Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה עולה להחזיק צרפתייה חמה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא אני לא מדבר על עמנואל ביאר וכמה KY JELL היא צורכת בשנה.

מכיוון שהרוב המוחלט של הרכבים הספורטיביים השפויים בארץ הונדסו ע"י מנשנשי צפרדעים (אולי גם מנשנשי ביאר )

מעניין אותי לדעת בערך מה הוצאות האחזקה (טיפולים,תיקונים ) השנתיות שלכם על הרכב.

ברור שיש הבדלים גדולים בהוצאות ע"פ כמות ואופי הנסועה אבל בכל זאת זה יכול להיות מעניין.

 

נ.ב מה שעורר בי את השאלה היה דוח אחזקה שנתי של וולקן שכלל ~ 9000 ש"ח תיקונים + טיפולים בשנה.

פורסם

במהלך השנה האחרונה-12 חודשים אחרונים, ברכבי (106 ראלי) עברתי 3 טיפולים תקופתים. אחד מהטיפולים כלל החלפת רצועת טימינג (טיפול זה בוצע במוסך המרכזי וכלל גם החלפת ברקסים, עלותו 2,500 ש"ח) שאר הטיפולים היו כ-500 ש"ח. בנוסף נאלצתי להחליף את המנוע צעדים-תחליפי שעלה לי450 ש"ח. בטסט השנתי נכשלתי על זיהום אויר והייתי צריך לסתום חורים באגזוז-60 ש"ח. החלפת נורה אחורית+נורה בדש בורד-פיקוד מיזוג. זה סך כל הטיפולים של שנה מלאה. במהלכה נסעתי כ-35,000 ק"מ. סביר או לא זה אתה תחליט.

 

 

אגב, כנראה שאני לקראת החלפת מצבר.:cry: .

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

9000 ש"ח?

זה מישהו שהחליף את כל האוטו.

אל תשכח שאחרי כזאת שנה, יש לך שקט נפשי לכמה שנים.

 

זה לא נראה לי ממוצע שנתי (יש לי וולקן).

אל תשכח שכל רכב מוציא בשנה:

1. טיפול 1 או 2, תלוי בק"מ - 1000-1200 ש"ח לשניהם.

2. טיפול ברקסים או קלאץ או טיימינג - 1000-2000 ש"ח.

 

מה שאומר שהרכב הזה טופל בעוד כ-6000 ש"ח.

אם נגיד והיה לו טיימינג + 4 ברקסים + קלאץ (ואולי אפילו בולמ"ז), כבר עברת את הסכום הזה.

לא משנה אם זה טויוטה או וולקן.

מה עם צמיגים?

 

בקיצור, לא מאמין שזה משהו קבוע, רב שנתי.

מניסיון שיש לי (ויש לי לא קצת).

קנייה של וולקן - באזור ה-15K.

יישור קו מסיבי, באזור ה-5-6K.

 

מעל זה הייתי מעריך עוד 2K בשנה יותר טיפולים, יחסית לרכב רגיל (בלאי מואץ לציריות/צמיגים/תושבות).

ז"א, צפה להוצאה של 4K~ לשנה, על רכב שעשית בו את כל התיקונים הנדרשים מראש.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

ברכב משפחתי אנמי הנהג הממוצע לא שומר על תקינות של 100% בכל המכלולים והמערכות, אלא בד"כ, לצערנו, רק רוצה שהרכב יעבור טסט.

ברכב ספורטיבי, של חובב נהיגה (בכל רכב בעצם, גם באנמי) חייבות להיות כל המערכות תקינות, מתפקדות, בטיחותיות.

לאחר יישור קו (שעלותו משתנה בהתאם למצב הרכב) עלות ההחזקה של צרפתיה חמה לא תהיה גבוהה בהרבה מכל רכב אחר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

קודם תודה על ההיענות :)

הסכום הוא לא המצאה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=14475&highlight=%E5%E5%EC%F7%EF

 

אבל אחרי בדיקה זה כולל גם יישור די מסיבי קו כמו בולמים,חלקי מתלה וכו' זה מצד 1

מצד שני ע"פ הטבלה אין כאן כלל עלויות מוסך , כלומר הסכום אמור להיות גבוהה בהרבה.

 

אגב,

תלוי איך אתה מחזיק.
אחלה תשובה :|

פורסם
אגב,

אחלה תשובה :|

לא, זאת באמת תשובה נכונה.

כמו שרז אמר, שתי אפשרויות, או אחזקת שבר למען יעבירוך טסט, או אחזקה מלאה. הוציא לי את המילים מהפה.

פורסם

OK , אז אולי לא הסברתי את עצמי טוב.

אני לא מדבר על אחזקת שבר כפי שהגדרת כאן,

אלא על אחזקה של לפחות טיפולים בזמן וטיפול תקלות בזמן

טיפול כמו שנראה לי שלא מעט מהצרפתיות של אמצע שנות ה 90 זכו כאן ע"י חלק מחברי הפורום

( לפחות ע"פ ההתרשמות מתוך הפורום )

באותה מידה אני לא מתכוון לפאנאטיות בסגנון צבע פחחות כל שנתיים

וטיפול 10 כל חדשיים לרכב שנוסע 5K בשנה.

 

אני מקווה שעכשיו השאלה קצת יותר ברורה.

פורסם

לדעתי, הסכום הזה בהחלט לא מייצג את הממוצע. יכול להיות שמדובר ביישור קו של רכב מאוד מוזנח.

בכל מקרה, אחרי הוצאה של כ"כ הרבה כסף, רוב הסיכויים שבהמשך יהיו פחות הוצאות על הרכב.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

שמע, לי דוקא הסכום לא נשמע מאוד מופרך אם הוא כולל אגרות וביטוחים.

 

אין כזה דבר באוטו כזה טיפולים ולתקן מה שמתקלקל, זה טוב לקורולה של סבא שלי.

 

אם אתה מרגיש התחממות קלה באוטו ולא רץ לחקור את זה למחרת, קח בחשבון שמחרתיים עלולה להיות לך הוצאה של ראש מנוע.

כל צירצור באוטו (חוץ מאשר מכיוון לוח השעונים הפריק) מריץ אותך לוועדת חקירה מיידית מה קרה לאוטו.

לא תוודא שהגומי של הציריה שלם מדי פעם (ב 205 GTI), יבוא היום ותתחיל להפוך את E-BAY מסביב לעטולם בחיפוש אחרי ציריה ל 1900, בינתיים האוטו מושבת.

 

צרפתיות חמות הגיעו היום לשלב כזה בחייהן (אלא אם אתה מדבר על קליאו ספורט שנת 2005) שאו שהן נבלות סרוחות שלא שווה לקבל אותן בחינם או שהן שמורות ברמה גבוה מאוד, מתוחזקות בממון רב ומפגינות אמינות מצוינת, הן יקרות משמעותית מאחיותיהן המוזנחות אבל שוות כל שקל.

 

מילה אחרונה, יש לזכור שהזנחה של אפילו שנה גם באקזמפלר שמור ביותר עלולה להביא אותו למצב כזה שלא כלכלי לשפץ אותו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יש לזכור שהזנחה של אפילו שנה גם באקזמפלר שמור ביותר עלולה להביא אותו למצב כזה שלא כלכלי לשפץ אותו.

זה נכון גם ברכבים נוספים, למשל קורולה או ליאנה.

שנתיים של הזנחה בפיתוח ותראו איזה חתיכות ח*א הם מוציאים.

לא כלכלי להפוך אותם לכלי מעניין (אלא אם כן גריסה באה בחשבון).

ואנחנו עוד מתלוננים על ביז'ו.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

TVR, על איזו צרפתיה אתה מדבר?

יש הבדל בין קליאו ספורט ל-205GTI. תהיה ספציפי.

 

אחרי 106 ראלי mk2 ו-205 ראלי אני בהחלט אטען שהאחזקה לא יקרה.

החלפים המתכלים הינם מתומחרים באופן הגיוני, כל עוד אתה קונה במקומות הנכונים, קרי

סביבות רחוב המסגר. מה גם שחלקים רבים משותפים לדמים הפשוטים והנפוצים.

תקלות גדולות לא היו לי וגם אלו שהיו (מדחס מזגן ב-106, אלטרנטור ב-205) הסתכמו

בסכומים הגיוניים. בכל אופן, גם אם יהיו הוצאות בלתי צפויות (אלו מכוניות ישנות, אין מה לעשות),

ההנאה שווה את זה.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
ברכב משפחתי אנמי הנהג הממוצע לא שומר על תקינות של 100% בכל המכלולים והמערכות, אלא בד"כ, לצערנו, רק רוצה שהרכב יעבור טסט.

ברכב ספורטיבי, של חובב נהיגה (בכל רכב בעצם, גם באנמי) חייבות להיות כל המערכות תקינות, מתפקדות, בטיחותיות.

לאחר יישור קו (שעלותו משתנה בהתאם למצב הרכב) עלות ההחזקה של צרפתיה חמה לא תהיה גבוהה בהרבה מכל רכב אחר.

לצערנו הרב, גם ברכבים ספורטיביים יש כאלה שלא מתחזקים את הרכב במלוא הנדיבות מסיבות כלכליות בלבד. ההשוואה מופרכת שכן עניין הבטיחות לא קשור בעד כמה הרכב אנמי - אלא עד כמה בעל הרכב אנמי... (או שלא).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מדובר בוולקן, הקישור לשרשור הרלוונטי נמצא בהודעה הראשונה.

 

מקור השאלה שלי הוא בעובדה שאני נוסע כמעט 30K בשנה ברכב הפרטי שלי , בעיקר לעבודה וחזרה.

והרעיון הוא לקחת רכב ליסינג מקום העבודב שנה הבאה ולקנות משהו בסגנון הוולקן כרכב לסופ"שים

או בימים שאצא לעבודה ממש מוקדם/מאוחר ( אין פקקים ).

אני מנסה לראות האם הרעיון ישים עבורי מבחינה כלכלית,כרגע זה נראה שאצטרך לחכות יותר משנה...

×
×
  • תוכן חדש...