Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר התלבטות ארוכה, על הכוונת נמצא הפיקאסו.

כמובן בהנחה שקודם כל אמצא אחת, כמו כן שתהיה שמורה ולא שחוטה. אבל, לאור ירידת הערך שביצעה הקסארה סטיישן שלי בשלושת השנים האחרונות, אני ממש מתלבט. קרוב לוודאי שזה יהיה גם גורל הפיקאסו, היות ומדובר בסיטרואן בארץ ישראל... כלומר, אשקיע כ- 70000 או 80000 ש"ח ולאחר שלוש שנים, כאשר ארצה למכור - אפסיד חצי ואולי אף יותר. מה דעתכם? יש רכב מקביל אחר שיתאים ולא יפול בערכו עד כדי כך? אולם רכב שייתן אותה תמורה שנותנת פיקאסו? רעיונות אחרים? תודה!

פורסם

בעניין שמירת הערך, לא איש בשורות אני, וסביר להניח שאכן אובדן הערך יהיה מוחשי..

 

אני דרך אגב חיפשתי פיקאסו בנרות, פשוט אין למצוא אחת במצב שמור וטוב.

ברוב יאושי, רכשתי לבסוף סניק, ולא , אין תלונות..:lol:

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
האם מצב הרנו טוב יותר בענין שמירת הערך?

 

לא , מדובר ברכב צרפתי, ומר גורו מחירון לא אוהב אותם במיוחד..

רוצה מחירון, לך על מאזדה פרמיסי..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

סיטרואן פיקאסו VS מזדה פרמאסי;

אשמח לשמוע בעד ונגד, כמובן.

דגשים: עלות אחזקה (גם מבחינת ניירת; ביטוח, קבוצה וכו' - אם יש בכלל הבדל), נפח פנימי, נוחות, מזגן. הביצועים פחות מענינים. כמובן אודה לעוד נקודות שחשובות לדעתכם.

פורסם

אני חושב שה"המלצה" על הפרמאסי לא הייתה רצינית כיוון שמדובר ברכב נחות מהפיקאסו והסניק. כמובן שזה מתגמד ביחס לחסכון הכספי - פיקאסו ופרמאסי מודל 2005 יעלו לך כ-95000 שקלים. לאחר 4 שנים (מודל 2002) הפרמאסי יהיה שווה 18000 שקלים יותר (!!) לפי מחירון לוי יצחק.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני חושב שה"המלצה" על הפרמאסי לא הייתה רצינית כיוון שמדובר ברכב נחות מהפיקאסו והסניק. כמובן שזה מתגמד ביחס לחסכון הכספי - פיקאסו ופרמאסי מודל 2005 יעלו לך כ-95000 שקלים. לאחר 4 שנים (מודל 2002) הפרמאסי יהיה שווה 18000 שקלים יותר (!!) לפי מחירון לוי יצחק.

 

רוני

 

 

אכן רוני, ההמלצה הייתה צינית לחלוטין.

הפראמסי אינה אלא לנטיס מוגבהת, ובכך היא משמשת כתיבת תהודה מעולה לקקפוניה שהמנוע מיצר..

2 הצרפתיות עולות על הפראמסי בכל המובנים, מלבד שמירת ערך..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...