Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*עשיתי חיפוש ולא מצאתי את התשובה.

 

אני מתכוון לטוס בקרוב לקרובי משפחה שלי בפעם הראשונה לסן פרנסיסקו,

לדודים שלי שם יש הרבה רכבים במשפחה ואני לא מתכוון לפספס לנהוג בהם ברחבי העיר!

 

יש לי רישיון ישראלי על רכב פרטי, מסחרי עד 4 טון. ב-02\15 נגמר לי הנהג חדש.

 

מה הפרוצדורה שעליי לעבור, ולאן לגשת על מנת לקבל רישיון תקף לארה"ב?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

טוס.

תגיד להם אני אמרתי זה בסדר.

 

ברצינות.

בשביל להיות בטוח לך למ.מ.ס.י ותוציא רשיון בין לאומי.

אפילו שיש סיכוי שהרשיון הישראלי עובד שם.

זה לוקח כמה דקות ועולה כמה שקלים-15 או משהו בסגנון.

אייל

פורסם

גם אני שמעתי שהייתה בעיה להוציא רישיון לארה"ב, מישהו יכול לתת פירוט מניסיונו האישי?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

לרשום "עשיתי חיפוש ולא מצאתי את התשובה." במקום לחפש לא ממש מרשים אותנו.

תחפש יותר טוב, התשובה שם, כמה פעמים, והיא לא מתחבאת. מבטיח.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

על מנת לנהוג בארצות הברית צריך רשיון נהיגה בינלאומי + רשיון נהיגה ישראלי + דרכון.

רשיון בינלאומי ניתן להוציא במספר רב של מקומות - בדוק באתר משרד התחבורה.

פורסם

לנהוג בתוך העיר סאן פרנסיסקו זה ממש לא אטרקציה...:idea:

אולי מחוץ לעיר,וגם זה לא תמיד כיף עקב היות אזור סאן פרנסיסקו והמפרץ במקום הראשון בארה"ב כמקום עם הכי הרבה פקקים.

בקשר לרשיון אם אני לא טועה אין בעייה לנהוג עם רשיון בין לאומי שמוציאים בממסי.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

אם כתוב לך ברישיון Driving License, טוס, ואל תדאג לכלום.

אם כתוב לך Driving Permit, תוציא רישיון בינלאומי ושאר הירקות.

 

בכל מקרה, כשתחדש את הרישיון, יהיה כבר כתוב שם Driving License.

 

בכל מקרה, ההבדל הזה קרה בגלל איזה פקיד סתום, שתירגם לא נכון מצרפתית את permis de conduire (משום מה בעבר צרפתית נחשבה שפה בינלאומית לכל מה שקשור לנהיגה ורכב)

 

עם אני נהג חדש בן 18 אני לא יכול לנהוג בארצות הברית בגלל שאני מוגדר נהג חדש?

 

זה לא קשור. ה"נהג חדש" תופס רק בארץ. אבל עליך לנהוג לפי חוקי המדינה בה אתה נוהג, כלומר אם במדינה מסויימת גיל חוקי לנהיגה הוא 18, אז בן 17.5 לא יכול לנהוג גם אם הוא מחזיק ברישיון נהיגה בינלאומי בתוקף.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הבעיה בקשר לרשיונות הייתה במה שרשום על רשיון הנהיגה אשר מנפיקים בישראל:

בעוד שפה רשום על הרשיון DRIVING PERMIT במספר מדינות בארה"ב דורשים

DRIVING LISENCE ,אז מבחינת השוטרים במדינות מסויימות בארהב(אני יודע רק על ניו יורק),

זהו לא רשיון נהיגה אלא היתר נהיגה.

כדאי לברר בקשר לקליפורניה.

נ.ב : בארהב בניגוד לישראל לא עוצרים אותך לעולם בכביש אלא אם כן ביצעת עבירת תנועה כלשהיא.

זאת גם הסיבה לכך שכל הלא חוקיים למינהם(בעיקר היספנים)נוהגים במכוניות,אף אחד לא בודק אם יש להם רשיון.

 

בברכה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

טוב :) בארצות הברית כבר נוהגים ברוב המדינות מגיל 16 אז לא ניראה לי שתיהיה שם בעיה :)

כי אני נוסע לשם בקיץ לכמה חודשים (לוס אנג'לס) ורציתי לדעת.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

נ.ב : בארהב בניגוד לישראל לא עוצרים אותך לעולם בכביש אלא אם כן ביצעת עבירת תנועה כלשהיא.

.

 

וזה מידע פנימי מתוך משטרת ארה'ב ?

 

מתוך התקופות שאני הייתי שם הם עוצרים כל רכב שניראה להם שצריך ליבדוק אותו בכל חדש וכמובן גם עם עשה עבירת תנועה

בנוסף הם בודקים כל רכב שעומד בשוליים או ניראה תקוע.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אם כתוב לך ברישיון Driving License, טוס, ואל תדאג לכלום.

אם כתוב לך Driving Permit, תוציא רישיון בינלאומי ושאר הירקות.

 

 

גם על הרשיון של מ.מ.סי כתוב PERMIT

 

מה נעשה,לא מדברים אנגלית בארץ.

צריך לעשות פרק של בוראט בארץ.

אייל

פורסם
וזה מידע פנימי מתוך משטרת ארה'ב ?

 

מתוך התקופות שאני הייתי שם הם עוצרים כל רכב שניראה להם שצריך ליבדוק אותו בכל חדש וכמובן גם עם עשה עבירת תנועה

בנוסף הם בודקים כל רכב שעומד בשוליים או ניראה תקוע.

 

בתוך אזרח אמריקאי עם רשיון למשאית,ושעבדתי שם כמעט שנתיים אני אומר לך שזה ככה.

וכנראה שכל הזמן שהיית שם לא עוד לא הבנת שאסור לעמוד בצידי הכביש,בעיקר באינטרסטייט.(INTERSTATE).

וזה לא סתם,אלא נועד למנוע פגיעות מהעגלות של המשאיות שנוסעות שם,וכפי שאתה בטח יודע הן הרבה יותר ארוכות מבארץ,ועם יותר עגלות מאשר בארץ.

 

בברכה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
טוס.

תגיד להם אני אמרתי זה בסדר.

 

ברצינות.

בשביל להיות בטוח לך למ.מ.ס.י ותוציא רשיון בין לאומי.

אפילו שיש סיכוי שהרשיון הישראלי עובד שם.

זה לוקח כמה דקות ועולה כמה שקלים-15 או משהו בסגנון.

:mm_yeah:

כששואלים בממסי הם תמיד אומרים שצריך, גם כשלא צריך, למשל בכמה מדינות באירופה שאני מסתובב ביניהן לאחרונה.

יחד עם זאת, לארה"ב אני הייתי עושה בכל מקרה, כי אי אפשר לדעת מה יהיה מצב הרוח של השוטר שיעצור אותך ואולי תצא מחוץ לגבולות קליפורניה.

נעצרתי כמה פעמים (בדר"כ על מהירות) והיו שוטרים שביקשו את הרשיון הישראלי, היו שביקשו את הבינלאומי והיו שביקשו את שניהם.

פעם, כשהגשתי את שניהם, השוטר ויתר לי.

חוץ מזה, כשעושים רשיון בינ"ל בממס"י זכאים גם לייעוץ חינם בתכנון מסלול טיול בחו"ל, אז אני תמיד מנצל את זה.

×
×
  • תוכן חדש...