Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מכרתי זה עתה את הרכב הישן, ואני בדרכי לקנות אחד חדש. הסתכלתי לאחרונה על פולקסוואגן (פולו וגולף, ידניות, טרנדליין).

הייתי מעוניין לדעת האם בשנתונים החדשים, שבין 2004-07 (אפילו חדש מהמחירון), אני מקבל תמורה נאה יחסית לסכום שאני משלם? (וכמובן ביחס למכוניות אחרות).

 

כמו כן, ראיתי שרק גרסאת ה 75 כ"ס של פולו מוצעת באתר החברה - מישהו יודע מה קרה ל 90 כ"ס?

 

הצעות, מענות ותלונות יתקבלו בברכה :)

פורסם

90 כ"ס? התכוונת - 101 כ"ס.

משנת 05 (למיטב זכרוני) הופסק היבוא של גרסת ה-1.4, 101 כ"ס הידנית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הגולף היא מותג לא רע. אני מאמין שהתמורה היא בהתאם.

אישית הייתי מעדיף דווקא את דור 4, הצורה שלו הרבה יותר יפה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אכן 6 הילוכים. אבל אם הבחור מתעניין בידני עדיף לו פשוט לקחת את ה-1.4 הידני שהוא זול משמעותית (צריך לברר רק בנוגע לאיבזור).

 

הפולו קטנה וצפופה יחסית, בטח ביחס לגולף, כך שהיא מומלצת אם לא נדרש מקום מרווח במיוחד.

הגולף החדשה עדיפה משמעותית על הדור הקודם. התמורה למחיר בינונית כי למרות שהמכונית טובה - היא יקרה יחסית למתחרותיה.

 

נא לפרט דרישות מהרכב ואפשר יהיה להמליץ טוב יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בגדול, אני מחפש את הנתונים של YARIS TS. (קטנה, ספורטיבית, חסכנית, זולה ונראית לא רע בכלל).

עקב היצע נמוך וביקוש גבוה, החלטתי לרדת מהנ"ל לזמן מה..

 

מיהן המתחרות היותר זולות (באותו הטיב, מן הסתם) של גולף\פולו?

 

אגב, מישהו יודע אם הסוזוקי סוויפט "ספורט" (ידנית) אמורה להגיע או שמא כבר הגיעה?

פורסם

סוויפט ספורט לא הגיעה בינתיים.

 

אין כרגע משהו ספורטיבי בסדר הגודל והמחירים הזה. פולו וגולף לא מתאימות (אלא רק אם מדובר על פולו GTI שהיא יקרה משמעותית). גם איביזה יחסית יקרה והיא לא חסכונית במיוחד. אין מנוס מלהמשיך לחפש יד שנייה, או להתפשר על הספורטיביות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה עם C2 VTS ?

לא בדיוק ספורטיבי אבל מספק בכללי.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

פולו 1400 גיר ידני היא אחת הקניות המשתלמות ביותר כיום.

קנינו בשבוע שעבר פולו 1400 גיר רגיל 80 כ"ס (אוטומטית =75 כ"ס) , דגם טרנדליין ב- 90K ש"ח.

מנוע גמיש בעל רצועת כח רחבה.

הרכב מגיע עם 4 כריות אוויר , זוג חלונות חשמל, מראות חשמליות ,נעליה מרכזית,הגה כח.

אורך כולל 3.9 מטר, מרחק סרנים 2.46 סה"כ אוטו מרווח לארבעה מבוגרים.

בגאז - גדול מספיק לעגלת תינוק/קניות .

 

זה הדגם הפשוט אבל מספיק.

בדקנו את כל הסופרמיני הקימות בשוק. ולאחר נהיגה בפולו (הידנית) בסוכנות המרכזית ליד קניון רמת גן הוחלט על קניית הפולו.

שללנו יצרנים אחרים מכמה סיבות:

-יאריס: יקרה ללא הצדקה.

- סוויפט:-קטנה קופצנית ,צפופה,יחידת כח לא מעודנת.

- פיאט: יקרה והמנועים מיושנים.

-206: כי לא רצינו לקנות רכב אספנות חדש.

-פנדה: קטנה מידי, ועולה כמעט כמו הפולו.

-פאביה/איביזה: יקרות יותר מהפולו ,הפולו תשמור על ערכה טוב יותר מהן.

לדעתי שווה לבצע נהיגת מבחן בכדי להתרשם .

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

תודה רבה על האינפורמציה.. למרות שזה נשמע קצת כמו פרסומת :p

 

נראה לי שאני באמת אקח את האוטו לנסיעת מבחן, לראות איך הוא סוחב. :)

 

שוב תודה לכל העונים..

פורסם
-פאביה/איביזה: יקרות יותר מהפולו ,הפולו תשמור על ערכה טוב יותר מהן.

לדעתי שווה לבצע נהיגת מבחן בכדי להתרשם .

אורן

 

 

אורן, בתור התחלה - תתחדש ותהנה :-)

 

הפביה והאיביזה יקרות יותר מסיבה מאוד פשוטה ומובנת - להן יש 101 כ"ס, ולך (יותר נכון - לפולו :wink:) יש 80 כ"ס בלבד.

 

שכן טוב שלי עשה כמוך - קנה (לפני כחצי שנה) פולו 80 כ"ס

יצא לי לדבר איתו לא מזמן על הכלה שלו, והיום הוא מצטער שהוא קנה אותה ולא את הפביה (יש להם אוקטביה בבית והם מרוצים מאוד).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...