איך שנותנים להם במה!

 

(זהו, הייתי חייב)

פורסם

דווקא להערה שלך על סיבות בריאותיות אין בסיס - לא כל אחד שמשוחרר בגלל סיבות רפואיות אפשר לראות עליו שהוא חולה.

 

אני מכירה מספיק אנשים שהשתחררו בגלל בעיות בריאותיות שלא מפריעות ולו בקצת לאימונים ולספורט.

 

לא הכל רואים בעיניים.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

למייקל לואיס יש בעיות לב. שום דבר שהיה מונע ממנו להתנדב לצבא, אבל הצבא לא מוכן לקחת את האחריות ולגייס אותו בגיוס חובה.

בברכה, ניטץ' מנהל מועדון המעריצות של מייקל הכפרה והמאמם.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

את האמת, אני ראיתי הכרישים, גם מגיש טוב וגם תוכנית מעניינת ומצחיקה(אותי לפחות).

 

כוכב נולד? דעתי על זה מסתכמת בדבר אחד:

ישבתי אצל ידידה, ברקע היה גיא פינס - פתאום כתבה על נינט.

בכתבה הראו ילדות שפשוט צווחו ושאגו ברגע שראו את נכנסת לאיזה אולם הצגות (או משהו כזה..), ראיינו אותן - והילדות פשוט הודו שהן יעשו הכל בשביל אותה נינט, הכל.

לי אישית קשה לתמוך בתוכנית שזה התוצר הסופי שלה.

והרי פרט לדמות חדשה על היומנים והקלמרים של בנות חטיבת הביניים - לתוכנית הזאת אין הרבה מה לתת.

אהה... הפעם הם גם הולכים לאירוויזיון - עוד מסחרה, רק פוליטית יותר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לי אישית קשה לתמוך בתוכנית שזה התוצר הסופי שלה.

 

זאת בדיוק הבעיה, אנשים כמוך מנסים "להפיל" את האשמה בתוכנית "כוכב נולד" בטענה שזה התוצר הסופי שלה.

אבל זה שהתופעה קיימת בכל מגזר אחר (כוכבי טלנובלות, זמרי רוק\פופ מכל העולם, מנחים בטלויזיה ועוד אי אילו "סלבס" אחרים שכל נערה בת 17 תיפול לרגליהם ותעשה הכל) כולם מתעלמים כי יותר נוח לנסות להאשים את מה שנמצא כרגע על הכותרות.

 

עצם העובדה שהשירשור הזה גרף עמל 34 תגובות ונוספו לו עוד מעל 700 צפיות ותך 24 שעות (ועוד בפורום אוף-טופיק) - רק מראה שגם אתם, במישרין או בעקיפין, מודעים לתופעה ומשתתפים בה בדרך כזו או אחרת (בין אם מתכחשים לה או מסכימים איתה).

בתוצר הסופי של כוכב נולד, בתקופה המודרנית, אני אישית רואה בעיקר דברים חיוביים (אנשים חדשים בתחום עושים מוזיקה חדשה ו\או נותנים חיים חדשים לשירים ישראליים שאבד עליהם הקלח).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא מבין מה קורה פה... דווקא פה אני נתקל בכמה מעריצים של התוכנית המאוסה הזאת?

 

תוכנית שתפסה את הפריים טיים של שישי ושבת שרוב הצופים שלה זה ילדות מגילאים 11-16 . הם רוצים ליראות כוכב נולד?

יפה, בשביל זה יש ערוץ הילדים שהוא בשביל ילדים.

אני לא צריך לשמוע מכל אבא צעיר בעבודה שלי שכל השישי-שבת-סתלבט-ליד -טלוויזיה צריך ללכת בגלל שהילדה הקטנה שלו רוצה ליראות כוכב נולד!

 

כוכב נולד זאת תוכנית משעממת שמיצתה את עצמה מלפני שנים כבר.

כל מי שיצא מימנה (חוץ מבודדים צדיקים עיין ערך שי גבסו ,שירי מימון,כברה מהפרוייקט של עידן רייכל) חסרי כישרון מוזיקאלי כרוני בכל דבר: כתיבה ,שירה,שימוש בכלי נגינה.

 

מה נינט כזאת דיווה מוכשרת אה?(אני בכוונה תוקף את נינט כי היא הסמל של התוכנית הזאת)

שכחתם שהיא הוציאה אלבום רק אחרי 3 שנים מתום סיום התחרות שהיא ניצחה (!!!!!)

3 שנים אתם יודעים מה זה 3 שנים ? ועוד ב3 שנים האלה מה היא עשתה, עסקה בטלויזיה בעיקר .פשש איזה זמרת מה אני יגיד לכם.פשוט וואו!

ושכחתם שמי שרשם לה את האלבום זה אביב גפן ( אחד הכותבים הכי מוכשרים שיצאו מהמדינה הזאת) . הרי בשביל לשיר יפה כמו נינט גם השכנה שלי בת 20 שעושה פיתוח קול זה יספיק.

ותכלס בתכלס רוב הגברים מתלהבים מנינט לא בגלל הכישרון המוזיקלי אלא בגלל גודל הציצקס שלה .

 

ובתור בן לבית שעוסקים בו במוזיקה אני רק יכול להגיד שהתוכנית הזאת הורסת את הענף.

כל איזה כוכבן מוכוכב נולד שעבר מסך שמה יכול לקבל זמן ברדיו מאשר אנשים אמיתים עם כישרון אמיתי במוזיקה שמתאמנים מגיל שהכוכבי נולד עוד היו בחיתול.

כעד אני יכול לתת את אח שלי שיש לו כשרון אמיתי במוזיקה , הרבה יותר מהרבה פליטי כוכב נולד, עם זה בכתיבה שירה כלי נגינה : גיטרה ,תופים .

אבל מה הוא יכול להתקדם בענף המוזיקה? היו מקומות כמו פאבים וכו שהוא בא להופיע וביקשו ממנו שישלם כסף אם הוא רוצה להופיע!! כי ככה זה בארץ עם אומנים מתחילים וכוכב נולד מדרדר את המצב יותר!

 

 

ועוד משהו שמעצבן אותי זה ההצבעה:

מה זה כל אחד יכול לשלוח כמה אס אם אסים שהוא רוצה?

 

אז מה בדיוק התחרות פה, לא מובן לי? :roll:

הרי ברגע ש כל אחד יכול להצביע כמה שהוא רוצה אין פה שום תחרות

 

אז שלא יעבדו עליכם..

 

יוגב

פורסם

לי באופן אישי הפורמט של התוכנית גורם להקיא (תחרויות / הצבעות / ליקוקים הדדיים והמוניים)

שלא לדבר על התופים/מצילתיים/מחולות של הגמרים השונים (כאילו שזה הדבר הכי חשוב,

הכי מעניין, הכי גורלי ברחבי היקום האינסופי)

 

אבל:

 

התגלו בתוכנית הזאת אמנים אמיתיים או לא? התגלו.

חלה התעניינות מחודשת בשירים עבריים נשכחים? חלה.

אני לא משתגע על הדרך שבה זה נעשה, אבל כן הרווחנו משהו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני לא מבין על מה הוויכוח בכלל.

ערוץ 2 הוא מסחרי נכון?

המטרה של מפיקי התוכנית היא בעיקר להרוויח כסף נכון?

אם זה ככה, אז אפשר להגיד שהולך להם לא רע,(גם שמעתי מאיפשהו שצביקה הדר מקבל בסביבות המליון דולר לעונה).

אז מה אתם באים בטענות? לא טוב לכם אל תצפו.

מי שחושב שהוא מקופח כי התכנית נותנת הזדמנויות שלא ניתן לקבל במקומות אחרים- שיבחן לאודישנים.

 

מה שכן, חייבים לסנן את המועמדים, באופן כזה שכאלו שלא עשו צבא באמת לא יהפכו לכוכבים, זאת פשוט השפעה רעה על הנוער ,שגם ככה המצב שלו לא טוב.

קראתי ראיון עם צביקה הדר, שהסכים לנדב את התכנית למען העניין הזה של אי שירות בצבא, הוא בעד שירות לאומי לכולם, חרדים ערבים וסתם יפי נפש שלא מעניין אותם לתרום ושאחרים בגילים טוחנים ונהרגים כדי לשמור עליהם.

לא בזין שלך לשרת? אתה פגוע בנפש? לא יכול להחזיק נשק? תורתך אמונתך? ערבי?

- שירות לאומי תפור עליך.

אני בעד שירות לאומי, זה המינימום.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק


×
×
  • תוכן חדש...