Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה פולביה - תחיתה של אגדה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי אומר שהם חיכו קצת את slk של מרצדס ורק הוסיפו לה קצת מוזרויות ... לא הלך להם כל כך מאז הטמה אבל הדגם הזה נראה לא רע השאלה כמה הוא יעלה בארץ אם בכלל (לא הספקתי לקרוא את הכתבה עדין) .

XJR

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הייתי אומר שהם חיכו קצת את slk של מרצדס ורק הוסיפו לה קצת מוזרויות ... לא הלך להם כל כך מאז הטמה אבל הדגם הזה נראה לא רע השאלה כמה הוא יעלה בארץ אם בכלל (לא הספקתי לקרוא את הכתבה עדין) .

 

חיקוי??? לדעתי לא חשבו בכלל על ה SLK כשההינה יצאה...

יפהיפיה אמיתית (ותודה על התמונות OZZY)

:wink:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
הייתי אומר שהם חיכו קצת את slk של מרצדס ורק הוסיפו לה קצת מוזרויות ... לא הלך להם כל כך מאז הטמה אבל הדגם הזה נראה לא רע השאלה כמה הוא יעלה בארץ אם בכלל (לא הספקתי לקרוא את הכתבה עדין) .

 

אם קצת היית מבין בהיסטוריה של לאנצ'יה היית רואה שממש אין קשר בין האוטו הזה לSLK.

לאנצ'יה זה לא איזה יצרן קוראני שצריך ליצור חיקויי מרצדס ע"מ לנסות למכור מכוניות.

הוא פשוט צריך לחזור ליצור מכוניות כמו פעם.

פורסם
הייתי אומר שהם חיכו קצת את slk של מרצדס ורק הוסיפו לה קצת מוזרויות ... לא הלך להם כל כך מאז הטמה אבל הדגם הזה נראה לא רע השאלה כמה הוא יעלה בארץ אם בכלל (לא הספקתי לקרוא את הכתבה עדין) .

אני לא ממש מסכים.

החלק האחורי שלה הוא ציטוט של החלק האחורי של הפולביה המקורית, והחלק הקדמי שלה הוא הקו הנוכחי של לנצ'יה שאפשר לראות בצורה מוקצנת יותר בת'טיס.

תא הנוסעים ובמיוחד עיצוב לוח השעונים הם דבר שממש לא דומה למרצדס מכל סוג כל שהוא , אם כבר - זה קרוב משפחה רחוק של לוח השעונים של הברקטה.

 

להגיד מרצדס על המכונית הזאת זה להעליב אותה. SLK זה אוטו של יהלומנים ערסים ומאהבות שחורדיניות של מאפיונרים גרוזינים, אם תסלחו לי על הסטיגמות...

פורסם

ולאנצ'יה זה של נשים של מאפיונרים לא מצליחים ... מה הקשר בכלל אני לא יודע בח"ול לדוגמא במיוחד באנגליה המון צעירים נוסעים על האוטו הזה ובוא נגיד את זה ככה מרצדס אוטו יותר טוב ויותר מצליח הייתה לנו לנצ'יה תמה לפני איזה 10 שנים בתקופתה ולא נעים לי להגיד לך אבל אני מעדיף את המרצדס כמעט בכל תחום וכמוני רבים. מאז התמה לא יצא שום דגם שנראה טוב ללאנצ'יה אבל אני רואה שזה פורום של אוהבי לאנצ'יה אז אין לי מה להתווכח איתכם רק להזכיר לכם איזו חברה יותר מצליחה יותר גדולה יותר טובה ובעלת מכוניות מפוארות יותר לפני שאתם אומרים לא להזכיר מרצדס בהקשר של לאנצ'יה ואם כבר לאנצ'יה אז אלפא גם יותר טובה והעיצובים שלה יפים ומוכרים בניגוד ללאנצ'יה ...

XJR

פורסם

לא צריך להעלב. במקרה נפלת על שני אוהבי הלנצ'יה בפורום הזה...

מה שכתבתי נועד לייצג את הקהל אליו פונה מרצדס. נובורישים. אלו האנשים מהם מרצדס מוציאה את הכסף שלה.

אכן אין מה להשוות בין מרצדס ללנצ'יה. אני מסכים. מדובר בשתי חברות שפונות לקהל אחר.

והתמא אכן לא התחרתה במרצדס C באיכות, ולא התכוונה ולא תומחרה לכך. היא פנתה לסגמנט של מנהלים-ספורט ודי הצליחה בו לדעתי.

אין לי שום טענה למנהל שמעדיף מרצדס על לנצ'יה. אבל מנהל שמחפש מכונית יותר ייחודית בטח יעדיף את התטיס.

פורסם
ולאנצ'יה זה של נשים של מאפיונרים לא מצליחים ... מה הקשר בכלל אני לא יודע בח"ול לדוגמא במיוחד באנגליה המון צעירים נוסעים על האוטו הזה ובוא נגיד את זה ככה מרצדס אוטו יותר טוב ויותר מצליח הייתה לנו לנצ'יה תמה לפני איזה 10 שנים בתקופתה ולא נעים לי להגיד לך אבל אני מעדיף את המרצדס כמעט בכל תחום וכמוני רבים. מאז התמה לא יצא שום דגם שנראה טוב ללאנצ'יה אבל אני רואה שזה פורום של אוהבי לאנצ'יה אז אין לי מה להתווכח איתכם רק להזכיר לכם איזו חברה יותר מצליחה יותר גדולה יותר טובה ובעלת מכוניות מפוארות יותר לפני שאתם אומרים לא להזכיר מרצדס בהקשר של לאנצ'יה ואם כבר לאנצ'יה אז אלפא גם יותר טובה והעיצובים שלה יפים ומוכרים בניגוד ללאנצ'יה ...

ועכשיו בלי שום קשר לאהבה שלי...

ועוד מי כמוך שהיתה לכם תמה...

תן לי להזכיר לך מי היצרן הראשון שהכניס טכנולוגיה מתקדמת לכלי רכב (חשמולים ומחשבים למינהם..) לא זאת לא מרצדס...וגם לא B.M.W נכון...זאת לנצ'יה

ואפרופו תמה..ראיתה עוד רכב מהשנים הנ"ל עם צמת חשמל כמו של התמה??..לא נראה לי

באלנסרים?(גלי איזון) גם לא... אבל הכל תמצא בלנצ'יה כמובן...ואני מדבר על לפני הרבה זמן...לפני שחשבו על חלונות חשמל.

ובקשר לאיכות ועיצוב...אני מציע לך לסור לסוכנות לנצ'יה במסגר ורק להציץ בתזיס החדשה.. :!:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
יש ת'זיס במסגר?????

הייתי בטוח שסמל"ת הפסיקו לייבא לנצ'יה.

 

יש גם יש. עם תג מחיר "משוער" של חצי מליון ש"ח...

וזה לא המסגר, אלא יגאל אלון.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סוף סוף מראים תמונות אמיתיות (בניגוד לאלו מעובדות המחשב, עד עתה) של היפיפיה, בשרשור הנעול הזה:

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=18303

 

אגב, אתם חייבם לקרוא את הסקירה של NetCar לפולביה:

http://www.netcar.co.il/news/newsca.asp?i=271

האם אי-פעם מישהו קיבל OverDose של ציניות וסרקזם?

בנאדם גדול. :D

:wink:

MCS 2008

פורסם

1. כמובן שההיינה אינה חיקוי של ה- SLK כי היא יצאה הרבה לפניה. אולי ההיפך הוא הנכון.

2. אני יודע טוב מאד את הרקע של ההיינה. אז מה אם היא קצת יותר חזקה ? הרי זה אותו מנוע. תמיד אפשר להגיע עם האינטגרלה לאותו הספק. הסיבה שהייתי לוקח אינטגרלה היא שלדעתי היא פשוט הרבה יותר יפה מההיינה. אני לא ממש אוהב את העיצוב של ההיינה.

האינטגרלה "רעה" וכוחנית, ההיינה נשית. כמובן גם עניין הזהות והמסורת ראלי שמתבטאת באינטגרלה ובעיצוב שלה, מה שאין בהיינה.

3. ההיינה הרבה יותר יקרה מהאינטגרלה הכי חדשה/יקרה. האינטגרלה גם הרבה יותר מציאותית (מבחינת קניה) מאשר ההיינה הנדירה.

פורסם

תסלחו לי, אבל הסקירה בנטקאר היא אחת מפיסות הג'ורנליזם היותר רדודות שראיתי.

אתם יודעים מה? בפורומים של היידפארק רואים דברים כאלו בדרך כלל.

 

אין בה שביב מידע אינפורמטיבי על הפולביה אלא מן הזלת ריר (ראויה, אמנם) על האינטגרלה.

אז מה, רוני, עד שלא ייבנו יורשת ראויה לאינטגרלה אף לנצ'יה no matter what לא תהיה שווה התייחסות?

כי מה כבר נדרש מכתבה - התייחסות למושא שלה. לא?

 

סתם פיסת ציניות פתטית בלי שום תוכן וטעם שבהחלט לא מביאה כבוד לכותבה.

 

מה הוא חושב? שאם ייצרו גרסת EVO לקאפה היא תימכר כלחמניות טריות? לא נראה לי.

המותג לנצ'יה אכל הרבה חרא מהידיים של פיאט בשנות ה-80 וה-90. הוא אולץ למעשה לבנות פיאטים ממותגים טיפה יותר גבוה מבחינת עיצוב ואיבזור. זה הכל. וזה בהחלט עוול לחברה עם היסטוריה מוטורית וספורטיבית שהחלה עוד בשנות ה-20 עם הלמבדה, הגיעה לשיאים עם האאורליה (המכונית הפרטית החביבה על נהגי הפורמולה 1 בשנות ה-50) המשיכה עם הפולביה המופלאה, הסטרטוס המדהימה, ה- 037 היפהפיה וכלה באינטגרלה ההורסת (שישבה, אגב, על פלטפורמה של פיאט).

יש פה הרבה כבוד היסטורי שבהחלט יש מקום לשקם את המותג תוך כדי שימוש מושכל בו.

ואם לנצ'יה חושבים להתחיל בהחזרת עטרה ליושנה דווקא עם מכונית מנהלים (ת'טיס) וספורט קופה (פולביה) מעוצבות ומבוצעות בצורה מדהימה - צריכים רק להודות על כך.

 

יום יבוא ויביא EVO בחובו. (נסו לקרוא את זה בקול רם...) אל תדאגו.

ואני בהחלט מצפה לראות את לנצ'יה מייצגת את איטליה בכבוד באליפות ה-WRC ומחזירה עטרה ליושנה. אבל עד שזה יקרה - דברים טובים אחרים יכולים לקרות ולא צריך להתעלם עליהם ולבכות.

 

זה שעדיין אין יורשת ראויה לאינטגרלה זה באמת נושא מצער, אבל ראבק, רוני! אתה לא יכול להתייחס לפולביה לגופו של עניין?

פורסם
אבל ראבק, רוני! אתה לא יכול להתייחס לפולביה לגופו של עניין?

נראה לי שעדיין אין ממש למה להתייחס.

אף ז'ורנליסט, רדוד ככל שיהיה :wink: , לא נהג עדיין על האיטלקיה הטריה.

אכן המהלך הנוסטלגי הזה מזכיר את מה שעובר כיום על יצרני דטרויט וצריך לראות

מה תהיה התוצאה.

טובה או רעה ככל שתהיה התוצאה, אני מקווה שלנצ'יה יחזרו להיות

מה שהם היו פעם. :?

 

דניאל

MCS 2008


×
×
  • תוכן חדש...