Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן כן הגיע גם תורי

אחרי 9 שנות רשיון כנראה שצולמתי היום ולא סתם צולמתי אלא על 140 קמ"ש .

 

העניין הוא שאני לא בטוח שצולמתי

חזרתי מראשון לציון פניתי לכיוון אילון אחרי הגשר יש את חברת חשמל למי שמכיר .

נסעתי בנתיב השמאלי ולפתע גיליתי שעומדת ניידת סמויה בלי אורות בלי כלום בצד .

לא התיחסתי אליה כי עברתי אותה במהירות אחרי מרחק מה ממנה פתאום ראיתי אור חזקה שזה כנראה פלאש .

מכיוון שלא הייתי בטוח שזה פלאש חזרתי למקום ובאמת לא ראיתי שום מצלמה אלא רק את הניידת .

מה אתם אומרים יכול להיות שצולמתי על ידי ניידת ?

ואם כן מה העונש על מהירות כזאת ?

אגב שעברתי את הניידת השוטרים עמדו בחוץ ונתנו דוח לרכב אחר

פורסם

יכול להיות שצולמת, המצלמה היא אוטומטית לפי מה שאני יודע וזה שהשוטרים עסקו במישהו אחר לא צריכה להפריע לדו"ח :?

 

תשע שנים בלי זה לא רע וכם זה אומר שאתה כבר לא נהג חדש :o

פורסם

מה סוג הניידת? גלויה/ סמוייה? לרוב יש מצלמה בפגוש של הונדה אקורד/ טיוטה קרינה, שני הרכבים בצבע לבן ושייכים לדרדסיית התנועה הארצית.

 

אחרי כמה זמן שעברת אותה צולמת לדעתך? האם בזמן הפלאש היה רכב מאחוריך במרחק סביר/קרוב ?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

בועז עזרה דחוף

איפה בידיוק עמדה הניידת(חזרת מראשון לכיוון דרום או צפון ואם לכיוון צפון אז איפה בכביש עצמו) ובאיזה שעה??

עברתי שם היום במהירות בלתי חוקית בעליל

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

תודה

 

אני עברתי שם בסביבות 23:30 אני מקווה שהיא עוד לא הייתה שם

 

אני לא בטוח ש140 זה שלילה בייחוד אם ב9 שנוץ נהיגה יש לך "עבר נקי"

בכל מקרה אם צולמתי אני הולך לקבל שלילה

 

להרבה זמן :cry:

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

נשמע כמו מבצע אכיפה מוגבר ביותר , לפי כמות הדוחות שחברי הפורום חוטפים....

 

חבל שהם לא מחפשים באמת עבירות תנועה ולאו דווקא מהירות :shock:

 

אם רק היה איזה בליינדר נגד מולטנובות, וכולנו היינו מסודרים....

 

תנחומיי...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
נשמע כמו מבצע אכיפה מוגבר ביותר , לפי כמות הדוחות שחברי הפורום חוטפים....

 

חבל שהם לא מחפשים באמת עבירות תנועה ולאו דווקא מהירות :shock:

 

אם רק היה איזה בליינדר נגד מולטנובות, וכולנו היינו מסודרים....

 

תנחומיי...

 

נו טוב, באמת היה כתוב בעיתוני סוף השבוע משהו על "מבצע אכיפה מוגבר", כולל פירוט של המקומות המועדים לפורענות...

 

או שרק אני שמתי לב לזה?

פורסם

אכן שבוע אכיפה מוגבר ביותר,בעלה של אחותי חטף דוח על מהירות של 112 במקום 90,צולם עי" לייזר מניידת קרינה סמויה.

250 ש"ח קנס ,וכמו שאמרה לא "הגמדה" אין נקודות..

פורסם
נשמע כמו מבצע אכיפה מוגבר ביותר , לפי כמות הדוחות שחברי הפורום חוטפים....

 

חבל שהם לא מחפשים באמת עבירות תנועה ולאו דווקא מהירות :shock:

 

אם רק היה איזה בליינדר נגד מולטנובות, וכולנו היינו מסודרים....

 

תנחומיי...

 

 

כתוב בעיתון של יום שישי שאתמול היה מבצע אכיפה מוגבר..

בכל הארץ התמקמו להם ניידות תנועה סמויות ולא סמויות

אתמול אחרי בילוי , ב 5 בבוקר , כביש מספר 5 היה עמוס

בניידות תנועה מוסוות ולא מוסוות , עם ממלזים...

כמו גם פ"ת ...

וז"בוטינסקי עם מולטונבה על ניידות שונות ומשונות...

מה לא היה במרכז העיר , שוטרים אחרי תמרור עצור..

באמת אכיפה מוגברת...

חוץ מהמכמונות , היוזמה מבורכת.

פורסם
בכביש אשדוד-ת"א אחרי גשר ראשון (ותחנת החשמל שמימין לדרך) לכיוון צפון יש מצלמת מהירות פעילה.

 

חדשה?

יובל.

פורסם
בכביש אשדוד-ת"א אחרי גשר ראשון (ותחנת החשמל שמימין לדרך) לכיוון צפון יש מצלמת מהירות פעילה.

 

לכיוון ת"א או אשדוד? (לא מכיר את תחנת החשמל)

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

×
×
  • תוכן חדש...