Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

יש לי סקודה וואן פלוס שנת 99...

קיצור אני רוצה לקנות לה רמקולים טובים שאני יוכל לשמוע מוזיקה כמו בן אדם.. בעיקר טרנסים ומוסיקה שחורה..

מה שחשוב לי בעיקר שיהיה באס כמו שצריך..

התקציב שלי הוא בסביבות ה- 600 שקל פלוס מינוס ואני לא כל כך מבין בדברים האלה..

עם תוכלו להמליץ לי על רמקולים מסויימים שניראה לכם שיתאימו לתקציב שלי אני מאוד יודה לכם..

ואהה ודרך אגב יש לי כבר רדיו דיסק MP3 באוטו..

וגם כמה בערך עולה התקנה?..

 

תודה מראש

פורסם

אתר לא מעודכן בכלל הזאפ הזה!

הם עולים 500 כבר בחנויות.

ואפשר להשיג בפחות. תסתכל גם יד שניה יש אנשים שלא השתמשו בהם הרבה. אל תשכח שאתה צריך כסף להתקנה גם.

 

אם הייתי במקומך הייתי חוסך עוד קצת כסף וקונה סדרה גבוהה יותר!

לא שאני לא מרוצה מהם אבל פשוט אפשר לקבל עוד עבור כמה מאות שקלים יותר!

פורסם
אתר לא מעודכן בכלל הזאפ הזה!

הם עולים 500 כבר בחנויות.

ואפשר להשיג בפחות. תסתכל גם יד שניה יש אנשים שלא השתמשו בהם הרבה. אל תשכח שאתה צריך כסף להתקנה גם.

 

אם הייתי במקומך הייתי חוסך עוד קצת כסף וקונה סדרה גבוהה יותר!

לא שאני לא מרוצה מהם אבל פשוט אפשר לקבל עוד עבור כמה מאות שקלים יותר!

וואלה תודה אחי אבל אני לא מתכוון לחכות עכשיו עוד זמן בשביל לחסוך למשהו אחר..

כמה צריכה לעלות לי התקנה פלוס מינוס?

פורסם

אם ראיתי נכון , לא ציינת גודל של רמקול וצורה .

האם מדובר ב6X9 או ברמקול עגול ?

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
אם ראיתי נכון , לא ציינת גודל של רמקול וצורה .

האם מדובר ב6X9 או ברמקול עגול ?

 

תומר

סליחה על הבורות אבל איך אני יודע איזה רמקול מתאים לאוטו שלי?.. יש שני רמקולים על הדלתות מקדימה... לעלות תמונה שלהם? אתה תידע איזה רמקולים יתאימו לי?

פורסם

אם אתה רוצה להתקין אצלך את MOREL ...

א. כדי לשמוע את MOREL כמו שצריך חייב מגבר.

ב. קומפוננט- זה לא הרמכול לבסים .

ג. אם אתה רוצה לשמוע בסים כדאי להתקין 6*9 (7*10 עדיף), לפחות בשלבי התחלה.

GOOD LUCK

פורסם
תמדוד את הקוטר שלהם ותרשום כאן.

אני לא מצליח לפתוח את המכסה שעל הרמקולים... הם ממש בתוך הדלת.. זה הרמקולים המקוריים של הרכב.. ניראה לך שהסוג שלהם או הקוטר צריך להיות כתוב איפשהו?

פורסם

תגידו זה הבדל ממש משמעותי עם אני יחבר רמקולים רק לרדיו דיסק בלי מגבר?..

כי תכלס מה שחשוב לי זה שהמוזיקה תשמע באיכות טובה ובלי צרימות ושישמעו את הבאס כמו שצריך אבל לא כזה חשוב לי להפציץ יענו בווליום מטורף..

פורסם
ברור שהוא עגול.

מה הקוטר שלו?

קח סרט מדידה ותבדוק מצד אחד לצד שני (הטבעת הכי חיצונית) מה המידה.

אהה הבנתי אותך אחי... מדדתי וזה 5 אינץ על 5 אינץ

×
×
  • תוכן חדש...