Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תגידו זה הבדל ממש משמעותי עם אני יחבר רמקולים רק לרדיו דיסק בלי מגבר?..

כי תכלס מה שחשוב לי זה שהמוזיקה תשמע באיכות טובה ובלי צרימות ושישמעו את הבאס כמו שצריך אבל לא כזה חשוב לי להפציץ יענו בווליום מטורף..

 

המגבר אכן משמש להגברת העוצמה של האות. מגבר מאפשר לך לנצל טוב יותר את הרמקול, הוא מזרים יותר כוח כדיי להניע את אלמנט וע"י כך לשפר את איכות הצליל. ניצול טוב יותר של הרמקול משפר את הצליל שהוא מפיק. לא כל מי שקונה מגבר וסאב מתחיל "לפוצץ ולדפוק ולעשות שכונה".

יואב :arrow:

פורסם
מגבר לא בהכרח משמש להגברה בלבד. אתה גם לא חייב להגביר עד הסוף. מגבר מאפשר לך לנצל טוב יותר את הרמקול וע"י כך לשפר את איכות הצליל. ניצול טוב יותר של הרמקול גם תורם לבאסים שהרמקול מפיק. לא כל מי שקונה מגבר וסאב מתחיל "לפוצץ ולדפוק ולעשות שכונה".

 

אם אתה רוצה להתקין אצלך את MOREL ...

א. כדי לשמוע את MOREL כמו שצריך חייב מגבר.

ב. קומפוננט- זה לא הרמכול לבסים .

ג. אם אתה רוצה לשמוע בסים כדאי להתקין 6*9 (7*10 עדיף), לפחות בשלבי התחלה.

GOOD LUCK

 

הדגשתי שתי נק' שהאלתם. מבקש שתבחנו את התשובות שלכם שוב!

×
×
  • תוכן חדש...