Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו פה מוכן להסביר לי מה הבעיה של כולם עם אלפות? האוטו יותר מהיר מכל האקס אס אי וזה שכולם אומרים שיש להם בעיות לפי דעתי לא צודק כי יש לי 33 1.7 חצי שנה להיא מטופלת ולא הייתה לי בינתיים שום בעיה...

עדים לנו כוכבי מרום, לרובאית שהיא חלום...

רובאית 51 כבוד

פורסם

פשוט שלפני כמה זמן איזה משהו שאל פה אם כדאי לו לקנות אלפא ואמרו לו שיש לה ימבה בעיות ושכל היום הוא יהיה במוסכים מוזר שאצלי זה לא ככה

עדים לנו כוכבי מרום, לרובאית שהיא חלום...

רובאית 51 כבוד

פורסם

ראשית - ברוך הבא לפורום.

 

פעם הבאה אם אתה רוצה להוסיף משהו להודעתך אתה יכול לערוך אותה לא צריך

לכתוב אחת נוספת.

 

לגבי האלפא - ה33 לא אמינה. אין לנו שום דבר נגד אלפא, יש פה כמה בעלים

של אלפא , 156 אחת, GTV בת 20 ומשהו ועוד. וכמה מעריצים מושבעים

כגון נמרוד. ה33 רכב לא אמין במיוחד זה הכל. לא היה לך כלום? אחלה.

חשוב שכל מי שקונה את הרכב הזה יהיה מוכן להוצאות , כמו גם מי שקונה

205GTI לדוגמא.

 

תהנה עם האלפא! עם ה1.7 היא נחמדה מאוד.

 

גיא

פורסם

אלפא 33

עיצוב הרכב פשוט גועל נפש, כנראה איפה שהוא במפעלי אלפא לקו בליקוי מאורות, הוכו בסנוורין או פשוט יצאו מדעתם, תשובה אחת אין לי, אחרת לא מובן לי איך יצא עיצוב מכוער שכזה את שערי המפעל, בעצם איך הוא עזב בכלל את שלחן השרטוט.

לגבי אמינות הרכב:

ישראל ישראלי פשוט אינו אוהב להשקיע ברכבו, אי לכך תדמית האמינות שלו ושל רכבי אלפא או כל רכב איטלקי/צרפתי בארץ-הקודש לוקה.

 

לגבי אלפות בכלל, רבים מהפורום די מחבבים/אוהבים את יצירות המפעל האיטלקי המיוחד הנ"ל, ולא חסרות יצירות פאר מבית מדרשו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לגאי תודה העידוד...

ועל טעם וריח אין מה להתווכח אני חושב שה33 אוטו יפיפה

עדים לנו כוכבי מרום, לרובאית שהיא חלום...

רובאית 51 כבוד

×
×
  • תוכן חדש...