Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק אני שמתי לב לזה שלאחרונה, הצרפתים התחילו להשתלט על כל ספורט מוטורי כמעט?(לפחות מהפופולארים)

עם זה בWRC( לואב וסיטרואן)

בפורומולה 1( אומנם לא נהג צרפתי אבל קבוצה צרפתית שזוכה זה מכובד מאוד)

אפילו בדקאר( פטרהנסל במכוניות,דפרה באופנועים ובל נשכח את שלסר האגדי )

 

אז מה עושה אותם כל כך טובים בזה? הלוואי עלינו..

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

הם התחילו מ 106 ראלי, קיבלו בסיסי טוב בשל השילדה המטו-מטורפת שלה.

עברו ל 306 GTI6 שזו ההנעה הקידמית הטובה ביותר שיצרו מאז ולתמיד

ומ 306 לאליפות עולם הדרך קצרה. (פחות מהאורח חיים של דשבורד צרפתי)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

גם אני לא מבין איך

הם בכלל לא אמינות

שמעתי , מדוד של חבר ששכן שלו עם BX כל הזמן במוסך חחח...

:)

 

או בקיצור - מכוניות מעולות וקבוצות מעולות.

מצחיק אבל שעד היום מי ש"ניצל" את הקלף הזה בפירסום (גם הרבה אחרי שהוא נגמר) הם סובארו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
רק אני שמתי לב לזה שלאחרונה, הצרפתים התחילו להשתלט על כל ספורט מוטורי כמעט?(לפחות מהפופולארים)

עם זה בWRC( לואב וסיטרואן)

בפורומולה 1( אומנם לא נהג צרפתי אבל קבוצה צרפתית שזוכה זה מכובד מאוד)

אפילו בדקאר( פטרהנסל במכוניות,דפרה באופנועים ובל נשכח את שלסר האגדי )

 

אז מה עושה אותם כל כך טובים בזה? הלוואי עלינו..

 

 

 

כנראה שהם לא רק אוכלים את הבאגט...:shock:

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם
רק VAG, מי צריך פרנסואה עם שילדת ספגטי ומנועים של ימי הבניים, ממש זבל עופות :shock:

 

 

כל מילה בשיש!

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

מצחיק אבל שעד היום מי ש"ניצל" את הקלף הזה בפירסום (גם הרבה אחרי שהוא נגמר) הם סובארו.

 

ליביו

 

סובארו ראתה בספורט המוטורי דרך גם לשיפור התדמית וגם להצגת הטכנולוגיות של סובארו והדגשת המסרים הטכנולגים שלה. סיטרואן,שנמצאת בראלי בלי קשר למסורות שלה, הרצון העיקרי הוא לתדמית בלבד מבלי להשיק על אותן טכנולגיות ראלי למכוניות שלהם.

אגב, העובדה שב-11 שנה האחרונות סובארו זכתה ב-6 תארים שונים בתחרות הראלי הבכירה היא יותר ממכובדת (בחלק מהשנים היא התמודדה עם פחות קבוצות רישמיות-דבר שפגע משמעותית בסיכוי הזכיה שלה בקטגוריית היצרנים). העובדה שלא ניתן למצוא היום תחרות ראלי (הכוונה לתחרויות הפרטיות שלא דרך FIA) ללא השתתפות של אימפרזה טורבו על דגמיה, היא העובדה על ההשקה שעושה סובארו בין תחרויות הראלי לבין העובדה שאת רוב הטכנולגיות הללו היא מאפשרת לרכוש בצורה פרטית.

 

בלי קשר, הקסארה WRC בהחלט הייתה אוטו מדהים ועושה רושם (עפ"י המרוץ הראשון) שהC4 לא פחות מרשימה. זאת מבלי לדבר על לואב.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

רק אל תשכחו שסיטרואן כבר חשבה להיפרד מהראלי , והמחשבות האלו לא פגו . במיוחד כי היא למצליחה למנף את ההצלחה כמו שעשו קבוצות אחרות (אולי כי אין לה רכב שטח )

אז ביום שסיטרואן תפרוש , ואם לואב יסכים לעבוד עים VAG מאוד יתכן שתגידו היה איך VAG ?

ותסכימו איתי שמהרכב של VAG יותר קל לנצח , ועוד יותר קל למכור הרבה רכבים כך שיהיה שם שיפור אדיר

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
רק אל תשכחו שסיטרואן כבר חשבה להיפרד מהראלי , והמחשבות האלו לא פגו . במיוחד כי היא למצליחה למנף את ההצלחה כמו שעשו קבוצות אחרות (אולי כי אין לה רכב שטח )

אז ביום שסיטרואן תפרוש , ואם לואב יסכים לעבוד עים VAG מאוד יתכן שתגידו היה איך VAG ?

ותסכימו איתי שמהרכב של VAG יותר קל לנצח , ועוד יותר קל למכור הרבה רכבים כך שיהיה שם שיפור אדיר

בברכה יהודה

 

תהיה בטוח שהסיבה לרצון לפרוש היא עלות כלכלית למול תועלת. הרי השתתפות בראלי היא עסק יקר מאוד.

 

לא הבנתי למה עם המרכב של VAG יותר קל לנצח? מה יש שם איזשהוא מרכב קסם? אגב, עד לא מזמן היתה שם רכב עם מרכב VAG קראו לה סקודה שלמעשה לא היתה איזשהוא איום כלפי אף ייצרן. התוצאות שלה היו די גרועות כאשר דווקא היו לה נהגים די טובים. גם בפריז-דאקר שפכה VAG כסף כמו שכול האחרים לא שמו גם יחד. היו לה את הנהגים הטובים ביותר, הכי הרבה קבוצות רישמיות, צוות סיוע ענק ובכל זאת הם לא ממש יכלו למיצובישי, אפילו לא בשביל המקום השני/שלישי

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
תהיה בטוח שהסיבה לרצון לפרוש היא עלות כלכלית למול תועלת. הרי השתתפות בראלי היא עסק יקר מאוד.

 

לא הבנתי למה עם המרכב של VAG יותר קל לנצח? מה יש שם איזשהוא מרכב קסם?לא אבל תסכים איתי שבשטח מרב של SUV יותר טוב ממרכב של מכונית . אז זה שהדימיון בין מכונית למכונית ראלי הוא רק דימיון , לא שולל את העובדה שכנראה למיצובישי ולVAG יש יתרון קטן , והטוארג יותר טוב מפגארו בזה גם אתה תסכים גם בפריז-דאקר שפכה VAG כסף כמו שכול האחרים לא שמו גם יחד. היו לה את הנהגים הטובים ביותר, הכי הרבה קבוצות רישמיות, צוות סיוע ענק ובכל זאת הם לא ממש יכלו למיצובישי גם למיצובישי בהתחלה היו עונות של מזל רע . אם לא היה להם את זה הם היו מנצחים ובהפרש גדול , ועובדה שהכניסו מישהו למקום הרביעי , אז אל תספיד אותם , אפילו לא בשביל המקום השני/שלישי

דרך אגב אם היו מכינים את זה יותר טוב ולואב היה הנהג , מה דעתך היו התוצאות בדאקר?

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
העובדה שלא ניתן למצוא היום תחרות ראלי (הכוונה לתחרויות הפרטיות שלא דרך FIA) ללא השתתפות של אימפרזה טורבו על דגמיה, היא העובדה על ההשקה שעושה סובארו בין תחרויות הראלי לבין העובדה שאת רוב הטכנולגיות הללו היא מאפשרת לרכוש בצורה פרטית.

ההבדל הוא שהמשותף בין קסארה WRC לקסארה שנמכרת לקהל הרחב, הוא השם וקווי מתאר כלליים. מתחת לקליפה זה רכב שונה לגמרי.

סובארו, לעומת זאת, מוכרת גירסת שיפורים של אסתי שמיועדת למירוצים, וניתנת לרכישה ע"י כל אחד שיש לו כסף לזה. זוהי אסתי בלי הג'נטים מגנזיום, חלונות חשמל, ושאר הירקות שמכונים פה "פול אוטומט".

כנ"ל גם מיצובישים עם EVO RS עם גיר 5 הילוכים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
דרך אגב אם היו מכינים את זה יותר טוב ולואב היה הנהג , מה דעתך היו התוצאות בדאקר?

קארלוס סיינז וקאנקונן הם נהגים ששמם הולך (אולי נוסע?) לפניהם. הם בהחלט העלית של נהגי המירוצים וללא שום ספק עדיפים (ויקרים) על התשובה של מיצובישי. אני חושב שבמקום הרביעי פולקסוואגן לא מרגישה איזשהוא הישג. אגב, הייתי מסכים איתך על מזל ברגע שמדובר במכונית אחת אז אתה צודק, ברגע שמדובר על כל הרכבים של פולקסוואגן (בטח עם כל ההשקעה הכספית) אי אפשר להאשים רק את המזל. לגבי טוארג מול פאג'רו, ספציפית לדאקר, התוצאות מדברות בעד עצמם.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

הניסיון של מיצובישי כנראה ניצח את הדקאר הזה.

סיטרואן היו שנים רבות וטובות עם הקסארה כמעט בלי שינויים, לעומת סובארו שכמעט בכל שנה דאגו להחליף רכב(2001-2003-2006) שבכל שנה מוכנסים חידושים כאלו ואחרים, שגרמו לכשלים טכניים. אני לא בטוח שסולברג נופל בהרבה מלואב, אם בכלל, ברמת הנהיגה, אבל סובארו בשנים האחרונות מתגלה כלא אמינה.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

שומו שמיים, הצפרתיות מנצחות והיפניות מתקלקלות? אני רוצה לראות את הישראלי הממוצע מהרחוב מאמין לזה!!

לגבי לואב והדקאר - מה הקשר? ראלי=סטייגים קצרים ומהירים.

דקאר= הרבה חול ואין מה לאכול :|.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
הניסיון של מיצובישי כנראה ניצח את הדקאר הזה.

סיטרואן היו שנים רבות וטובות עם הקסארה כמעט בלי שינויים, לעומת סובארו שכמעט בכל שנה דאגו להחליף רכב(2001-2003-2006) שבכל שנה מוכנסים חידושים כאלו ואחרים, שגרמו לכשלים טכניים. אני לא בטוח שסולברג נופל בהרבה מלואב, אם בכלל, ברמת הנהיגה, אבל סובארו בשנים האחרונות מתגלה כלא אמינה.

 

ללא שום ספק הקסארה הוכיחה את עצמה כסוס עבודה משובח ואמין ובפרמטר הזה היא הייתה משמעותית טובה מכל המתחרות.

לגבי לואב מול סולברג, תרשה לי לא להסכים. הנהיגה של לואב הרבה יותר בוגרת ויפה, ללא הרבה טעוית, נסיעה נכונה בקוים נכונים וללא נסיעה על הקצה שזו כנראה הנסיעה המהירה ביותר. סולברג מצד שני נוסע מאוד אגרסבי (לפעמיים על גבול הטימטום-תראה כמה פעמיים הוא הפסיק מרוץ בגלל נזק כי הוא קפץ מהר מידי או בכניסה לא נכונה לבור) והוא יותר ויותר מזכיר את טומי מקרי הידוע יותר כטומי מקראש.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

×
×
  • תוכן חדש...