Jump to content

tomergry

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של tomergry

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום יש לי פיג'ו 206 XS וגלגל ההגה שלי התקלף בחלקו וזה מאוד מציק לי. שמתי כיסוי הגה וזה לא הכי נוח. רציתי לדעת אם יש מקום שיוכל לשפץ את גלגל ההגה או לחילופין מקום בו אוכל לרכוש במחיר סביר. תודה רבה
  2. שלום לכולם רציתי לדעת מהן המידות המירביות של צמיגים וג'אנטים עבור 206 XS תודה
×
×
  • תוכן חדש...