Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 6, הונדה אקורד או סובארו B4


איתי77
שימו לב! השרשור הזה בן 6314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני בשלב רכישת רכב חדש ויש לי התלבטות בין רכבים (כרגע לא בקטע של עלות אלא בקטע של איכות, נוכחות וביצועים). לא מצאתי מבחן השוואה מסודר בין מאזדה 6, הונדה אקורד וסובארו B4 ואשמח לקבל את חוות דעתכם על השלושה ומי מהם הייתם בוחרים.

 

כמו כן אשמח לדעת איזה דגם היתם בוחרים...

 

תודה

איתי

איתי

 

קונה רכב חדש? בוא לנסיעת מבחן

http://www.testdrive.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מבחן כזה בדיוק במגזין אוטו גיליון 236.

 

בכל מקרה, כולן טובות, אז פרט את הדרישות שלך מהמכונית ואפשר יהיה לעזור יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הונדה סיוויק ונסעתי כבר במאזדה 3 ומה לעשות בעיניי סיוויק היא ברמה גבוהה יותר, יושבת טוב על הכביש, ישיבה נוחה, מרווחת. אם אני לוקח את זה לכיוון של רכבי מנהלים, אז אני הייתי בוחן ב-"יושבת טוב על הכביש, ישיבה נוחה, מרווחת"

איתי

 

קונה רכב חדש? בוא לנסיעת מבחן

http://www.testdrive.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הונדה סיוויק ונסעתי כבר במאזדה 3 ומה לעשות בעיניי סיוויק היא ברמה גבוהה יותר, יושבת טוב על הכביש, ישיבה נוחה, מרווחת. אם אני לוקח את זה לכיוון של רכבי מנהלים, אז אני הייתי בוחן ב-"יושבת טוב על הכביש, ישיבה נוחה, מרווחת"

 

לא ניתן להשליך על משפחתיות גדולות ("מנהלים") ע"פ התרשמות מהדגמים הקטנים יותר. כל מקרה לגופו (יש טובים יותר ויש גרועים יותר).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על המאזדה כרגב מהעבודה במשך שנה. חזקה, מדוייקת ובעלת היגוי נהדר. נוחיות נסיעה גרועה, במיוחד בעיר, ואני מצאתי את רעשי הנסיעה בלתי-נסבלים גם בנסיעות רגועות מחוץ לעיר. צריכת דלק גבוהה! יש להביא בחשבון שמדובר בדגם קצת מיושן.

לאחרונה עברתי לרכב פרטי ולפני-כן, הקפדתי לנהוג על ההונדה, ארבעה חודשים ברציפות. זה אוטו מצויין, אבל באופן אישי התאכזבתי: שוב, נוחות הנסיעה נמוכה למדי (אם כי טובה מהמזדה), ולמרות ההגוי הטוב, המנוע החזק והגיר המעולה (ובקיצור - יחידת הכוח המצויינת של האקורד), מדובר ברכב שמגיע עם אבזור ירוד ביותר, אלא אם כן מוכנים לשלם סכומים גבוהים בהרבה. בכל מקרה, מדובר גם על דגם יוצא משום שהאקורד שמוצעת כיום, עומדת להיות מוחלפת בשנה הקרובה.

בסופו של דבר בחרתי בסובארו - הנוחה הבטיחותית והטובה מבין השלוש, בכל המובנים ובכל תנאי הדרך; בעלת המנוע החזק, שלדה פנטאסטית, יציבות מדהימה והנאה אמיתית מנהיגה. לפחות בעיני, הסוברו נותנת את התמורה המעולה למחיר, וגם לה יש חסרונות: הגיר שלה חלק כמו חמאה, אבל הוא גיר מיושן של ארבעה הילוכים (למזלה, המנוע כל-כך חזק שהוא מפצה...); המרחב הפנימי טוב, אבל רק לארבעה נוסעים (במובן זה, וזה בלבד, המזדה עדיפה). תא המטען נפתח רק מבפנים (מרגיז ביותר!), ותנוחת הישיבה טובה בעיקר למי שאוהב את תנוחת-הסוברו/אלפא (ישיבה נמוכה יחסית, עם ידיים ישרות וברכיים כפופות) - אני מאוד אוהב זאת אבל יש שיעדיפו את הישיבה במזדה שנדמית כגבוהה ושולטת יותר.

זה לבינתיים. אם תרצה עוד פרטים - שאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערכתי נסיעות מבחן על כל דגמי המכוניות הללו. דעתי כדעתו של KLAMPERT.

אין טעם לחזור על הפירוט שלו.

דגשים:

נוחות נסיעה בלתי נסבלת באקורד וגרועה ב-6 (אני מתייחס לדגמי ה- 2.4).

שני הדגמים עומדים להתחלף בטווח שך שנה.

מערכת ההינע של ההונדה ללא תחרות.

 

בסובארו - הרבה מחמאות על נוחות הנסיעה ואחיזת הכביש. הרכב (לפני שידרוג המנוע) היה לטעמי עגלה (2 ליטר).

 

הדירוג שלי הוא:

1. B4

2. אקורד

3. מאזדה 6

 

מקווה שעזרתי

נ.ב. את נסיעות המבחן ערכתי בכביש בינעירוני מפותל ולא בעיר. זה נתן לי תמונה מלאה על הרכב ואיכותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז ככה, לפני כחודשיים רכשתי מאזדה 2006 פרימיום מיד שניה, זאת לאחר שבדקתי את שלושת המכוניות הנ'ל וההתרשמות שלי היא כזאת.

הבי 4 מנוע 2.0 לא חזק מלכתחילה ועם תיבה מיושנת ומערכת הנעה לכל הגלגלים- האוטו עגלה מתה,מה שכן נוח הוא נוח,רך אפילו.

מבפנים הוא ריק, חסרים לו החידושים וכל האקסטרות שיש במכוניות האחרות.

ההונדה חזקה,ניראית מצוין לדעתי ודי מפנקת מבפנים, הנוחיות שלה היא ממש לא בלתי נסבלת במיוחד על כבישים סבירים ומעלה.

המאזדה המחודשת יש לציין משנת 2006 היא החבילה הכי משתלמת, האוטו פשוט עמוס בכל אביזרי הנוחות אשר דיי חסרים בשני הרכבים האחרים.

עם ג'אנט 17 והצבעים החדשים והצורה המתוחה ופנסי הקסנון האוטו מאוד מרשים לדעתי.

במיוחד בצבע הסגול.

הכיסאות עור מאוד מאוד נוחות ויפות,יש בהן אפילו חימום למושבים הקדמיים וכסא הנהג הוא חשמלי.

ונוחות הנסיעה לא רעה בכלל, אולי קצת עוקצנית בעיר בכבישים דיי משובשים אבל זה עקב הג'נט הגדול והצמיג חתך נמוך, חוץ מזה המאזדה לדעתי היא החבילה הכי משתלמת בסגמנט הזה.

עכשיו אם באמת בחרת במאזדה ואתה מעוניין ביד שניה,יקח לך קצת זמן למצוא כי לאוטו יש שוק ברזל. אני חיפשתי חודשיים כמעט עד שמצאתי את האקזמפלר הספציפי שחיפשתי.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז ככה, לפני כחודשיים רכשתי מאזדה 2006 פרימיום מיד שניה, זאת לאחר שבדקתי את שלושת המכוניות הנ'ל וההתרשמות שלי היא כזאת.

הבי 4 מנוע 2.0 לא חזק מלכתחילה ועם תיבה מיושנת ומערכת הנעה לכל הגלגלים- האוטו עגלה מתה מה שכן נוח הוא נוח,רך אפילו.

מבפנים הוא ריק, חסרים לו החידושים וכל האקסטרות שיש במכוניות האחרות.

ההונדה חזקה,ניראית מצוין לדעתי ודי מפנקת מבפנים, הנוחיות שלה היא ממש לא בלתי נסבלת במיוחד על כבישים סבירים ומעלה.

המאזדה המחודשת יש לציין משנת 2006 היא החבילה הכי משתלמת, האוטו פשוט עמוס בכל אביזרי הנוחות אשר דיי חסרים בשני הרכבים האחרים.

עם ג'אנט 17 והצבעים החדשים והצורה המתוחה ופנסי הקסנון האוטו מאוד מרשים לדעתי.

במיוחד בצבע הסגול.

הכיסאות עור מאוד מאוד נוחות ויפות,יש בהן אפילו חימום למושבים הקדמיים וכסא הנהג הוא חשמלי.

ונוחות הנסיעה לא רעה בכלל, אולי קצת עוקצנית בעיר בכבישים דיי משובשים אבל זה עקב הג'נט הגדול והצמיג חתך נמוך, חוץ מזה המאזדה לדעתי היא החבילה הכי משתלמת בסגמנט הזה.

עכשיו אם באמת בחרת במאזדה ואתה מעוניין ביד שניה,יקח לך קצת זמן למצוא כי לאוטו יש שוק ברזל. אני חיפשתי חודשיים כמעט עד שמצאתי את האקזמפלר הספציפי שחיפשתי.

 

בהצלחה.

 

קודם כל עשית סלט מכל הסיפור.

אתה משווה את ה 6 המפוארת (2.3 ל')לשתיים הסטנדרטיות. וזה לא הוגן.

ה B4 לא עגלה ! די כבר עם השטויות. גם ה 6 2.0 לא ממש מטוס סילון (גם לא ההונדה).

מי שמחפש ביצועים שיקנה ידני.

 

פותח השרשור מחפש רכב חדש, לכן מן הראוי להתייחס ל B4 2007 שהיא מאובזרת לפחות כמו ה 6.

נוחות הנסיעה ב 6 רעה. בלי מקח. ואיכות הנסיעה שלה עוד יותר! אז איפה הפרימיום ?

אם אתה מודד איכות רכב בכיסאות העור או הכיוון החשמלי אז המצב שונה.

המאזדה לא עומדת מול ה B4. גם האקורד (בגלל החבילה הכוללת).

 

היום ה B4 היא אחת הקניות הכי כדאיות בכלל - יחס עלות/תועלת גבוהה.

המאזדה טובה, אך לא מלוטשת (וגם נפוצה).

ההונדה טובה מאוד (רק במחיר ההתחלתי היא לא מציעה אביזרי בטיחות, שלא לדבר על השאר)

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא פייר להשוות גירסא מפוארת יותר של מאזדה 6 עם מנוע 2.3 לb4 עם מנוע 2.0 כי יש גם b4 3.0 ויש אפשרות לגיר ידני ("חלשה מאוד" רק 245 כוחות סוס)

 

לפי דעתי אפשר להכניס גם את המונדיאו החדשה היא אחלה אוטו גם יפה וגם היגוי מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק כדי לעכן: הB4 שודרגה ב 2006 והיא המכונית החזקה ביותר מבין השלוש, עם 165 כ"ס (לעומת 138 קודם). אמנם הגיר שלה קצת מיושן ואולי חסר לו הילוך חמישי (אגב, גיר נפלא בפני עצמו), אבל למנוע יש עוצמה בלתי רגילה, ובשום מצב, ממש לא חסר כוח - אפילו במהירויות בלתי-חוקיות, כשצריך לצאת לעקיפה, הסובארו פשוט מגיבה נפלא והמנוע תמיד שמח להתעורר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך אז כמובן הB4.

אני זוכר את הנסיעה שעשיתי עלייה לפני כשנה וחצי. התנהגות כביש מצויינת, חדות, בלמים, בולמים שקט בתא הנוסעים. מנוע חלש. במידה ואכן הנושא טופל, כמו שציינת, רכב מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שטויות אנשים כותבים. מעניין אותי מאוד מה הניסיון של כל אחד מכם על המכוניות.

 

משפטים כמו "ה-6 היא פשוט לא נוחה, האקורד אפילו יותר גרועה" וכו', הם משפטים כ"כ מטומטמים שרק מראים על חוסר הניסיון(רישיון?) של כל אחד מהחכמים כאן.

 

אני כבעל מאזדה 6 משנת 05 יכול להעיד שהיא נעימה לנסיעה, די נוחה ולמרות שתא הנוסעים הוא לא המבודד ביותר(לדוגמא כמו האקורד) עדיין נעים מאוד ונוח לנסוע ולנהוג במאזדה.

 

בקשר לפותח השרשור.

אם אין לך בעיה של תקציב אני הייתי מציע ללכת קצת יותר למעלה לכיוונה של הפאסאט, שנחשבת נכון להיום לטובה ביותר בקטגוריית המנהלים.

 

אם אתה סגור על השלוש הללו, אז כמו שאמרו לך ה-6 והאקורד מתחלפות בקיץ, הבי4 בקיץ אחרי(08. אני הייתי הולך על ה-6 בגירסת הפרימיום, ללא ספק המכונית המשתלמת בקבוצה.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שטויות אנשים כותבים. מעניין אותי מאוד מה הניסיון של כל אחד מכם על המכוניות.

 

משפטים כמו "ה-6 היא פשוט לא נוחה, האקורד אפילו יותר גרועה" וכו', הם משפטים כ"כ מטומטמים שרק מראים על חוסר הניסיון(רישיון?) של כל אחד מהחכמים כאן.

 

אני כבעל מאזדה 6 משנת 05 יכול להעיד שהיא נעימה לנסיעה, די נוחה ולמרות שתא הנוסעים הוא לא המבודד ביותר(לדוגמא כמו האקורד) עדיין נעים מאוד ונוח לנסוע ולנהוג במאזדה.

 

בקשר לפותח השרשור.

אם אין לך בעיה של תקציב אני הייתי מציע ללכת קצת יותר למעלה לכיוונה של הפאסאט, שנחשבת נכון להיום לטובה ביותר בקטגוריית המנהלים.

 

אם אתה סגור על השלוש הללו, אז כמו שאמרו לך ה-6 והאקורד מתחלפות בקיץ, הבי4 בקיץ אחרי(08. אני הייתי הולך על ה-6 בגירסת הפרימיום, ללא ספק המכונית המשתלמת בקבוצה.

 

בהצלחה.

 

תשמע כשאתה פה אין חכמים,

אבל כאחד שנוסע על שלושת הרכבים האלה קבוע, קשה מאוד להגיד שהוא מטומטם.

המאזדה לא נוחה - זאת עובדה . מול ה B4 היא לא נוחה! ולא יעזור לך כלום.

האקורד בגרסת הליסינג עם חישוקי 15" נוחה כי יש לה דופן צמיג גבוהה. אבל בגרסת 16" היא לא מסתדרת עם כבישי המדינה.

ה B4 עם חישוקי 17" מצליחה להיות יותר נוחה משתיהן. חוץ מזה מי שרוצה רכב נוח וגם שקט וגם מתנהג טוב לא נשאר לו אלא לקחת את ה B4. גם האבזור של גרסת 2007 יותר משכנע מבעבר.

 

אז בבקשה רשיון יש (11 שנה), ויש גם את שלושת הרכבים במשפחה-אין נטיה לחברה מסויימת.

 

וגם עוד דבר אדון 626 - דברים כאלה כל אחד יכול להרגיש לא רק אתה.

אז בבקשה אל תמהר בבחירת המטומטמים ...

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...