Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לרכוש רכב פרטי חדש, והשאלה היא לגבי הצבע.

אני נוטה במידה מסויימת לצבע הלבן, אך מצד שני לרכב בצבע זה קיימת סטיגמה של אוטו המוני/זול/מונית וכן הלאה,

 

יש גם את עניין הליכלוך, ישנם כאלו שאומרים שכל גרגיר אבק בולט בחדות על הצבע הלבן, ולעומתם טוענים אחרים כי דווקא השחור מבליט ליכלוכים, והצבע הלבן מחפה איכשהו.

בקיצור בלבלו אותי לגמרי.

 

האם יש לכם דעה בעניין?

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מאזדה לבנה זה הרכב הכי נדיר.

 

מצד אחד, אם אבי היה לוקח אוטו רק לבן (מטרה של האוטו להגיע ממקום למקום ובזה זה נגמר) הצבע הלבן מתחמם הכי מעט, והכי טוב לדעתו לתנאים בארצות חמות כמו המדבר שלנו.

 

אני מעדיף את הצבע הכחלחל של הברלינגו.

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

בקשר ללכלוך, לי יש רכב בצבע כחול כהה ולאמי בצבע לבן ובפירוש רואים את הלכלוך וכל גרגיר אבל ברכב שלי הרבה יותר מאשר בצבע הלבן!

פורסם

לכלוך הוא השיקול אז הבחירה היא כסף מטאלי לדעתי.

לא רואים אבק בכלל.

 

מבחינת מתחמם לא מתחמם - תחשוב טוב טוב אם שטות שכזאת מהווה עבורך שיקול בבחירת רכב.

 

צבע בוחרים לפי מה שאוהבים - אני אישית אוהב מכוניות, שחורות או כחולות.

אם אתה אוהב לבן - קנה רכב לבן. רק תוודא שאין לו כל מיני פלסטיקים שחורים שיגרמו לו להיראות כמו איזה מונית ^^.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הצבע הלבן קל מאוד לתיקוני צבע קטנים שמעלימים לחלוטין פגיעות קטנות. בצבע מיטלי זו משימה כמעט בלתי אפשרית.

ליכלוך על צבע לבן בולט פחות. לצבע זה יתרון עצום בימי הקיץ.

 

אבל שאלת השאלות היא (כפי שכתבו החברים הקודמים), האם אתה אוהב את הצבע.

אם לא, לך עם הלב.

פורסם

למה ללכת עם הזרם ולקנות לבן מעפן שאפשר: כחול, צהוב, אדום, שחור, כסוף.

אם לכלוך זה הבעיה, תעביר סמרטוט פעם בשבוע.

 

ולמה יש אנשים שקונים ירוק, למה? :screwy:

 

 

ד"א, באיזה רכב מדובר?

פורסם

בניגוד למה שהיה פעם, הצבע הלבן כבר לא כזה פופולרי היום במכוניות חדשות. כנראה שהמוניות הוציאו שם רע לצבע הזה, אבל מי זוכר שכשתיקנו את התקנה שמונית חייבת להיות בצבע לבן זה היה הצבע של 70 אחוז מהמכוניות בארץ. בעלי המוניות ביקשו כמובן להיות בצבע "סחיר" ולא עם הצהוב שמקובל בכל העולם. בכל מקום יש דרישה שמונית תבלוט ותיראה שונה משאר המוניות אבל כמובן שאת נהגי המוניות בארץ זה לא עניין אז. מה שחשוב זה שיהיה קל למכור את המונית.לדעתי אנחנו המדינה היחידה בעולם שהמוניות בה בצבע לבן ע"פ חוק.

פורסם

אתם שוכחים דבר חשוב אחד. צבע לבן הוא הצבע היחיד, שלא נשרף בשמש ונראה סביר גם לאחר 6-7 שנים במכונית שחונה כל חייה בשמש.

כל הצבעים הכהים, ומטאליים במיוחד, נשרפים לאחר 5-6 שנים, ובחלק מהמכוניות גם הרבה לפני. נקודה למחשבה, למי שעומד להחזיק את הרכב הרבה זמן והרכב יחנה במקום לא מוצל.

 

 

פורסם
מבחינת מתחמם לא מתחמם - תחשוב טוב טוב אם שטות שכזאת מהווה עבורך שיקול בבחירת רכב.

 

זה לא הכי נעים לגעת ברכב בקיץ.

 

למה ללכת עם הזרם ולקנות לבן מעפן שאפשר: כחול, צהוב, אדום, שחור, כסוף.

אם לכלוך זה הבעיה, תעביר סמרטוט פעם בשבוע.

 

ולמה יש אנשים שקונים ירוק, למה? :screwy:

 

מה יש לך נגד ירוק? נו אז מה שהוא כמעט כולו התקלף אצלי, אז מה.

 

בניגוד למה שהיה פעם, הצבע הלבן כבר לא כזה פופולרי היום במכוניות חדשות. כנראה שהמוניות הוציאו שם רע לצבע הזה, אבל מי זוכר שכשתיקנו את התקנה שמונית חייבת להיות בצבע לבן זה היה הצבע של 70 אחוז מהמכוניות בארץ. בעלי המוניות ביקשו כמובן להיות בצבע "סחיר" ולא עם הצהוב שמקובל בכל העולם. בכל מקום יש דרישה שמונית תבלוט ותיראה שונה משאר המוניות אבל כמובן שאת נהגי המוניות בארץ זה לא עניין אז. מה שחשוב זה שיהיה קל למכור את המונית.לדעתי אנחנו המדינה היחידה בעולם שהמוניות בה בצבע לבן ע"פ חוק.

 

אם אני לא טועה באירופה, יש גם הנחה לדלק/ביטוח לרכבים אם צבעים בולטים, ככה או לא?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

כל השיקולים של חום,תיקונים,אבק וכו'.. לפי דעתי לא אמורים לקחת חלק בבחירת צבע לרכב.

צבע לרכב צריך להיות לפי העדפה אישית ומשיכה וכמובן אם הצבע הולם את הרכב.

 

קח לדוגמא ב.מ.וו סדרה 7 בצבע לבן- זה הצבע שהכי הולם את הרכב הזה. EVO בצבע לבן

נראית מדהים. ויש עוד הרבה רכבים שלבן (לפי דעתי) עושה עמם הכי הרבה חסד..

 

הכל תלוי ברכב.

1.8T 8)

פורסם

וגם הלבן של היום זה לא הלבן של פעם.

 

יש היום גוונים יפים מאוד של לבן, כמו הלבן פנינה של סובארו או הלבן שנהב (שבאמת נראה כמו שנהב, ולא סתם כתוב ברישיון שנהב) שהיה לרובר.

פורסם

חסר לנו נתון מעט קריטי כדי לעזור לך: איזה רכב אתה רוצה לקנות? מרצדס, יונדאי טוסון ודייהטסו סיריון נראים ממש רע בלבן, אבל אולי מה שאתה רוצה יהיה סביר. לכל אוטו יש צבעים מתאימים וצבעים לא מתאימים. זה תלוי באוטו.

באופן כללי יש מעט מאוד מכוניות שנראות טוב בלבן, אז אני נגד.


×
×
  • תוכן חדש...