Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יסלחו לי כל בעלי האמריקאיות שהרכב שלהם שותה פחות ממאזדה = אתם מדברים באויר.

 

1 ל 11 בחלומות הלילה.

 

נהגתי על אמריקאיות,אימפאלה,מאליבו,קורסיקה,קוואליר, וכמעט הקאתי מרוב נדנודים,שלא נדבר על פניות.

 

חוץ מכוח מנוע שזאת לא ממש חוכמה,אין ברכב הזה כלום!

 

יקר להחזקה,זוועתי לנהיגה.

 

וחלונות חשמל\בקרת שיוט\מיזוג אויר\הגה כח...יש את כל אלו גם בסובארו גיאל מסכנה שנת 86 , אז תעשו לי טובה.

 

לפותח השירשור-גם אני בגילך חלמתי על איזו אוניית שיוט אמריקאית,גם זה היה החלום שלי,עד שבאמת הייתה לי אחת, וזאת הפעם הראשונה והאחרונה שנגעתי ברכבים האלו,אתה עוד צעיר,אתה עוד תלמד,בדרך הקלה,או בדרך הקשה = את זה אתה תבחר.

פורסם

בתור חובב אמריקאיות דגול -ברצוני להגיד כמה דברים.

שברולט קורסיקה,אלרו,קאוואליר ואימפאלה.

כולם חרא.

למה? הם מתנדנדות כאילו הם הסניפו דבק מהאגזוז.

הם מתדנדות על כל בור עד שנמאס לך ואתה כבר מוכן ללכת ברגל.

 

הפלסטיקה זולה ולא איכותית.

 

מה שכן אני יכול להגיד:

*המיזוג אוויר מאוד חזק

*נוחות המושבים טובה מאוד

*הנדסת האנוש פשוטה.

 

*פאק,זה לא הגיוני שאמריקאית משנת 2000 תתדנדנד ככה - ע"ע קאוואליר.

פורסם

*אומרים על יפניות שהן אמינות

*אומרים על צרפתיות שהן לא אמינות

*אומרים על צרפתיות שהן מהנות לנהיגה

*אומרים על יפניות שהן אפרוריות

*אומרים שהונדה סיוויק זה מכונית ספורט

* אומרים ש bmw זה אוטו של עבריניים

 

וכו'

וכו'

וכו'

 

אז אומרים גם שאמרקיות זללניות , שיגידו אומרים המון דברים , השאלה למי אתה מקשיב.

ואתה מקשיב לאנשים ממדינה ממש חסרת תרבות נהיגה. שיש להם פה סטיגמה ודעה קדומה לטוב ולרע על כל סוג מכונית.

 

אנשים שחושבים שאוטומט (לא dsg!!) זה יותר מהיר מידני כי מחשב מעביר לך הילוכים.

אנשים שחושבים שלהחזיק הגה עם שתי ידיים זה חנוני וזה אומר שיש לך פחות שליטה ורק נהגים חדשים נוהגים ככה.(!!!)

 

אז השאלה למי אתה מקשיב.

ואתה מקשיב לאנשים הלא נכונים

 

אז שכח ממה שאנשים חושבים , טוב לך עם אמריקיית?מסתדר לך עם צריכת הדלק?

זה מה שחשוב.

 

יוגב

פורסם

זה שהם חרא של מכוניות מבחינה דינאמית אני יותר ממסכים איתך אבל יש לא מעט אנשים שאוהבים את הרכות שלהם (כמו אבא שלי למשל וכמו שאני הייתי צריך אחרי השחרור מהשיקום אחרי התאונה). הן פונות לקהל שמחפש הרבה אוטו במעט מחיר ואוהב רכות. ממש לא למי שנוסע בכבישים מפותלים ורוצה לדעת מה קורה עם האוטו.

 

לגבי תצרוכת הדלק אתה טועה בגדול.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתם סתם מדברים האוטו שלי חסכוני עושה 1 ל 4 ו 1 ל 6 ביום טוב.

 

והיא לא מתנדנדת בכלל!!!:twisted:

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

פורסם

תודה רבה לכולכם,לקחתי לעצמי הרבה מאוד דברים מהתגובות שלכם,במיוחד משלך : יוגבR ..

 

לסיכום:

 

אמריקאיות קונים מאהבה או שלא קונים בכלל,ושיקפצו לי כל הסטיגמות.

 

ועל הכוונת : שברולט מונטה קרלו שנת 95' :twisted:

 

תודה רבה לכם על ההתיחסות.

 

Get Rich Or Die Tryin'

פורסם
בתור חובב אמריקאיות דגול -ברצוני להגיד כמה דברים.

שברולט קורסיקה,אלרו,קאוואליר ואימפאלה.

כולם חרא.

למה? הם מתנדנדות כאילו הם הסניפו דבק מהאגזוז.

הם מתדנדות על כל בור עד שנמאס לך ואתה כבר מוכן ללכת ברגל.

 

הפלסטיקה זולה ולא איכותית.

 

מה שכן אני יכול להגיד:

*המיזוג אוויר מאוד חזק

*נוחות המושבים טובה מאוד

*הנדסת האנוש פשוטה.

 

*פאק,זה לא הגיוני שאמריקאית משנת 2000 תתדנדנד ככה - ע"ע קאוואליר.

 

לא יודע מה אתך שלי לא מתנדנדת ואני מרוצה עד הגג.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
המיאטה של קונדסון

 

 

זה לא משנה כמה המיאטה של קונדסון עושה 0-100, היא גם ככה לא יודעת לשמור על קו ישר, כל הנסיעה היא "מסרטנת" משום מה :roll:

 

 

רוב האמריקאיות של שנות השמונים עד סוף התישעים באמת צורכות יותר דלק אבל זה מאוד תלוי באופן הנהיגה ובתקינות הרכיבים השונים.

 

במידה ולא נוסעים הרבה מאוד קילומטראז' או לחלופין נוסעים בצורה חסכונית השד לא כל כך נורא.

פורסם
לא יודע מה אתך שלי לא מתנדנדת ואני מרוצה עד הגג.

שלך מתנדנדת ועוד איך,תנסה לעשות אתה כיכר מעל 20 קמ"ש אתה כבר תרגיש זוויות גלגול שמעלות לך את הקיא החוצה :lol:

אתה רוצה הדגמה חיה?

פורסם

עשיתי כיכרות מעל 20 קמ"ש וסיבובים ומה לא.:wink: ועוד משהו בוחן של UMI שנסע על הרכב לבדיקה עשה איתה סיבובים מהירים נסיעות מהירות והרגשתי מעולה אז..:-)

 

נ.ב והיא לא מתנדנדת או ששלי מיוחדת לא יודע.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
עשיתי כיכרות מעל 20 קמ"ש וסיבובים ומה לא.:wink: ועוד משהו בוחן של UMI שנסע על הרכב לבדיקה עשה איתה סיבובים מהירים נסיעות מהירות והרגשתי מעולה אז..:-)

 

נ.ב והיא לא מתנדנדת או ששלי מיוחדת לא יודע.

היא מתנדנדת.

זה בסדר אני יגיד לך מה,קח מחבר סיבוב על יפנית ממוצעת ותבין שגם היפנית הכי בסיסית אוחזת יותר מהפונטיאק שלך.

אם תרצה הדגמה חיה- דבר אתי :lol:


×
×
  • תוכן חדש...