Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשביל קורס בבית ספר האגדי של גים ראסל לא צריך אישורים מיוחדים

הבעיה היא שהוא ממוקם באנגליה במרחק של כשעתיים מלונדון

אה והקורס שלו עולה באיזור ה10 קילו

 

 

נדמה לי שאתה לא כ"כ מעודכן.

 

כשאני עשיתי את קורס שלהם והוצאתי את רשיון המרוצים, זה אכן היה במסלול Donington Park באנגליה (באיזור דארבי). אבל, מאז הם עזבו את המסלול הזה ועברו לארה"ב ולמיטב ידיעתי היום יש להם שני סניפים בלבד - אחד בקוויבק שבקנדה והשני בקליפורניה שבארה"ב.

 

דני G.

פורסם

סליחה שאני מתפרץ אבל אני מתכנן טיול נהיגה בגרמניה וחשבתי באותה הזדמנות לעבור קורס באחד מבתי הספר בגרמניה.

רציתי לשאול מה בדיוק נותן רשיון המרוצים?

במה שונה הקורס למרוצים מקורס לנהיגה מתקדמת באחד מבתי הספר בגרמניה?

ואם למישהו יש נסיון עם אחד מבתי הספר?

Turning gasoline into adrenaline,one gallon at a time

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי דובי ביקשת המשך אז הינה !

באפריל אני יוצא לאימון עם קבוצה של שלושה איש נוספים מישראל להונגריה .

הפעם אני יעשה אימון בהונגרורינג מסלול F1

אני גם ידריך שלושה נהגים מישראל ויחד עם הקבוצה שלי הם יעשו TEST DRIVE שיכלול 250 קמ כולל טלמטריה וסטאפים !

בחודש ספטמבר אני מתוכנן להישתטף ב RACE WEEKEND שיתקיים בהוקינהיים גרמניה ויכלול שני מירוצים .

המירוץ הוא חלק מאליפות אירופה פורמולה רנו למאסטרים .

עידכונים נוספים יבואו בהמשך עם תמונות ווידוא כמובן של רן פינקלס

להישתמע

נתן

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
נדמה לי שאתה לא כ"כ מעודכן.

 

כשאני עשיתי את קורס שלהם והוצאתי את רשיון המרוצים, זה אכן היה במסלול Donington Park באנגליה (באיזור דארבי). אבל, מאז הם עזבו את המסלול הזה ועברו לארה"ב ולמיטב ידיעתי היום יש להם שני סניפים בלבד - אחד בקוויבק שבקנדה והשני בקליפורניה שבארה"ב.

 

דני G.

 

תודה על העידכון!

בא לך להיכנס לפירוט של מה בדיוק נעשה במהלך הקורס?

×
×
  • תוכן חדש...