Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה שטויות אנשים כותבים. מעניין אותי מאוד מה הניסיון של כל אחד מכם על המכוניות.

 

משפטים כמו "ה-6 היא פשוט לא נוחה, האקורד אפילו יותר גרועה" וכו', הם משפטים כ"כ מטומטמים שרק מראים על חוסר הניסיון(רישיון?) של כל אחד מהחכמים כאן.

 

אני כבעל מאזדה 6 משנת 05 יכול להעיד שהיא נעימה לנסיעה, די נוחה ולמרות שתא הנוסעים הוא לא המבודד ביותר(לדוגמא כמו האקורד) עדיין נעים מאוד ונוח לנסוע ולנהוג במאזדה.

 

בקשר לפותח השרשור.

אם אין לך בעיה של תקציב אני הייתי מציע ללכת קצת יותר למעלה לכיוונה של הפאסאט, שנחשבת נכון להיום לטובה ביותר בקטגוריית המנהלים.

 

אם אתה סגור על השלוש הללו, אז כמו שאמרו לך ה-6 והאקורד מתחלפות בקיץ, הבי4 בקיץ אחרי(08. אני הייתי הולך על ה-6 בגירסת הפרימיום, ללא ספק המכונית המשתלמת בקבוצה.

 

בהצלחה.

 

המאזדה מכונית טובה ללא כל ספק ובהשוואה למכונית אותה היא החליפה (626) קשה שלא להתפעל מהשינוי שעובר על מאזדה. אבל המאזדה בגרסת ה2.0 וגם בגרסת ה2.3 לא משתלמת שמולה עומדת הB4. לB4 מע' מתלים עדיפה מבחינת נוחות (מולטילינק) ולכן בכל כביש וכביש הסובארו תהיה הנוחה למול המאזדה הנוקשה. בידוד הרעשים ותחושת החומרים (תגע בסוככי השמש-סתם כדוגמת השוואה) בסובארו עדיפה (למאזדה בידוד רעשים כמו של מכונית משפחתית).

בנוסף לכך גם בIIHS וגם במבחנים של ANCAP זוכה הסובארו לציונים עדיפים משמעותית על פני המאזדה. רמת האיבזור של הB4 גבוהה יותר (הכוונה לגרסת ה2.0) וכוללת בין השאר מחליף דיסקים+MP3,פנסי ערפל קדמיים, בקרת אקלים מפוצלת (חד אזורית בלבד במאזדה), קיפול מראות צד חשמלי. האביזרים הללו אינם מגיעים במאזדה-חלקם אפילו לא כאופ'. אגב, לB4 יש אופ' למושבים מעור חשמליים+זיכרונות. למאזדה בגרסאות ה2.0 אין אופ' כזו.

למעט תחושת היגוי עדיפה ומרווח אחורי טוב יותר למושב האמצעי, אין תחום בו המאזדה עדיפה על הסובארו (אגב, אם מכונית אחת מאיצה ב11,3 ש' והשנייה ב11.1 ש' זה לא נחשב בעיני לייתרון בעיקר שאופי הפעולה של הסובארו עדיף ושקט יותר-בסך הכול גם המאזדה וגם הסובארו הן מהחזקות בקטגוריה).

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
שלום לכולם,

 

אני בשלב רכישת רכב חדש ויש לי התלבטות בין רכבים (כרגע לא בקטע של עלות אלא בקטע של איכות, נוכחות וביצועים). לא מצאתי מבחן השוואה מסודר בין מאזדה 6, הונדה אקורד וסובארו B4 ואשמח לקבל את חוות דעתכם על השלושה ומי מהם הייתם בוחרים.

 

כמו כן אשמח לדעת איזה דגם היתם בוחרים...

 

תודה

איתי

 

 

מכל המכוניות ברמה 4 הייתי מעלה לגמר רק 3 שיש בהן אישזהוא ייחוד על פני שאר הקבוצה:

B4, C5 ושברולט מליבו

 

ה C5 אירופאית, נוחה ומרווחת, שטיח מעופף, האוטו הנעים ביותר לנהיגה רגועה בהפרש עצום. אופי סיטראוני טיפוסי מבודד אותך לחלוטין מהמתרחש מעבר לתא הנוסעים - אין כמוהה בתחום הנוחות.

 

לB4 איכות יפנית, מנוע יחודי וחזק ביותר (בוקסר) והכי חשוב הנעה לכל 4 הגלגלים. ה B4 לדעתי היא הבחירה לאלו (כמוני) שמחפשים את המצבים בהם הרכב מאבד את האחיזה ואז נותנים לו עוד גז הרבה גז.

 

מליבו היא אמריקאית טיפוסית, מנוע חזק מאוד ומתאימה למי שאהב את האופי האמריקאי ונהנה מצריחת צמיגים תחת האצה מהמקום ממש כמו שהוא מבסוט מהחימום למושבים.

 

כל השאר, כולל מוכניות נהדרות כגון מזדה, 407, אקורד מונדאו וכו'לא נותנות שום ערך מוסף ולא הייתי שוקל אותן.

פורסם

LEGACY 1.8 כתב:

תשמע כשאתה פה אין חכמים,

אבל כאחד שנוסע על שלושת הרכבים האלה קבוע, קשה מאוד להגיד שהוא מטומטם.

המאזדה לא נוחה - זאת עובדה . מול ה B4 היא לא נוחה! ולא יעזור לך כלום.

האקורד בגרסת הליסינג עם חישוקי 15" נוחה כי יש לה דופן צמיג גבוהה. אבל בגרסת 16" היא לא מסתדרת עם כבישי המדינה.

ה B4 עם חישוקי 17" מצליחה להיות יותר נוחה משתיהן. חוץ מזה מי שרוצה רכב נוח וגם שקט וגם מתנהג טוב לא נשאר לו אלא לקחת את ה B4. גם האבזור של גרסת 2007 יותר משכנע מבעבר.

 

אז בבקשה רשיון יש (11 שנה), ויש גם את שלושת הרכבים במשפחה-אין נטיה לחברה מסויימת.

 

וגם עוד דבר אדון 626 - דברים כאלה כל אחד יכול להרגיש לא רק אתה.

אז בבקשה אל תמהר בבחירת המטומטמים ...

 

דעתך היא אובייקטיבית ואני מכבד אותה. אני מצאתי את ה-6 מכונית נוחה, הרבה יותר מאשר ה626 אותה החלפתי לאחר 5 שנים של אושר איתה. בשבילי היא שיפור עצום ואני מאמין שגם בשביל רב עם ישראל ה-6 תימצא כמכונית נוחה, אמנם על הצד הנוקשה יותר, אך עדיין נוחה.

אז כן, הB4 יותר רכה(דבר הפוגע משמעותית בהיגוי הרכב) ובסה"כ נעימה יותר, אך גם אם הייתי מתלבט היום אם לקנות את ה-6 או הסובארו, עדיין הייתי נשאר בהחלטתי וקונה את ה-6.

 

אם לך באמת יש ניסיון עם שלושת הרכבים הללו אז אתה צריך להעריך את מידת המוערבות שהאקורד וה-6 מקנות בנהיגה ביחס לB4(שלא רעה בכלל כשלעצמה ביכולתה, אך ההיגוי רחוק מהמתחרות).

 

סיבה נוספת שגרמה לי להעדיף את ה-6 על פני הB4 הוא המושבים הנמוכים מאוד של הB4 והנוקשים מאוד. לא אהבתי את התחושה הזאת.

 

בסה"כ אין ספק שמדובר ש-3 מכוניות מהרמה הגבוהה ביותר שיש ליפן להציע, אך אני הייתי מציע לחכות עוד שנה לדגמים החדשים.

פורסם

mazda626 שלום,

 

בכלל , הקטגוריה הזאת מאוד צפופה, וההבדלים בין המכוניות נוטים טיפה לכאן וטיפה לשם.

 

ה 6 רכב מעולה והשוואתו ל 626 רק תעשה לו עוול (ע"ע הצלחתו בעולם!! ).

אכן המושבים של ה B4 נמוכים, אבל בדגם 2007 אתה יכול להשיג תנוחה נאותה בגלל כיוון ההגה לעומק. מצד שני תמיכת המושבים מעולה.

 

בכל זאת, כחבילה כוללת ה B4 תספק כמעט את כל הטעמים.

 

ג'ימי.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
שלום לכולם,

 

אני בשלב רכישת רכב חדש ויש לי התלבטות בין רכבים (כרגע לא בקטע של עלות אלא בקטע של איכות, נוכחות וביצועים). לא מצאתי מבחן השוואה מסודר בין מאזדה 6, הונדה אקורד וסובארו B4 ואשמח לקבל את חוות דעתכם על השלושה ומי מהם הייתם בוחרים.

 

כמו כן אשמח לדעת איזה דגם היתם בוחרים...

 

תודה

איתי

 

למה אתה לא שוקל מכוניות יותר איכותיות מהיפניות סטייל קופסת שימורים מבחינת אמניות?

 

שווה לבדוק מכוניות כמו הפאסאט, אופל ווקטרה, C5....

×
×
  • תוכן חדש...