Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא מאזדה לאנטיס 98 , 1.8 עם כמעט 200,000 ק"מ (ואני ממש לא מבין גדול בתחום המכני :roll: )

התופעה היא כזאת :

כשהרכב קר (לא משנה השעה ביום) - כמעט בכל עצירה שאני עושה הוא מתחיל לגמגם והטורים נופלים ועולים עד שהוא נכבה.

לא משנה בכלל מה דלוק - מזגן, רדיו אורות וגם כשהכל סגור זה קורה.

רק אחרי שהרכב עובד מספר דקות ומתחמם לנורמל (זה קורה גם כשהרכב חם קצת) - המד באיזור החצי - אפשר לנסוע בצורה תקינה

הייתי אצל מכונאי שבדק את פתח האויר בהזרקה לראות אם לא נכנס יותר מידי - תקין, עשיתי אצלו כמה פעמים כיוון טורים והוא גם החליף איזה חלק במוח הרכב שלא עזר לנושא

הייתי במוסך המורשה של מאזדה בחדרה שם עשו לי בדיקת מחשב שהראתה שכל המערכות תקינות

בכל תדלוק מיכל מלא שאני עושה (אני בד"כ מחכה שהמיכל יהיה מתחת לקו האחרון ואז ממלא מלא) אני שם תוסף בהמלצת המכונאי

 

אם מישהו פה מכיר את התופעה ויודע איך לטפל בה אני אשמח לדעת כי אני פשוט אובד עצות בנושא :???:

פורסם

סבירות גבוהה שתעלת יניקת האויר סדוקה ויש בריחה של אויר, ניקוי פרפר מצערת+מנוע צעדים ע"י פירוק וניקוי יסודי יכול להועיל מאוד.

יש לבדוק צינורות ואקום סדוקות או קרועות מנשם המנוע אל סעפת היניקה,

 

רוב הסיכויים שזה מנוע צעדים שזקוק לניקוי יסודי.

פורסם

לא מספיק לבצע רק בדיקה ממוחשבת לאתור תקלות, אלא יש גם לקרוא את כל נתוני החיישנים השונים של מע' נהול מנוע ושל יחידות הקצה המופעלות כדי לוודא שנתוניהם נכונים.

יתכן שמכון הזרקות דלק טוב יצליח טוב יותר באבחון ובתקון הזה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
סבירות גבוהה שתעלת יניקת האויר סדוקה ויש בריחה של אויר, ניקוי פרפר מצערת+מנוע צעדים ע"י פירוק וניקוי יסודי יכול להועיל מאוד.

יש לבדוק צינורות ואקום סדוקות או קרועות מנשם המנוע אל סעפת היניקה,

 

רוב הסיכויים שזה מנוע צעדים שזקוק לניקוי יסודי.

אין מנוע צעדים בלנטיס 98 (בפעם ה-1000). יש שסתום שנקרא IDLE AIR CONTROLLER.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
איזה דגם מנוע יש לרכב? BJ,ZM ?

 

אם אתה מאיזור פ"ת אני ממליץ אל משה זר בסגולה הוא נחשב למומחה בתחום.

BJ - קוד שילדה

ZM - קוד מנוע בדגמי BJ (אם זכרוני אינו מטעה אותי 1.6)

 

מה שקיים אצלו זה דגם מנוע BP.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני הייתי מתחיל בזה שכדאי לך להפסיק אם התוסף: התועלת שבו הינה שולית או לא קיימת ואילו הנזקים שהוא עלול לעשות... (חבל שכבוד הצביקה עוד לא הגיב).

 

כמו כן ניקוי מערכת ההזרקה והמצערת אמורים לעזור.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אכן יש לבדוק חיישנים, ואם הבנתי נכון שזה רק שהמנוע קר, יש לבדוק את החיישן טמפ'.

 

 

יש להפסיק עם הברבריות הזו של התוספים בכמות שאתה מוסיף, אני לא יודע כבר מה קורה אצלך במיכל.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
התופעה היא כזאת :

 

רק אחרי שהרכב עובד מספר דקות ומתחמם לנורמל (זה קורה גם כשהרכב חם קצת) - המד באיזור החצי - אפשר לנסוע בצורה תקינה!!!!

הייתי אצל מכונאי שבדק את פתח האויר בהזרקה לראות אם לא נכנס יותר מידי - תקין, עשיתי אצלו כמה פעמים כיוון טורים והוא גם החליף איזה חלק במוח הרכב שלא עזר לנושא!

הייתי במוסך המורשה של מאזדה בחדרה שם עשו לי בדיקת מחשב שהראתה שכל המערכות תקינות

בכל תדלוק מיכל מלא שאני עושה (אני בד"כ מחכה שהמיכל יהיה מתחת לקו האחרון ואז ממלא מלא) אני שם תוסף בהמלצת המכונאי

 

אם מישהו פה מכיר את התופעה ויודע איך לטפל בה אני אשמח לדעת כי אני פשוט אובד עצות בנושא :???:

אם תפסיק לחכות שהמיכל יהיה מתחת לקו האחרון, ותמנע מתוספי דלק מיותרים בכל תדלוק, תימנע מעצמך צרות רבות!

גם אם אתה נמצא במוסך מרכזי של מזדה, וגם עם מחברים את האוטו למחשב, והמחשב מראה שהכל תקין, יש להפעיל את המח שנמצא בקודקודו של מפעיל המחשב, ולחשוב קצת, עם קצת מחשבה ניתן

להגיע למסקנות שגם מחשב הכי משוכלל , לא מסוגל להגיע, והוא לבדוק אפשרות שדני זומרשטיין נתן, מבלי לבדוק לך את הרכב, שהחשד נופל על חיישן טמפרטורה!

נא בצע ועדכן בפורום על התוצאות!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...