Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שהמיסב בגלגל האחורי שלי לא תקין על פי הרעש שיש לי בנסיעה של למעלה מ90 קמ"ש.

השאלה שלי היא האם יש סכנה שאדחה עד יום שישי את ההגעה למוסך על מנת לסדר את הבעיה??

יכול לקרות לי משהו בעקבות זה במהלך הנסיעה??

תודה .

פורסם

הכל תלוי כמה הוא לא תקין. אם הוא רק רועש ואין לו חופש זו לא בעיה אבל אם הגלגל רוקד אז זו כן בעיה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עד כמה שראיתי ושמעתי הוא רק מרעיש...

בגדול לפני חודש החלפתי את המיסב הזה אבל הוא שוב פעם מרעיש אז אני אפנה למוסך שתיקן לי אותו שיחליף שוב את המיסב.

(בתקווה שזה באמת האחורי שמאלי ולא אחר).

פורסם
המייסבים בגלגלים האחוריים בפולו, הם מייסבים קוניים

 

צריך לסגור אותם במומנט מסוים לפי דרישת היצרן

 

אם סוגרים יותר מדי חזק, המייסבים נהרסים

 

 

 

את זה אני מקווה שהמוסכניק יודע....זאת לא בעיה שלי ...זאת בעיה שלו ...לא עבר אפילו חודש אחד מאז שהחליף..

והוא שם מיסב גרמני (ראיתי את החלק שהגיע השליח.).

פורסם

יכול להיות שהוא שם יותר מידיי גריז- "טעות של צעירים" ואז המיסב מרעיש ונהרס. צריך להקפיד במיוחד במיסבים האלו.

בנוסף יכול להיות שהוא שם גריז לא מתאים. שוב במיקום הספציפי חשוב לשים גריז עמיד בטמפ' גבוהה ובעומד גדול. גריזים איכותיים כאלו יקרים יחסית.

פורסם

אז לפי מה שאני מבין רוב הסיכויים שהמוסך ביצע עבודה לא איכותית ולכן האחריות עליו...

נקווה שהוא יבין את זה מהר אחרת...............

×
×
  • תוכן חדש...