Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה פולביה - תחיתה של אגדה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יייייייייפפפפפפפפפפפיייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ענק!!!!!!!!

 

סוף סוף לנצ'יה עושה משהו עם עצמה! הספורט קופה הראשונה שלה מאז הבטא והגמא קופה (אם לא נספור את ההיינה המדהימה בתור מכונית שיוצרה על ידי לנצ'יה)!

 

חוזרים למקורות!

 

ושימו לב:

מעבר לכך, מספרים אנשי החברה, מוטל על הנהג להשתלט על המכונית. במקום שפע של עזרים אלקטרוניים שמבקרים כל הזמן את פעולות הנהג, בלנצ'יה מאמינים שחווית הנהיגה בפולביה קופה תהיה הטובה ביותר בלי כל אותן בקרות. רק כך, מסבירים האיטלקים, יכול הנהג להנות באמת מניהוג המכונית.

 

כל כך לא פוליטקלי קורקט, כל כך לא פיאט, כל כך לנצ'יה של פעם! לנצ'יה שהפסידה את עצמה למוות בגלל מכוניות לנהג שהיה יקר יותר לייצר מלמכור!

 

איך שאני מאושר! לאחר הת'טיס והלנצ'יה הזאת בהחלט אפשר לראות שפיעט לא מזניחים את המותג ולא משתמשים בו כדי לתמחר גרסאות יוקרתיות לפונטואים.

 

ויוה לנצ'יה!

פורסם
בהחלט מכונית מרשימה, אני רק מקווה שהמכירות של פיאט סוף סוף יעלו.

יש לך שם מניות ?!

או שסתם אתה רוצה שהניק שלך יהיה יותר יוקרתי...

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

פשוט מכונית מטמטמת,כמה טוב לראות את לנצ'יה חוזרת לעצמה...עושה לי צביטה בלב :lol::lol::lol:

דרך אגב אישפוז התייחס להיינה,מכונית מדהימה, אבל אחת המכוניות היפות ביותר שראיתי היא המגיה,שגם היא לצערי לא יצאה לפועל...ממש פיספוס :?

magia_200.jpg

iad_magia_200.jpg

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

יש לא מעט לנצ'יות תצוגה מחרמנות משני העשורים האחרונים. אך חד פעמיות.

אבל ההיינה אכן יוצרה!

היא הגיעה לייצור, תוכננה כמות יפה, אך אחרי 24 מכוניות הייצור הופסק וחבל.

המכונית הייתה למעשה דלתא אינטגרלה (האלילה) לבושה יפה ומחוזקת.

עם עיצוב קופה של זאגאטו ומנוע משופר מולבשים על פלטפורמת הדלתא המשובחת היא בהחלט הייתה ה-לנצ'יה של שנות ה-90. חבל שהייצור הופסק, אבל עדיין אפשר למצוא אחת כזו משומשת מדי פעם...

פורסם
בהחלט מכונית מרשימה, אני רק מקווה שהמכירות של פיאט סוף סוף יעלו.

יש לך שם מניות ?!

או שסתם אתה רוצה שהניק שלך יהיה יותר יוקרתי...

 

 

התשובה היא לא :lol:

 

פשוט בשנים האחרונות פיאט לא ממש במצב טוב, ומכירה שלה לגנרל מוטורס פשוט תשנה אותה.

פורסם

אני ממש התרגשתי מהכתבה הזאת לא האמנתי בחיים שזה יקרה והלוואי שהיא תגיע גם לארץ.

 

לנצה הפתיעו בגדול זה אוטו שיזכה לביקורות מדהימות בכל העולם לדעתי.

 

אולי זה ישנה משהו גם בכל החברות שנהיגה אמיתית זה רק הנהג וההגה בלי כל השליטה האלקטרונית הזאת :!:

פורסם

הסיפור של פיאט קצת מוזר.

פרארי באחת השנים הכי טובות שלה,מזראטי בשנה הכי טובה להם,אלפא באחת השנים הכי טובות ושנה הבאה הם מתחילים למכור בארה"ב.

לנציה לא מוכרת בשום מדינה בעולם אז מה המאמץ.

 

זה שהם בוכים שהם לא מוכרים נכון רק למותג פיאט,לא לכל החברה.

הבכי הזה או קשור לניסיון למכור את החברה או לכבל הטבות מהמדינה.

אייל

פורסם
הייתי לוקח אינטגרלה כל יום (באנגלית זה נשמע יותר טוב...) ולא את ה- HAYENA.

טוב, קודם כל - לבריאות. קח אינטגרלה!

אבל אפשר לדעת למה אתה חושב ככה?

אתה יודע מה המפרט של ה hyena? אם לא אייתת את זה נכון באנגלית אני חושד שבכלל לא הרצת חיפוש בסיסי על הרכב. תקן אותי אם אני טועה, אם כן - אני מתנצל.

 

ההיינה יושבת על פלטפורמה של אינטגרלה עם מנוע חזק יותר.

ההיינה מעוצבת כמכונית ספורט, שלא כמו האינטגרלה (היפהפיה בפני עצמה) שהיא מכונית סטנדרטית מנופחת מבחינת העיצוב שלה.

 

אז למה אתה מעדיף את האינטגרלה?

פורסם
הסיפור של פיאט קצת מוזר.

פרארי באחת השנים הכי טובות שלה,מזראטי בשנה הכי טובה להם,אלפא באחת השנים הכי טובות ושנה הבאה הם מתחילים למכור בארה"ב.

לנציה לא מוכרת בשום מדינה בעולם אז מה המאמץ.

 

זה שהם בוכים שהם לא מוכרים נכון רק למותג פיאט,לא לכל החברה.

הבכי הזה או קשור לניסיון למכור את החברה או לכבל הטבות מהמדינה.

 

 

הכל נכון רק שהנתח שוק שלהם באיטליה ובאירופה ירד ביותר מ 15 אחוז וקבוצת פיאט אוטו (לנציה אלפא ופיאט) מפסידה הרבה מאוד כסף.

פורסם
הייתי לוקח אינטגרלה כל יום (באנגלית זה נשמע יותר טוב...) ולא את ה- HAYENA.

 

HYENA הוא האיות הנכון,ובשבילי היא מחליפת האינטגרלה האמיתית.

dark_blue_big.jpg

hyena14gross.jpg

1992ZagatoHyena_f3q.jpg

hyena1gross.jpg

hyena6gross.jpg


×
×
  • תוכן חדש...