Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

יש לי אופל וקטרה שנת 2000, אוטומט.

2000 סמ"ק 136 כ"ס 133,000 ק"מ

הרכב קצת כבד ביציאה מהמקום (בנסיעה יש לו כח זמין)

אני יודע שהאופל אמור להיות קצת כבד אבל רציתי לדעת אם יש איזשהי

דרך לשפר את התאוצה מהמקום שלו (חוץ מאגזוז לחץ וכאלה...)

אני מתכוון משהו מכני שיתן לו עוד קצת כח בהתחלת הנסיעה

תודה רבה על העזרה

אני ישמח לקבל הרבה רעיונות

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

אגזוז לחץ אינו אפקטיבי ללא צנרת והשיפור הוא מזערי ואינו מורגש

יש הרבה דברים לחזק את המנוע אין לי מושג מה יהיה הכי משתלם

יש צ'יפ, פילטר, הרחבת צנרת וסעפת פליטה ויניקה.

לפני השיפורים הייתי ממליץ לך לוודא שהרכב אכן ביצע טיפולים בזמן ואף לפתוח את פילטר האויר לראות את מצבו.

מעבר לזה הייתי ממליץ בחום לשים תוסף דלק. מצמצם צריכת דלק, נסיעה חלקה יותר, ביצועים טובים במקצת והכי חשוב מנקה את המנוע ושומר עליו.

אני אישית שם ברכב שלי כל 5K בקבוק עולה סביב ה 100 שקל ושמים בקבוק (חצי ליטר אם אני לא טועה) על מיכל שלם.

בהצלחה

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

אני מודה לך מאוד :]

איפה אפשר לברר מחירים לכל הדברים האלה ? (פילטר, ציפ' וכד')

 

ושאמרתי אגזוז, התכוונתי כאילו אני רוצה שיפורים מכניים משהו למנוע לא אגזוז ובולשיט .

תודה.

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

תודה רבה, הרכב הוא לא טורבו, לכן הציפ' לא יתרום הרבה..נכון? רק עוד איזה 3-4 כוח סוס.

 

האם פילטר יעזור קצת?

 

כי קצת מפה קצת משם בסוף יהיה משהו חמוד (ברור שלא יעבור ת'10 כוח סוס חח אבל זה ישנה?)

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

שים גלגלים קטנים יותר, התאוצה בטוח תשתפר (על חשבון המהירת הסופית), תוריד גלגל רזרבי, תפרק את הספסל האחורי.

בריאות לכולם!

פורסם

אממ תודה אבל לא צריך להיסחף..זה רכב של אח שלי ויש לו אישה וילד..הוא לא רוצה להפוך את זה לרכב ספורט.

סתם הוא שאל אם יש משהו שיעזור לו בתאוצה התחלתית.

 

תודה.

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

לחרוט גלגל תנופה (דיאטה) מהחלק הפנימי מוסיף הרבה בסל"ד נמוך

אך מחייב ניסיון בדבר

בברכה ניצן

פורסם

לחבר שלום

הצעתי לך היא סע בוקטרה אחרת ,אם זיכרוני אינו מטעני לרכב יש תאוצות שלא מביישות שום רכב מודרני. הרכב חזק,המכוניות הנל סובלות מבעיות גיר ובעיות תוכנת הגיר ,וכל מיני תחלואות הקשורות למערכת ההזרקה וניהול המנוע ,לדעתי הבעיה נעוצה בממיר המומנט ,גש למוסך של umi המתמחה באופל חבר אותו לסקנר וקרא נתונים live data בקש שיקליטו וידפיסו והשווה תוצאות למקור

יגאל

×
×
  • תוכן חדש...