Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף יש רשיון.

עכשיו ה-3 חודשים האלה חוסך ומשפר תאוטו.

 

אני מעוניין לקנות רדיו דיסק של החברה הפיונר,ואני מתלבט איזה יש הרבה דגמים טובים ויפים שלהם.

הינה כמה לינקים שהיסתכלתי ורציתי שתגידו לי מה אתם אומרים עליהם.

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=594&lead_id=&look

 

http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2762545

לא מסתכל על הרמקולים רק הרדיו דיסק.

http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2900728

http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2768011

 

התקציב כמו שראיתם עד 1500 שקל.

 

הגברה אין עדיין.

 

בעתיד:קומפוננט מורל 25*5

 

תפציצו עם החוות דעת מקצועית מה דעתכם יותר אמיד,טוב המלצות שונות.

ואם יש רדיו דיסק שאתם ממליצים עליהם לא רק החברה פיונר אני ישמח לשמוע.

 

תודה מקס :smile:

פורסם

האופציה הראשונה ללא ספק

יש שם פשוט את כל מה שמשתמש ממוצע צריך

3 יציאות למגבר (שליטה על סאב) כיוונים נוחים אמ פי 3 וכו'

ב-2 האחרים יש רק 2 יציאות למגבר זאת אומרת שלא תוכל לשלוט על הפאדר ועל כל רמקול בנפרד

ובאופציה האחרונה בכלל יש רק יציאה אחת למגבר שהוא גם בכלל הרדיו דיסק הכי פחות מתקדם( מה גם שאין לו תצוגות בכלל אם זה משנה לך)

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

אז סבבה מדובר ב3 יציאות פחות או יותר..

 

האם יש עוד רדיו דיסק מחברה שונה שאתה יכול להמליץ לי עליהם?.

לפני שאני קונה..

 

האם הרדיו דיסק שאמרת הוא שווה תמחיר שלו?..

זה מעל 1000 שקל ואני רוצה להיות בטוח במה שאני קונה,ולא שאחרי הקניה יצא משהו יותר טוב וזול

 

רוצה להיות בטוח ב100 אחוז במה שאני קונה ובבקשה עוד חוות דעת מאנשים אחרים מה אתם אומרים

והאם יש למישהו יש את הדגם הזה שיכול להגיד לי את הדעה שלו.?

http://www.audionet.co.il/details.a...4&lead_id=&look

 

תודה מקס :smile:

פורסם

חח איך רואים ישר שרק הוצאת רישיון. "משפר את האוטו" של אמא ואבא עזוב שטויות משפרים רק בארה"ב או במעיאר ועצבני מכפר ג'בילה....

 

עכשיו לשאלה שלך פיוניר אומנם יפה וקורץ אך זה לא רדיו דיסק טוב בכסף שלך אפשר ליקנות דברים טובים יותר. חפש אלפיין יד שנייה ואם לא בא לך יד שנייה אז תוסיף ותביא חדש אני בטוח שלא תיצטער הרי בסופו של דבר אם תיהיה עם פיוניר ותיכנס לתחום האודיו עמוק יותר תחליף אותו לאלפיין אז אני כבר ממליץ לך לחסוך שידרוג..

 

שוב לכול בעלי פיוניר אני לא שולל פיוניר אני פשוט אומר שאם הבן אדם יתקדם הוא ישאיר את פיוניר מאחורה ויעבור לאלפיין ואם הוא לא מעונין להיתקדם ולהישאר עם מה שיש ורק מעניין אותו חדש ב1500 שקל שיקנה פיוניר לבריאות...

פורסם
חח איך רואים ישר שרק הוצאת רישיון. "משפר את האוטו" של אמא ואבא עזוב שטויות משפרים רק בארה"ב או במעיאר ועצבני מכפר ג'בילה....

 

עכשיו לשאלה שלך פיוניר אומנם יפה וקורץ אך זה לא רדיו דיסק טוב בכסף שלך אפשר ליקנות דברים טובים יותר. חפש אלפיין יד שנייה ואם לא בא לך יד שנייה אז תוסיף ותביא חדש אני בטוח שלא תיצטער הרי בסופו של דבר אם תיהיה עם פיוניר ותיכנס לתחום האודיו עמוק יותר תחליף אותו לאלפיין אז אני כבר ממליץ לך לחסוך שידרוג..

 

שוב לכול בעלי פיוניר אני לא שולל פיוניר אני פשוט אומר שאם הבן אדם יתקדם הוא ישאיר את פיוניר מאחורה ויעבור לאלפיין ואם הוא לא מעונין להיתקדם ולהישאר עם מה שיש ורק מעניין אותו חדש ב1500 שקל שיקנה פיוניר לבריאות...

אחרי שקוראים מה שאתה רושם אפשר לחשוב שפיוניר זה מינימום לנקו.

 

תפסיק לקשקש כבר בנוגע לפיוניר לעומת אלפיין.

 

תמצא לי מכשיר של אלפיין שנותן תמורה כמו ה-6850 למשל, באותו המחיר.

 

אלפיין מכשירים טובים. אך שוב גם לפיוניר יש מכשירים שלא נופלים מהם.

פורסם

ה6800 הכי טוב אין ספק פה בכלל הוא גם מהדגמים החדשים של פיוניר אבל הוא בכלל לא כמו בתמונה.

ה6800 נראה ככה:

http://www.pioneerelectronics.com/pna/v3/pg/product/details/0,,2076_310069880_291078777,00.html

 

אז או שהאתר טועה או שתקבל משהו שהוא בכלל לא הדגם שאתה חושב שאתה קונה.

פורסם

ואתה תפסיק כבר לקשקש ולהגיד שאלפיין זה פיוניר ופיוניר זה אלפיין על ביסוס של מישחק עם מכשירים בבסטה...איך אני איתך שה9830 הקטן של אלפיין לא רואה את ה6850 או 8800 מימטר? אתה אין לך ניסיון עם אלפיין אז שב בשקט למה אתה מדבר סתם תרכיב תבין וזהו חלאס לדבר סתם..

פורסם

שוב אהיה שונה מכולם אך מה לעשות אני ממליץ על מה שאני מאמין בו.

 

ב 1500 שקל היום המכשיר המשתלם בשוק הוא ה 646 של קלריון.

 

בנוסף יצא דגם 556 של קלריון שעולה אצל היבואן 1200-1300 שקל והוא מגיע עם חיבור USB חיצוני (הייתי אצלו השבוע לקנות רמקולים לאחותי לבית , מי שמחפש רמקול מדהים canton m10DC

ב 3500 שקל וואו.... כמו הסט שהיה לי ברכב אבל איזה רמקול מדהים ) .

עזוב אותך מפיוניר... בזבוז של כסף , עוד חצי שנה-שנה תחזור לפה אחרי שאחד מחברייך(שגם לצערנו יוציאו רשיון ) יקנה קלריון או אלפיין או משהו כזה ואתה תגיד:"שיט גם אני רוצה כזה... זה נשמע ככ טוב" ואז כבר יהיה לך רדיו דיסק ובסוםו של יום תוציא מעל 3000 שקל על רדיו דיסקים אחרי שהיית יכול להנות מאחד טוב מההתחלה.

בברכה,

קורווין.

×
×
  • תוכן חדש...