Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אני זקוק לרפד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

הריפוד, אם ככה קוראים לזה, שבדלתות שלי מתקלף ולא נדבק לקרש עץ של הדלת.

ניסיתי להדביק אתו עם דבק מגע וויתרתי בסוף.

זה דבר מאוד מעצבן, במיוחד כשאני מעלה ומוריד את החלונות וזה פשוט לא נעים לעין :).

אני יודע שאני לא מגדיר את הבעיה שלי בצורה הכי טובה ובעקבות זה, אני מצרף תמונות של שתי הדלתות הקדמיות שלי (מצטער מראש על איכות התמונה - תמונה מסלולארי).

האם אני זקוק לרפד ע"מ להדביק את הריפודים חזרה או שמה אני צריך לפנות לבעל מקצוע אחר ?

זה נראה לי מקרה מאוד פשוט ודי זול, האם זה נכון? אשמח להערכת מחירים +/-

פורסם

מחיר מדויק תוכל לקבל מרפד רכב רק לאחר שיראה מה יש לעשות במדויק.

יש בהרצליה פיתוח רפד רכב טוב אבל דווקא מחיריו אינם זולים .

רפדי רכב שמחיריהם זולים יותר יש בת"א. מה מתאים לך?.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם

אם יש לך מישהו מהרצליה, אז אני מאוד אשמח לשמוע עליו. גם אם הוא יקר, הבעיה ניראת ממש קטנה ומחיר גבוה, לפי דעתי, אי אפשר לדרוש עליה.

בכל אופן, תן אותו וננסה, ניקח צ'אנס :)

 

תודה.

פורסם

שלום

 

יש לי פיג'ו 206 XS וגלגל ההגה שלי התקלף בחלקו

 

וזה מאוד מציק לי. שמתי כיסוי הגה וזה לא הכי נוח.

 

רציתי לדעת אם יש מקום שיוכל לשפץ את גלגל ההגה או לחילופין

 

מקום בו אוכל לרכוש במחיר סביר.

 

תודה רבה

פורסם

שלום

יש לי פיג'ו 206 XS וגלגל ההגה שלי התקלף בחלקו

וזה מאוד מציק לי. שמתי כיסוי הגה וזה לא הכי נוח.

בעיה מוכרת בפיגו, גם ב 405 שלנו.

הקדמתי תרופה למכה, ע"י שימוש בכיסוי הגה, שנותן תחושה חזקה יותר, בשרנית יותר.

אני חושב, ויתקנו אותי אחרים, כי יותר כייף לנהוג עם הגה שמן יותר.

ממליץ לך על כיסוי הגה איכותי, 50 שקל בערך - לא אלה עם השפיצים הפלסטיקיים.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...