Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כאשר אני מנסה להעביר הילוכים בגיר האוטומטי ברכב שלי הוא לא מגיב.

לפי הבנתי נקרע הכבל.

האם החלפת כבל זה דבר מסובך?

אשמח להסבר קצר על תהליך ההחלפה.

 

תודה

גל :-)

פורסם

שלום,

כאשר אני מנסה להעביר הילוכים בגיר האוטומטי ברכב שלי הוא לא מגיב.

לפי הבנתי נקרע הכבל.

האם החלפת כבל זה דבר מסובך?

אשמח להסבר קצר על תהליך ההחלפה.

 

תודה

גל :-)שלום... ההחלפה ממש לא מסובכת.

רק צריך לפרק חצי אוטו בשביל להגיע לכל המרכיבים :-P

 

הכבל עולה 350 מקורי (ACDELCO)

 

 

לפני שאתה רץ לקנות כבל תבדוק אם הפין לא קפץ מהמקום. (יש סיכוי שהוא קפץ ולא נשבר)

קו---------------------------------------

פורסם

זה לא כבל, זה מין רכיב קשיח קטן המחבר בין המוט לגיר, כנראה הוא נשבר או התנתק, אצלי הוא נשבר אז חיזקתי אותו עם חוט ברזל.

הגישה די נוחה לשם.

בגדול אפשר להעביר הילוכים מתא המנוע עם פלאייר, (אם האוטו נתקע על מצב D מה שמונע ממך להניע).

פורסם

זה לא כבל, זה מין רכיב קשיח קטן המחבר בין המוט לגיר, כנראה הוא נשבר או התנתק, אצלי הוא נשבר אז חיזקתי אותו עם חוט ברזל.

הגישה די נוחה לשם.

בגדול אפשר להעביר הילוכים מתא המנוע עם פלאייר, (אם האוטו נתקע על מצב D מה שמונע ממך להניע).אני יודע בדיוק על מה אתה מדבר. זאת מן טבעת שיושבת על מוט בורר ההילוכים. בהמשך הטבעת (לכיוון פנים הרכב) יש כבל וגרמושקה.

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...