Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

בשבועות האחרונים אני מטרד וכמעט לא נרדם

ממחשבות, איך אני מתקן את הפלסטיק השבור.

החלק יושב לי מול הפרצוף שבור בנסיעה כל יום וזה גומר אותי.

ניסיתי להדביק עם דבק 3 שניות וזה לא עזר. מצאתי אחד מפרוקיה בחיפה

והוא דרש 300 שח (חדש בחברה עולה 700 שח)

 

אני זקוק לעזרה :

1) לבעלי תוכנת ETKA , מה השם של החלק והמקט (אם אפשר לקבל את התרשים של ההרכבה.)

2) מישהו יודע איך לפרק את החלק השבור, אני לא הצלחתי ופחדתי להפעיל כוח.

 

תודה , תודה, תודה , דודו

IMG_0126_s.JPG

IMG_0127_s.JPG

פורסם

לכל האנשים שנשבר להם פלסטיק.כל פלסטיק.

 

לקנות דבק 3 שניות איכותי כדוגמת sicomet בבקבוק,שניתן להשיג ב"שזר" בחיפה.

מערבבים אותו עם מעט אבקת אקריל,אני משתמש בזה ליצור יציקות פלסטיק,אבל גם לטכנאי שיניים

יש חומר כזה. (עדיף שקוף,שלא יראו את החיבור)

מקרבים את 2 החלקים השבורים בעזרת סלוטייפ\איזולירבנד דביק מאד ומורחים את התערובת.

תוך 15 דקות העסק מתייבש ואם יישבר לכם שוב,זה לא בנקודת החיבור.

יש לי נסיון בנושא, ושיהיה לכם בוקר טוב.

ארז

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם

בקבוק הדבק נקרא sicomet ,הוא בצבע צהוב,20 גרם,עולה 44 ש"ח ב"שזר" בכביש הצקפוסט

 

בחיפה.

 

אבקה אקרילית,תלך לחנויות שמוכרות ציוד פלסטיק(יבין פלאסט בחיפה,אולי???)או בחנות לחומרים

עבור טכנאי שיניים/מכשירי שמיעה.

 

בהצלחה,ארז

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם
בוקר,

 

מצורף שרטוט מתוך ETKA של הפנל.

עדיף שתקנה מפירוקיה.

תגיד מארק יש לך גם שרטוט של פירוק הפאנל של מיצובישי גאלנט 95 1.8?

פורסם

:angel: תודה לארז ומרק

 

אתם אנשים יקרים , אני בכל זאת ינסה להדביק

ואם זה לא ילך , אני יקנה אחד.

 

מישהו ניסה לפרק את החלק הזה ??

אני ישמח לקבל הוראות , איך לפרק (מאיפה להתחיל לפחות) .

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום

 

לא כתבתי כבר הרבה זמן, לחץ בעבודה.... :shock:

 

בעבר כתבתי על חלק פלסטיק בדשבורד שיושב סביב הרדיו והמזגנים

החלק נשבר וחיפשתי אפשרויות להדביק אותו יפה אחרי שבדקתי כמה עולה חדש או משומש

 

עבור חלק חדש בחברה רצו ממני : 700-900 ש"ח , לא זוכר בדיוק

חלק מפרוקיה רצו ממני: 500 ש"ח

 

הבנתי עם מי יש לי עסק בארץ (כולם גנבים) וקניתי את החלק בבלגיה ב- 47 יורו (260 ש"ח)

מהיום - חלקים ל- VW מביאים מבלגיה !!!

IMG_0127_s.JPG

פורסם

יש לי את אותה הצרה עם הקונסולה בפולו ,זאת אחת הצרות של האוטו.

אני קניתי חלקים כאלו בEBAY גרמניה.

צריך סבלנות ומוצאים כזה במחיר בסביבות 20 יורו.

צריך רק לבדוק עם המוכר אם הוא מוכן לשלוח לארץ. או מי שיש לו

חברים בגרמניה אז לקנות דרכם.

×
×
  • תוכן חדש...