Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה פולביה - תחיתה של אגדה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חייב להרוס...

***כל הנאמר מטה זו דעתי האישית בלבד ואין בה כדי להשפיע על הקוראים בפורום לרכוש או לא לרכוש את הרכב***

זה כנראה אחד הרכבים היותר מכוערים שנתקלתי בהם (בעיקר אחרי התמונות של צוקי).

הקווים שלו מאוד מוזרים, ה"תחת" נראה כמו חיקוי מסויים לZ4, בעיקר במבט מאחורה נראה כאילו תא המטען נמשך קצת יותר מידי...

העיצוב של פנים הרכב משלב TOO MUCH רטרו וTOO MUCH היי-טק.

 

אבל זו רק דעתי... :roll:

:-)

פורסם
הקווים שלו מאוד מוזרים, ה"תחת" נראה כמו חיקוי מסויים לZ4, בעיקר במבט מאחורה נראה כאילו תא המטען נמשך קצת יותר מידי...

העיצוב של פנים הרכב משלב TOO MUCH רטרו וTOO MUCH היי-טק.

אבל זו רק דעתי... :roll:

שים לב לתמונות המצורפות.

העכוז שלו הוא ממש לא חיקוי של ה Z4, כי אם הומאז' לעיצוב של הפולביה המקורית. הדמיון ממש צועק.

פנים הרכב גם כן מזכיר במעט את הפולביה קופה.

לדעתי בגרסת הייצור לא כל ההייטק הזה ייכנס. אולי רק בגרסאות היקרות ביותר וגם אז רק חלקו. לעניין הרטרו - עניין של טעם וריח נטו. אני דווקא אוהב את הטעם של פעם.

fulvia-interior.jpg

fulvia.jpg

פורסם

בדיוק מה שחסר ללאנצ'יה.

כ"כ יפה וקלאסית.

לדעתי מלאכת העיצוב שנעשתה פה עולה על מה שעשו במיני.

הפרטים פשוט מדהימים.

אין מה להגיד שלמות.

היא גם נראית מוכנה לייצור, עם מערכת הקונקט(ניווט לווייני + טלפון) שנשלפה מה-147, וזה ממש לא מפריע.

פורסם

חברים

איש הלנצ'יה פולביה בארץ הוא לא אחר מאשר אדוארד אטלר .

הגורו המוטורי הזה החזיק בזמנו ברשותו כ-3 או 4 פולביות שונות - בינהן אחת אלומיניום וגם דגם זגאטו .

נמכרו למוזיאון של סטף ורטהיימר בתפן , אבל משם המשיכו ונמכרו בסכום מכובד לחו"ל ...

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
איש הלנצ'יה פולביה בארץ הוא לא אחר מאשר אדוארד אטלר .

הגורו המוטורי הזה

האם אדוארד אטלר עדיין חי בארץ, או שהוא לקח את כריסטופר ועף מכאן? :wink:

"גורו" אם כבר, זהו שנתן אטלר לאהרונוביץ' בזמן היריבות המצחיקה בין טורבו בתר-אהרונוביץ' לבין אוטו...

:)

 

דניאל

MCS 2008


×
×
  • תוכן חדש...