Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחר שנגנבה לי המערכת מרכבי, אני אמור לקבל מערכת חלופית דרך החברת ביטוח.

יש למישהו מושג איזה רדיו דיסק הם נותנים ? אם איזה חברות הם עובדים ?

הביטוח שלי של חברת איילון דרך חב"ר עם זה משנה.

הם עובדים עם חברת "רב בריח רדיו מרס"

אם אתם יודעים איזה מערכת הם מנפיקים ויכולים לכוון אותי בערך זה יעזור לי מאוד.

תודה, אור.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

אני לא יודע איך זה עכשיו .. אבל לפני שנה וקצת אנחנו הינו מבוחים במגדל

היה לנו פיוניר סדרה 7 \ נראה לי 750 אני כבר לא זוכר .

וקבלנו טייפ של קלריון . :\

 

ככה שאני מקווה בשבילך שתקבל לפחוחת דיסק .

 

בברכה רוני .

פורסם
אני לא יודע איך זה עכשיו .. אבל לפני שנה וקצת אנחנו הינו מבוחים במגדל

היה לנו פיוניר סדרה 7 \ נראה לי 750 אני כבר לא זוכר .

וקבלנו טייפ של קלריון . :\

 

ככה שאני מקווה בשבילך שתקבל לפחוחת דיסק .

 

בברכה רוני .

 

ממש באסה, כשבררתי דרך החברת ביטוח במוקד הטלפוני שלהם לא הייתה להם תשובה ברורה בשבילי

אמרו רדיו דיסק של פיוניר סדרה 2 או 3

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

אני לא יודע אם זה ככה בכל חברות הביטוח, אבל לי היה סתם רדיו טייפ שמחובר לצ'נג'ר והוא היה מבוטח בסכום של 1550 ש"ח מהעבודה של אבא שלי. כלומר כשהודעתי להם שניגנבה לי המערכת כמה ימים לאחר מכן הם נתנו לי את ה KDG511וJVC

 

אני מציע לך לבדוק בהסכם שלך עם חברת הביטוח את הסכום שאתה אמור לקבל בו את ההחזר במידה וזה נגנב.

 

מיקי.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

תסתכל בפוליסה של הביטוח על כמה הרדיו מבוטח וכמה השתתפות עצמית.

אבא שלי קיבל שיק של 950 ש''ח מהביטוח אחרי שהורידו לו את ההשתתפות עצמית.(גם רב בריח - רדיו מרס)

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

לא יודע מה איתכם אבל אני קיבלתי את כל הכסף אחרי שגנבו לי רדיו דיסק סאב רמקולים ומגבר.

ברור ששילמתי השתתפות עצמית 350 ש"ח.

הסתדר לי אחלה.

אבל עכשיו הסוכן כבר לא מבטח לי.

אם מישהו פה יודע אם אפשר לבטח בחברה אחרת בפוליסה נפרדת שיגיד.

 

תודה.

פורסם

ברמת העקרון כל עוד אתה לא מבוטח על "רכיבי אלקטרוניקה מיוחדים" לחוד בפוליסה שלך ,

אתה תהייה זכאי בדר"כ לHU של JVC או בתוספת תשלום למשהוא פשוט של פיוניר שקורא MP3.

 

תלוי בפוליסה שלך , אבל רובן דומות בבסיסן.

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
אני לא יודע אבל יש לי שאלה, איפה אפשר לבטח מערכת?

 

אני מבטח בהראל . רוב חברות הביטוח לא מוכנות לבטח מעל 3-4K. הראל כן. לפחות זה.

לא חותם

פורסם
אני מבטח בהראל . רוב חברות הביטוח לא מוכנות לבטח מעל 3-4K. הראל כן. לפחות זה.

על כמה ביטחת את המערכת וכמה אתה משלם על הביטוח?

תודה

פורסם

נפתח על העניין הזה שרשור מפורט מאוד בעבר עם חברות ומחירים ותנאים מסויימים של הביטוח .:idea:

תריץ כמה חיפושים ותראה שכל תשובותיך יענו .

 

הנה דוגמא אחת לעניין:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=138033&highlight=%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%9F

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
נפתח על העניין הזה שרשור מפורט מאוד בעבר עם חברות ומחירים ותנאים מסויימים של הביטוח .:idea:

תריץ כמה חיפושים ותראה שכל תשובותיך יענו .

 

הנה דוגמא אחת לעניין:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=138033&highlight=%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%9F

 

תומר

 

תודה על הלינק אני אקרא ואבדוק שם.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

איזה יופי לקרא השערות והמצאות על פי בסיס מקרה אחד.

 

חברות הביטוח כמעט כולן נותנות כיסוי על הרדיו דיסק במסגרת פוליסת המקיף שלהן אוטומטית עד סכומים של 1500-2000 ש"ח (עם השתתפות עצמית מסוימת) כשמקובל לתת הערכה על שווי הרדיו דיסק / קבלות בתחילת תקופת הביטוח - לבחור - אתה צריך לבדוק בדיוק מה כתוב בפוליסת המקיף שלך - לצלצל לסוכן הביטוח שלך ולהודיע לו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...