Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

לפני שאני מוריד את האוטו למוסך ומבזבז כסף טוף לתיקון קטן, רציתי לדעת אם יש דרך לתקן את זה בעצמי.

הבעיה פשוטה מאד, שקע המצית ברכב אינו עובד. גיליתי זאת שניסיתי להשתמש במשדר FM. כמובן שהמצית עצמה גם אינה עובדת.

 

אשמח להוראות תיקון.

תודה רבה ויום טוב.

עמרי

פורסם

בשלב ראשון כדאי לבדוק אם הפיוז ששיך למצית אינו שרוף והאם אין נתק בחוטים המובילים למצית.

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

סליחה על החובבנות, אבל אפשר הדרכה ראשונית?

1. מיקום תיבת הפיוזים בפיאט מריאה

2. מיקום הפיוז של המצית

3. איך מזהים פיוז שרוף?

4. מאיפה קונים חדש?

5. איך בודקים עם יש מעגל סגור עם הכבלים?

6. איך מזהים כבל תקין/שרוף.

 

תודה על זמנכם, באמת תודה!

עמרי

פורסם

לא יודע מיקום מדויק בפיאט אבל בדרך כלל באזור שמתחת לדש בורד (אולי אני טועה, לא יודע לגבי הפיאט).

אתה תדע שזה זה כי בפנים יש הרבה מאוד פיוזים, בדרך כלל או על המכסה או ליד הפיוז או בספר רכב יהיה מפה של פיוזים ורשום איזה פיוז בשביל מה הוא.

הדרך הקלה לבדוק היא להוציא אותו ולראות אם החיבור שלם בפנים, או אם מולטי מטר לבדוק אם הפיוז הוא קצר.

אם צריך להחליף יש בכול חנות חלפים, עולה גרושים.

פורסם

בלי חו"ח להעליב או לפגוע, לאור רמת השאלות שלך אני ממליץ בחום לגשת לחשמלאי רכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בלי חו"ח להעליב או לפגוע, לאור רמת השאלות שלך אני ממליץ בחום לגשת לחשמלאי רכב.

 

אם לבחור יש נכונות לפתור את הבעיה בעצמו ראוי לדעתי לעזור לו. לימוד כיצד בודקים פיוזים הוא התחלה מעולה.

 

לפותח השרשור, תבדוק בספר הרכב את מיקום ומיפוי הפיוזים ותבדוק את תקינות הפיוז הרלוונטי.

כשתמצא את הפיוז הרלוונטי תוציא אותו (בדר"כ ע"י משיכה) ותסתכל אם החוט שבתוכו (מחבר את שתי הרגליים) שלם או שיש לו נתק באמצע. פיוז עם נתק כמובן שרוף.

 

במידה ותתעוררנה עוד שאלות אשמח לענות. אנא עדכן.

פורסם

ואם אתה באמת לא יודע איזה פיוז שייך לאן

אז פשוט משוך 1 1 ותבדוק את כולם

הגיע הזמן שתעשה בדיקה ...

 

לגבי המצת עצמו יכול להיות שהוא לא תקין

אפשרי לקנות ערכה שלמה של מצת באוטו דיפו ב 23 שקל

ההתקנה פשוטה ביותר .

 

החיבורים של המצת הם פלוס ומינוס (לא רדיו דיסק) אז אין כאן סיבוכים מיותרים.

 

מקווה שעזרתי.

פורסם
ואם אתה באמת לא יודע איזה פיוז שייך לאן

אז פשוט משוך 1 1 ותבדוק את כולם

.

על המכסה של הפיוזים כתוב על מה שולטטטטט (הייתי חייב :twisted: ) כל פיוז.

פעמים רבות נדפק רק הראש, אז קח מרכב של חבר ונסה עם החלק שלו.

אם הפיוז בסדר וזה לא עובד עם מצית של חבר, יש שתי אופציות, נתק בחיבורים או בית מצית דפוק.

אני לא מכיר מריאה אבל אם פירוק המצית מצריך מה שצריך בדובלו (בוקסה 8, מברג שטוח, מברג פיליפס ו2 מידות שונות של טורקס (אלן כוכב)) אז בהצלחה :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מיקום בתיבה במריאה : צד שמאל מתחת לדש ולהגה,קרוב מאד לדלת הנהג.נפתח עם 2 ברגים גדולים מפלסטיק.

בהצלחה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...