Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

**** תזכורת **** כוכב נולד - ספישל הגמר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איכס!

 

מה זההה ??

 

מה עשו לשיער של נינט?

מזה החולצת פאגים הזאת של גבסו?

מזה המיני הזה של מיימון?

 

גבסו שר טוב, גם שירי, אבל מה קרה לנינט?? הרסה שיר כל כך מהמם. :roll:

 

הקיצר לא מצביע לאף אחד.

 

וד"א, לנינט יש תחת ענק. אבל היא שקסייית. :D:wink:

172

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שי לא יזכה כי הוא אפס... לא יודע לשיר בגרוש

שירי חמודה לאללה...

נינט סתם מגעילה דבה....

 

כולם אפסים

למה? ככה!

פורסם

שירי מימון ת-ו-ת-ח-י-ת, שולטת,כישרונית....

 

תצביעו רק לה,

ולא בגלל שיש לנו את אותו השם משפחה!!!!

 

חוץ מזה היא שווה זזזזזזזזזזזזזזזזז

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
לאאאאאאאאאאאאאאא

 

 

המגעילה הזאת זכתה????????

אנשים מה קרה לטעם שלכם.....?

 

להבדיל ממך אנחנו כנראה שומעים עם האוזניים ולא עם העיניים (מזכיר לי ויכוח שקשור לפורום אחר..... :wink: )

 

 

נ.ב. לטעמי נינט נראית גם יותר טוב, אולי יש לה תחת גדול אבל האף של שירי גדול ממנו!

פורסם
לאאאאאאאאאאאאאאא

 

 

המגעילה הזאת זכתה????????

אנשים מה קרה לטעם שלכם.....?

 

להבדיל ממך אנחנו כנראה שומעים עם האוזניים ולא עם העיניים (מזכיר לי ויכוח שקשור לפורום אחר..... :wink: )

 

 

נ.ב. לטעמי נינט נראית גם יותר טוב, אולי יש לה תחת גדול אבל האף של שירי גדול ממנו!

 

 

תסלח לי....אבל הקול של שירי עולה בהרבה על זה של נינט.

אני ראיתי הרגש שמושקע בשיר הרבה יותר טוב אצל שירי,גם ההופעה שלה יותר מוצלחת(וכן זה גם חשוב)

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
תסלח לי....אבל הקול של שירי עולה בהרבה על זה של נינט.

 

בזזזזז, ממש לא.

שירי עדיין ילדה - ואין לה קול (ראית את הפרקים הקודמים ?)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תסלח לי....אבל הקול של שירי עולה בהרבה על זה של נינט.

 

בזזזזז, ממש לא.

שירי עדיין ילדה - ואין לה קול (ראית את הפרקים הקודמים ?)

 

איציק

 

אם שירי ילדה (22).. אז נינט תינוקת (19)... :idea:

 

בכלליות, אם מסתכלים על כל העונה, נינט לוקחת.

172

פורסם
לאאאאאאאאאאאאאאא

 

 

המגעילה הזאת זכתה????????

אנשים מה קרה לטעם שלכם.....?

 

להבדיל ממך אנחנו כנראה שומעים עם האוזניים ולא עם העיניים (מזכיר לי ויכוח שקשור לפורום אחר..... :wink: )

 

 

נ.ב. לטעמי נינט נראית גם יותר טוב, אולי יש לה תחת גדול אבל האף של שירי גדול ממנו!

 

 

תסלח לי....אבל הקול של שירי עולה בהרבה על זה של נינט.

אני ראיתי הרגש שמושקע בשיר הרבה יותר טוב אצל שירי,גם ההופעה שלה יותר מוצלחת(וכן זה גם חשוב)

 

השיר של שירי נטול רגש מלכתחילה ואיתה הוא עוד יותר נטול רגש, הוא פשוט מלוטש ומלוקק.

השופטים אמרו שהם נתנו ניקוד על הדרך וההתקדמות של המתמודדים ושירי באמת עשתה את ההתקדמות הכי קטנה כי היא בעצם באה לשם כבר זמרת מלוטשת שאפילו שרה לפרנסתה. נינט בלי כל הניסיון של שירי פשוט האפילה עליה במשך כל העונה.

הקהל והשופטים אמרו את שלהם!

 

אתה יכול ללכת להתנחם במנה פלאפל אצל אבא של שירי בקרית חיים.

פורסם
תסלח לי....אבל הקול של שירי עולה בהרבה על זה של נינט.

 

בזזזזז, ממש לא.

שירי עדיין ילדה - ואין לה קול (ראית את הפרקים הקודמים ?)

 

איציק

 

אין לכם מושג.......

שאלה לי אליך,ראיתה את הפרק האחרון???(או שבידיוק גירזתה איזה אימפרזה? :wink: )

מה עם נוכחות על הבמה?

 

אלחם בשביל שירי אהובתי עד הסוף!!! :lol:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
תסלח לי....אבל הקול של שירי עולה בהרבה על זה של נינט.

 

בזזזזז, ממש לא.

שירי עדיין ילדה - ואין לה קול (ראית את הפרקים הקודמים ?)

 

איציק

 

אין לכם מושג.......

שאלה לי אליך,ראיתה את הפרק האחרון???(או שבידיוק גירזתה איזה אימפרזה? :wink: )

מה עם נוכחות על הבמה?

 

אלחם בשביל שירי אהובתי עד הסוף!!! :lol:

 

כל כך הרבה נוכחות שהיא הייתה צריכה 4 רקדנים איתה.... :roll:

 

שמישהו ינעל את השרשור הזה אחרת אני לא אשן הלילה :lol:

פורסם
תסלח לי....אבל הקול של שירי עולה בהרבה על זה של נינט.

 

בזזזזז, ממש לא.

שירי עדיין ילדה - ואין לה קול (ראית את הפרקים הקודמים ?)

 

איציק

 

אין לכם מושג.......

שאלה לי אליך,ראיתה את הפרק האחרון???(או שבידיוק גירזתה איזה אימפרזה? :wink: )

מה עם נוכחות על הבמה?

 

אלחם בשביל שירי אהובתי עד הסוף!!! :lol:

 

הפרק האחרון לא קובע.

ראית את הפרקים הקודמים ?

 

השירים מהפרקים הקודמים היו נהדרים.

"פמלה", "מקיץ אל חלום" וכד'.... כולם בוצעו בצורה מדהימה.

השירים בפרק האחרון היו גרועים לדעתי - והלחן (של קליינשטיין ?) היה פשוט גרוע ולא מתאים.

 

שורה תחתונה, לנינט יש קול מדהים וביצוע מצויין (שוב, "מקיץ אל חלום" הוא דוגמא פנטסטית לכך) - לשירי יש SHOW, לא הרבה מעבר לזה.

תכל'ס בשטח, הקול המדהים של נינט ניצח - יש צדק !!!! :D

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...