Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני 3 ימים בשעות הערב הגעתי לאוטו והוא פשוט לא התניע האורות נדלקו בלוח מכוונים אבל לא עושה שום רעש כאשר אני מנסה להתניע, לאחר כמה ניסיונות ויתרתי.

לאחר כ4 שעות ניסיתי שוב והאוטו התניע כרגיל, ניסית 3 פעמים ובשלושת הפעמים הוא התניע כרגיל

למחרת בבוקר שוב הצלחתי להתניע, ניגשתי למוסך והוא אומר שכרגע זה בסדר,

באוטו יום בערב נסעתי למקום מסוים וכשיצאתי משם לאחר כשעתיים שוב האוטו לא התניע ושוב לאחר כמה ניסיונות ויתרתי, לאחר חצי שעה ניסיתי שוב והתניע כרגיל.

 

יש לציין שכאשר אני מנסה להתניע ולא מצליח האוטו לא עושה שום רעש,

 

נ.ב. מדובר ברנו קליאו אוטומטית מודל 96 והחלפתי מצבר לפני פחות מחצי שנה ויש לי מצבר של שנפ

 

אשמח לשמוע דעות/ עצות/ אבחנות.

ובמידה שיש לפנות לחשמלאי רכב אז גם אשמח לקבל המלצה לגבי מישהו באזור פתח תקווה.

 

המון תודה.

פורסם

כנראה יש לך בעייה בסטארטר או במגעים בו.

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

או בניתוק של אימובילייזר שהותקן בארץ / או לוח מקשים קוד סודי, ככל שבכלל הותקן כזה,

לחילופין,

בעיה ביחידה המזהה שהרכב ב P או ב N (מתג רב תפקודי), לחילופין סוויץ' תקול ועוד.

כאשר האוטו לא מניע, נסה להניע אותו ב N , אם לא עוזר, הזז את ידית ההילוכים מס' פעמים ונסה שוב. חזור לדווח.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
או בניתוק של אימובילייזר שהותקן בארץ / או לוח מקשים קוד סודי, ככל שבכלל הותקן כזה,

לחילופין,

בעיה ביחידה המזהה שהרכב ב P או ב N (מתג רב תפקודי), לחילופין סוויץ' תקול ועוד.

 

כאשר האוטו לא מניע, נסה להניע אותו ב N , אם לא עוזר, הזז את ידית ההילוכים מס' פעמים ונסה שוב. חזור לדווח.

 

בברכה

דני

 

אתמול כשזה לא הניע לי בדקתי את האימובילייזר והנורה שלו הייתה כבויה (ככה שאני משער שאת האפשרות הזאת ניתן לבטל)

לגבי ידית ההילוכים ניסיתי להזיז אותה וזה לא עזר. ולגבי הN אני אבדוק פעם הבאה שזה יקרה (בתקווה שזה לא יקרה...)

פורסם

כל מה שאמר דני ייתכן בהחלט וגם האימובילייזר עדיין לא נשלל! ממסר תקול יכול לגרום לנתק אפילו אם האימובילייזר נוטרל.

 

הצעתי לך גש לחשמלאי הרכב יצחק וויס. הבחור מקצוען, הגון וישר (צדיק מיצאת צדיק) וגם חבר הפורום.

כתובתו היא בזל 13 פ"ת (שמאלה בגיסין לכיוון הקניון הגדול).

פורסם

עוד אפשרות:

 

פחמים גמורים בסטרטר.

המעגל של האוטומט נסגר דרכם ולכן כשהפחמים גמורים פשוט לא תשמע כלום- גם לא את הדפיקה של האוטומט.

 

בהצלחה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם.

 

חזרתי אם אותה התקלה...

 

ביטלתי את האימובילייזר מהסטרטר - והתקלה חזרה

ניסיתי להניע ב N - לא עזר

החלפתי סטרטר - והתקלה שוב חזרה..

 

יש למישהו פתרון בשבילי? אני כבר די מתוסכל מזה..

 

תודה..

פורסם

ניסית להחליף מצבר ?

האם יש לך מחשב באוטו הזה ?

אם יש מחשב וניתקת אותו מהמצבר יתכן והוא צריך איפוס מחשב

זה מה שחבר שיש לו אותו אוטו אמר לי אני לא מבין כל כך ברכב שלך

פורסם
ניסית להחליף מצבר ?

האם יש לך מחשב באוטו הזה ?

אם יש מחשב וניתקת אותו מהמצבר יתכן והוא צריך איפוס מחשב

זה מה שחבר שיש לו אותו אוטו אמר לי אני לא מבין כל כך ברכב שלך

 

יש לי מצבר חדש של שנפ.

לגבי מחשב לא נראה לי שיש באוטו אבל אני אברר

תודה.

 

אשמח לעוד הצעות.

פורסם

חבל שהחלפת חלקים סתם.

 

בכל מקרה האפשרויות הבאות:

1. בעיה בסוויץ' עצמו (באלמנט החשמלי במידה ויש מאחוריו).

2. בעיה של ממסר סטרטר במידה וקיים.

3. בעיה באחד או יותר מחוטי החשמל הרלוונטים.

 

כשהבעיה קורית יש לעקוב אחר החוט המתאים מהסוויץ' ולבדוק באיזה נקודה אין מתח. בנוסף יש לבדוק בזמן אמת האם הסטרטר מקבל פיקוד.

×
×
  • תוכן חדש...