Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רנו קנגו דיזל שנת 2002 עם כ- 200,000 ק"מ. לפני כחודשיים החל תוך כדי נסיעה מד הטמפרטורה לעלות בלי כל התראה בצורה מהירה, נורת האזהרה נדלקה, והמחוג הגיע עד לשנתה האחרונה, עד למצב שהרכב הפסיק להגיב. עצרתי בצד, נתתי לרכב להתקרר כשעתיים, מילאתי נוזל קירור והמשכתי בנסיעה כאילו לא קרה דבר. חשבתי שהדבר חד פעמי, אבל ביומיים האחרונים שוב החלה התופעה. הרכב מתחמם מהר, וצריך לעצור למשך זמן מה בצד הדרך כדי ש"ירגע". עכשיו, המחוג מתייצב מעל החצי, כשמידי פעם הוא מטפס, מדליק את נורת האזהרה ויורד שוב, אך לעולם לא מתחת לחצי (הנורמה ברכב הזה היתה לא יותר מהשליש הראשון של סקאלת הטמפרטורה.). בדקתי שהמאוורר עובד והוא תקין. החלטתי לבקר במוסך לפני שראש המנוע שלי ילך ואצטרך לנהל שיחה עגומה עם מנהל הבנק, אבל אני רוצה להתייצב במוסך עם קצת אינפורמציה. השאלה:

מה יכולות להיות הסיבות לתופעה הנ"ל שתיארתי? עלויות תיקון צפויות?

פורסם

קיימת בפורום האפשרות של לבצע חיפוש אנא השתמש בו.

80 אחוז מהבעיות ברכבים הם תקלות של התחממות/איבוד מים ככה שתמצא שפע של מידע בפורום.

איזה כייף לי :)

פורסם

לך מהקל אל הכבד:

1. הסתכל על צינורות המיים במנוע, וודא שאין נזילות.2

2. בדוק שהמאוורר על הרדיאטור תקין - בודקים ע"י חיבור ישיר למצבר.

3. החלף טרמוסטט - עלות זולה יחסית.

4. נקה / החלף רדיאטור.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...