Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי ביטוח של נהג חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל אוטו ישנו ביטוח חובה זה ברור.

אבל ביטוח לנהג חדש נחשב כביטוח מקיף או מה?

השאלה שלי שאם אין ביטוח לנהג חדש, אז נהג חדש יכול לנהוג על הרכב? (בתנאי כמובן שיש ביטוח חובה)

הביטוח הזה הוא בעצם רק במקרה של תאונות וכדומה. או זה ממש כמו ביטוח חובה?

פורסם

אתה טועה

ביטוח חובה לא מחייב כלום

יכול להיות בפוליסה ביטוח חובה רק לנהגים מעל גיל 24 או כל דבר אחר

 

אחרי זה יש שני ביטוחים שונים

ביטוח מקיף(כולל הכל)

ביטוח צד ג(מפצה רק את הנפגע בתואנת דרכים ולא אותך)

 

שאתה עושה ביטוח לנהג חדש

זה בדיוק כמו לנהג רגיל אבל לנהג חדש

זאת אומרת כמו שבביטוח רגיל יש כמה סוגים ככה גם לנהג חדש..

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

תיאורטית, הכל אפשרי. נהג חדש יכול לנהוג על רכב ללא ביטוח (מקיף או צד ג') אך צריך לדעת שבמקרה תאונה, הנזק לא יכוסה ע"י חברת הביטוח.

הדבר היחיד שחובה להיות מוגדר לנהג חדש הוא ביטוח החובה.

פורסם
אתה טועה

ביטוח חובה לא מחייב כלום

יכול להיות בפוליסה ביטוח חובה רק לנהגים מעל גיל 24 או כל דבר אחר

 

אחרי זה יש שני ביטוחים שונים

ביטוח מקיף(כולל הכל)

ביטוח צד ג(מפצה רק את הנפגע בתואנת דרכים ולא אותך)

 

שאתה עושה ביטוח לנהג חדש

זה בדיוק כמו לנהג רגיל אבל לנהג חדש

זאת אומרת כמו שבביטוח רגיל יש כמה סוגים ככה גם לנהג חדש..

אין דבר כזה ביטוח חובה מגיל מסויים, ביטוח חובה זהו חוק של מדינת ישראל, כל רכב מחוייב

לביטוח חובה על ע"פ תקנות משטרה.

זה משפט שיניב כתב שפשוט מסכם לך הכל:

"הדבר היחיד שחובה להיות מוגדר לנהג חדש הוא ביטוח החובה."

אני רשאי לנהוג על כל רכב במדינת ישראל (כמובן אם יש לו חובה), שוטר יעצור אותך לא יעשה לך

בעיות.

אך אתה לוקח סיכון של תאונה חלילה וחס.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

×
×
  • תוכן חדש...