Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

**** תזכורת **** כוכב נולד - ספישל הגמר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי ממרומי כבודו , tazok יסביר לנו מהיא טלוויזיה טובה.

מעניין אותי לשמוע ממך הסברים על ז"אנרים מסויימים בטלויזיה

וכמובן שיעור איך עושים טלוויזיה ,אני חושב שאתה מבין טיפה יותר ממני.

וכמובן שאני אקשיב לך שכן אתה אמרת שמדובר בריאלטי TV

 

חבורה של זמרים גרועים ? , זמרים?

להזכירך במקום לדבר שטויות ולזיין לנו את השכל תשים לב , לא מדובר בזמרים

מדובר ב 15 אלף אנשים שהלכו להיבחן כי חשבו שאולי יש להם את היכולת ואת הקול

להצליח , הם לא תיארו לעצמם כמובן שיגיעו למעמד כזה .

כל חברי חצי הגמר שרים מדהים , וכמה שהתבלטו מעל כולם , שירי , נינט ושרפי

וכמובן מעל כולם נינט שהיא זמרת מדהימה , והיא גם תצליח בגדול.

 

אולי כבודו יגיד לנו מהו או מהיא זמרת אמיתית? או שיתן דוגמאות..

כי אני והרבה ממדינת ישראל חושבים שנינט ושאר החברים בגמר הם זמרים

אמיתיים , זמרים חדשים ומוכשרים.

 

הציבור הדרדר? , לא .. הציבור רוצה מוזיקה ישראלית הציבור רוצה אנשים שבאים

מלמטה ומתפרסמים , הציבור רוצה אנשים עם כישרון והציבור קיבל..

לא נפסיק לשיר בתור תוכנית היא סבירה , אבל הרעיון וכמובן ביצוע השירים

והסחיפה האדירה של הרייטינג עושה את כולם...

 

בקיצור תחזור לחור ממנו יצאת.

 

 

 

לירן.

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

tazok ידידי, ראשית מה זה השטות עם הפלאפונים וההצבעות הכפולות?

אתה חושב אנשים עד כדי כך נואשים שעלילם ינצח? נו באמת :evil:

 

בקשר לתוכנית עצמה, יש לך מושג כמה קשה להצליח כמוזיקאי בארץ ?

אחד התחומים הכי קשים להצליח בהם בכלל, ובמיוחד להצליח רשמית מול קהל יעד, (במיוחד בישראל) :x

בסך הכל מדובר באנשים שבצורה זו או אחרת הקדישו את חייהם למשהו שהם אוהבים וקיבלו פה את ההזדמנות להראות לכל מדינתם הצנועה את מה שיש להם, מה לא מוצא חן פה בעיינך?

איפה הפסול?

(ולא הזדמנות מהירה להתפרסם כמו שאמרת) WTF??

 

ומה אתה מקשר לטלנובלות? דברים שונים, העובדה שהרייטינג לתוכנית גבוה כל כך דוקא משמח אותי, זה אומר שיש אנשים עדין שיודעים להעריך עבודה קשה של חבר'ה צעירים שעבדו קשה בשביל מטרה מסוימת, לתת לאנשים כאלו את הערכה המינימלית שמגיעה להם זה דבר נהדר אשר בדרך כלל יש בו מחסור.

דבר אחרון, אמרת :

 

התוכנית זה תוכנית ללא שום מטרה חוץ מאיזה חבורה של זמרים גרועים של קפצו על ההזדמנות להתפרסם בדרך המהירה.... כולם יעלמו שם כמו כל כוכבי הטלנובלות שהיו מפורסמים בצורה מטורפת לזמן קצר והיום מי בכלל זוכר מי הם...

כיוון שלירן חושב שהתוכנית הזאת היא שיא יצירת הפאר הישראלית ובכלל אי אפשר לעשות תוכנית יותר טובה מחבורה של מכוערים שרים פעמים בשבוע שירים שלא שלהם בכלל אז תראו לאן הציבור הדרדר שאפילו לא יודע מה זה טלויזיה טובה...

 

תגובה מכוערת, הסבר לנו מה היא טלויזיה טובה ומי הם הזמרים היפים שלא קפצו על הזדמנות להתפרסמות מהירה שאתה כן מעריך.

למי לדעתך כן מגיעה הערכה המונית כזו??

 

חבורת מכוערים ששרים שירים לא שלהם?

אין שום דבר רע בלשיר חומר לא מקורי, הם עושים עבודה טובה וכמו שכבר נאמר תאמין לי מדובר בהרבה עבודה. לא יזיק לך לתת קצת פירגון לחבר'ה צעירים שעושים מאמצים רבים כדי להגיע למה שהם רוצים.

אני אישית לא חושב שמדובר ביצירת הפאר הישראלית, אבל בסך הכל מדובר בחבר'ה שמגיע להם פירגון, אם אין לך משהו חכם להגיד אז מישהו פה מדי פעם מזכיר איזה פתגם סיני חכם.

 

 

רבעאק אולי אם לישראלים היה קצת יותר כבוד אחד לשני אולי היו מכבדים אותנו קצת יותר גם מחוץ למדינתנו :evil:

פורסם

תשמע אני בעיקרון מתאפק לא להסחף לשטויות שאתה יורה פה ולהתחיל לקלל גם...

 

טלויזיה טובה זה תוכניות עם השקעה ומחשבה שיש לא הרבה כאלה אפילו בחו"ל אבל סופרנוס, הבית הלבן, six feet under ועוד רבות זה סדרות איכות שיש להם גם תוכן

ולא לקחו ופירסמו מי חושב שיכול לשיר באו מבני 15 -60 לנסות את מזלם בטלויזיה

למה? ככה!

פורסם
תשמע אני בעיקרון מתאפק לא להסחף לשטויות שאתה יורה פה ולהתחיל לקלל גם...

 

טלויזיה טובה זה תוכניות עם השקעה ומחשבה שיש לא הרבה כאלה אפילו בחו"ל אבל סופרנוס, הבית הלבן, six feet under ועוד רבות זה סדרות איכות שיש להם גם תוכן

ולא לקחו ופירסמו מי חושב שיכול לשיר באו מבני 15 -60 לנסות את מזלם בטלויזיה

 

ממש פורוםנובלה פה :D .

 

תוכניות טלוויזיה טובות = תקציבים גדולים להפקות.

 

S-מוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

סליחה, מר TAZOK היקר... אתה לוקח ז'אנר אחד ומעמיד אותו מול ז'אנר אחר...

לעמיד תוכנית דרמה מול תוכנית כישרונות צעירים ולערוך בניהם השוואה זה טיפשי ביותר...

 

אם כבר מדברים על דרמות - ראית פעם את "שבתות וחגים" ?

פורסם
תשמע אני בעיקרון מתאפק לא להסחף לשטויות שאתה יורה פה ולהתחיל לקלל גם...

 

טלויזיה טובה זה תוכניות עם השקעה ומחשבה שיש לא הרבה כאלה אפילו בחו"ל אבל סופרנוס, הבית הלבן, six feet under ועוד רבות זה סדרות איכות שיש להם גם תוכן

ולא לקחו ופירסמו מי חושב שיכול לשיר באו מבני 15 -60 לנסות את מזלם בטלויזיה

 

 

 

עוד הודעה ממישהו שחושב שהוא מבין טלוויזיה ומכליל את לא נפסיק לשיר

ואת קחי אותי שרון בז"אנר הריאלטי TV , ממש עלוב.

אתה בן אדם שצרות עין היא התכונה הדומיננטית בו.

 

אין בכלל מה להשוות בין הסופרנוס הבית הלבן לבין לא נפסיק לשיר

מה הקשר בכלל , אני לא מוצא שום קשר אדון מבין בטלוויזיה .

אשמח גם אם תסביר לי מהתכונות הבולטות במשחק בבית הלבן או בסופרנוס

או כייצד מבנה פרקי הסדרה ?

 

כל מי שחושב שהוא יכול לשיר הגיע לתכנית , ממנה יצאו כל מי שיודעים לשיר.

אף אחד לא ביקש ממך לאהוב את התכנית , כמו שאף אחד לא ביקש ממני

לאהוב את בראבו ובאמת אני שונא את התכנית הזו , אבל בין זה לבין להשמיץ

את משתתפי התכנית ולהפגין צרות עין שכזו.?

סלח לי אתה פשוט בן אדם מסכן.

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה.

 

בועז מעודה שולתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

 

:silly:

 

:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

חחחח סקאזי הביא הופעה פתאומית ..היה די דפוק האמת כי הווקאל של שלומי או איך שלא קוראים לו,לא ישב על הטראק של סקאזי.

אבל הגיטרות היו אדירות.

אגב, מי ניצח?

פורסם

עוד משלב האודישנים אני ואישתי בעד הזמיר בועז מעודה.

קול מדהים!

אומץ בבחירת השירים!

אומץ בבחירת העיבודים!

צניעות וגינונים של ארץ ישראל הישנה והטובה.

 

תגידו מה שתגידו על כוכב נולד ועל המערכת הזאת...סוף התכנית כאשר בועז מעודה מסיים את שיר הניצחון בחיבוק אימו הנכה (כתוצאה מאירוע מוחי בזמן הלידה שלו, הריון שהיא התעקשה להמשיך למרות שאמרו לו שהיא מסכנת את עצמה) היה לדעתי אחד הרגעים הטלוויזיונים המרגשים שראיתי!

 

ברכות לאיש בעל קול הזהב...

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

"תגידו מה שתגידו על כוכב נולד ועל המערכת הזאת...סוף התכנית כאשר בועז מעודה מסיים את שיר הניצחון בחיבוק אימו הנכה (כתוצאה מאירוע מוחי בזמן הלידה שלו, הריון שהיא התעקשה להמשיך למרות שאמרו לו שהיא מסכנת את עצמה) היה לדעתי אחד הרגעים הטלוויזיונים המרגשים שראיתי!"

 

 

תהיה בטוח שהאייקון הזה נשאב ממעמקי המוח החולני של טובי הדסק של תוכנית כוכב נולד עך=ל מנת לסחוט תגובות כאלה

פורסם

לא ראיתי מעולם את התוכנית הזאת.

 

אשמח אם מישהו ישיב לי בכנות:

 

מבין כל אלו שהתמודדו בגמר (כולל מעודה), מי מבינהם לפני צבא ובאמת מתכוון לשרת?

פורסם
הקטע אם סקאזי היה פשוט אדיר, הבן אדם תותח!

אגב אם כבר סקאזי, מישהו מכיר עוד DJ's שיוצרים טראקים בסגנון שלו? (רוק וטראנס?)

 

אין כאלה(לפחות לפי מה שאני יודע) שעושים רוק וטראנס בדיוק כמו סקאזי.אבל יש אומנים שמשלבים הרבה פעמים גיטרות בטראקים שלהם.

כמה שירים לדוגמא:

Psycraft-border line(2nd remix)

Mahamudra - The Jolly Monster

וכמובן יש את החדשים של אינפקטד מאשרום.

ויש עוד מלא טראקים עם גיטרות שלא עולים לי לראש כרגע..

פורסם

גם אני לא ראיתי מעולם את התכנית, היום שכנעו אותי בעבודה להסתכל, שהפעם יש שם כמה שתוארו כ- "עילוי" , מה אומר? אני אכן ראיתי עילוי, הסתכלתי על בנייה מעולם אחר בערוץ הנשיונל ג'יאוגרפי על האיירבוס A380.

אני לא מזלזלת בטעמם של אחרים, אבל אחרי אמריקן איידול, לטעמי האישי, היכולות הווקליות והוירטואוזיות של בוגרי כוכב נולד לדורותיהם הוא לא יותר מאשר נחמד, נשמע בסדר אבל בטח לא משהו שגורם לי לעשות WOW.

אירית


×
×
  • תוכן חדש...