Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחה"צ טובים לכולם!

 

ובכן, קיבלתי את הרכב, סיאט לאון 20VT, שנת 2002. עכשיו הגיע הזמן לתכנן מערכת! 8)

 

אני רוצה להכניס מערכת + אזעקה + בניה\עבודה, בתקציב של 10,000 ש"ח.

 

המטרה היא מערכת איכותית עד כמה שניתן בתקציב הזה.

אני גם לא כ"כ רוצה להתחיל להתעסק עם פודים ובניות,

 

במה: קצת פחות קריטי.

 

הזכרת בתחילה בנייה ואחכ שזה לא חשוב, כיוונת לאיכות "עד כמה שניתן" ואז הבמה פחות קריטית.

????? במה פחות קריטית??? אולי לוותר על הקומפוננט הקדמי בכלל???:shock:

במה (ראויה ,טובה , ומקצועית) לדעתי זה לא משהו שמתפשרים עליו, בטח לא מוותרים עליו.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טעות שלי, לא הסברתי מספיק טוב.

בניה = בניה בבגאז'. לא מעוניין בבניה מקדימה, ולא בפודים או קיק פאנלים.

 

לגבי הבמה (עומק, רוחב, גובה) - לא אמרתי שזה לא חשוב, אבל זה הפרמטר הכי פחות חשוב מבחינת איכות הסאונד. יותר חשוב לי הדיוק והניטרליות.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

ואיך כולם ישר תוקפים אותך ראית מזה? "מה עם הבמה מה עם הבמה". לא נורמליים בפורום הזה :lol:

אני יודע שאתה תבנה מערכת רצינית ואיכותית מאוד, גם בגלל כל הידע שלך (מבחינת היחס איך שבאת ישר רואים מה אתה רוצה ושיש לך ידע בעניין), וגם בגלל שאתה רציני (את זה הבנתי מהמכוניות שלך :lol: :lol: , ומזל טוב על הלאון, אחלה אוטו).

בקיצור ולעניין - להמליץ אני לא ימליץ, יש מספיק שימליצו (את שלי אמרתי בקשר לסאב אם אתה זוכר),אבל לבקש ממך לבוא אחרי שהמערכת מוכנה לאיזה מפגש פורום אני יבקש כדי לשמוע את המערכת. בהצלחה עם בחירת הרכיבים, רק אל תשכח להיות סבלני ולבחור מה שאתה אוהב ולא אחרים.

 

בברכה ובהצלחה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מישהו יכול לתת חוו"ד על הסטים של Rainbow?

אני מדבר על הסדרות Germanium / Profi / Vandium / PowerLine.

 

ולגבי הסטים MB Quart QSD-216 (המהולל למדי) והסט Phase Audiophile 6 (שכמעט לא נאמר עליו כלום)?

 

--------

תזכורת: חשוב שהסט יהיה נעים מאוד להאזנה, מוזיקלי ולא צווחני. וגם שיהיה מדוייק ופאנצ'י ויתפקד יפה במוזיקת דאנס.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

ראשית אסייג את דברי ואומר ששמעתי אתמול במפגש את הפרופי ונדייום בפונטו של מושו, בהתקנה לא גמורה ולא מכוונת והם נשמעו זוועה. אני בטוח שאחרי כיוון הם ישמעו אחרת, אבל עדיין לא אהבתי את ציוויון הסאונד שלהם. הטוויטר עצמו היה נשמע מתכתי לחלוטין למרות שהוא משי.

 

לגבי סדרת ה Q, היא דווקא לא ממש מהוללת. קיבלה ביקורת די עלובה בקאר אודיו מאגאזין.

על האודיופיל קראתי פעם איפשהו ודווקא די שיבחו את הסט אם זכרוני אינו מטעני.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יצאתי אפס... תכננתי לבוא אתמול ולא התעוררתי, רציתי לשמוע.

אם ה-Silk שלהם נשמע מתכתי, אני תוהה איך נשמע הטוויטר טיטאניום... :shock:

מה שכן, כמו שאמרת, התקנה וכיוונים טובים\רעים\אקוסטיקה\בידוד יכולים לעשות הבדל שמיים וארץ.

אני לא שולל עד שאני אשמע אותם מכוונים היטב.

הקטע המעניין שבאתר של Rainbow ה-Power Line ממוצבים מתחת ל-Profi, אבל הם עדיין יותר יקרים.

 

רעיונות לעוד סטים טובים בכיוון זה?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

אתה מעוניין רק בסט שלם, שמורכב מחברה אחת כלומר סט רגיל, או שיש אפשרות מבחינתך לחבר סט מרכיבים שונים? כי אתה יכול להרכיב סט מעולה מרכיבים שונים. רק תגיד, ונמליץ.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לאן הגענו, למצב שאין שום סט קומפוננט SQ מוכן וארוז שמספק תוצאה יפה?

ככה זה - 10 יהודים 20 דעות :lol:

 

אין לי בעיה להרכיב סט מרכיבים שונים עם קרוס פאסיבי.

אני פשוט חושב שברגע שאני מתעסק עם בי-אמפינג אני מקפיץ את התקציב בצורה משמעותית.

כמו כן אני מעוניין לחפש רכיבים מיד שניה ע"מ לחסוך בעלויות, כך שאני די מוגבל לרכיבים שעומדים למכירה כרגע, לא איכפת לחכות קצת למציאות :wink:

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

אז את האמת אם ביד שניה חפצה נפשך :lol: , תחכה למציאה שתיפול. חבל, לא מזמן היו פה המון מציאות במחירים מצחיקים (ונראה לי שרובם כבר נמכרו). המלצות אני ייתן את הבמה ליותר מנוסים ממני להמליץ לך, אני רק שאלתי אם אתה פתוח להצעות של סט מרכיבים שונים, והבנתי שאתה כן.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

למה שלא תלך על סט מוכר ומוערך כמו ההייבריד? אם אהבת את הצירקט שהיה לך ב 106 אתה תהיה מבסוט גם ממנו.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש לי דרישות די גבוהות :twisted:

 

לאחר זמן מה עם ה-Xircuit, אני יכול להגיד:

אהבתי מאוד את הטוויטרים של הצירקט. מפורטים מאוד ועדיין לא צווחניים.

הוופר היה מוזיקלי ונעים, אבל מצד שני הוא לא הלם את הצרכים שלי - לא היה מהיר ופאנצ'י מספיק בשביל מוזיקת דאנס (ועוד מדובר כאן על ה-5.25) ולא התמודד מספיק טוב עם עומס וסיבוכיות גבוהה בתדרים הנמוכים (ולשאלה המתבקשת: כן, חתכתי אותו מספיק גבוה).

המערכת נשמעה נפלא עם פופ ומוזיקה שחורה - כאשר יש פיקים קצרים של באס.

ברגע שהתחיל עומס בתחום התחתון - כמו במוזיקת דאנס, טראנס, או רוק - הסאונד התחיל להתחרבש.

 

בשאיפה אני מעוניין בטוויטרים עם אופי דומה לצירקט, מפורטים ומוזיקלים, נעימים ולא מעיקים על האוזן.

אבל עם וופר מהיר ומדוייק גם כששומעים מוזיקה עמוסה בנמוכים - מה שאני לא יכול להגיד על הצירקט.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

עם כך. למה אתה לא חושב על הסדרה הגבוה יותר?

הP6 של XETEC

ובהתקנה נכונה. בתיבה אטומה. הרמקול מיד יהיה יותר מהיר!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

ה P6 זהו סט מעולה, אך יקר מאוד ולא ראיתי משהו מוכר כזה חדש בארץ בזמן האחרון, אגב זה אני חושב בא מאותו הבסיס כמו הסקאן ספיק רוולייטור


×
×
  • תוכן חדש...