Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לפני כחודשיים הודיעה צ'מפיון מוטורס על כניסת המותג למבוגרגיני לארץ עם הדגם גאיארדו, שיימכר במחיר "מציאה" של כ-1.5 שקלים. לפני כשלוש חודשים הודיע הבעלים של חבדרת מורגן כי הוא רוצה להיכנס לארץ... ואני שואל, מה קורה עם זה?

וחוץ מזה, עצם כניסתה של למבורגיני מסמל כי האפשרות לראות כאן אקזוטיות על הכביש ולא רק בתערוכות, קיימת. למה יבואנים אחרים לא מכניסים עוד אקזוטיות לשוק הישראלי? אין שום סיבה שהמזארטי ספיידר/קופה לא תיכנס, המחיר שלה הוא כחצי משל הגאיארדו והיא יכולה לתת פייט טוב ליגואר XK. הקוואטרופורטה יכולה גם היא להיכנס לשוק הישראלי ולתת יריבות טובה לגרמניות.

בנוסף לכך... אם למבורגיני נכנסה לשוק הרי שגם יריבתה ה-F430 שעולה כמוה בחו"ל יכולה להיכנס לשוק.

תקראו לי חולם, תקראו לי הוזה... אבל לפי דעתי זה אפשרי, אני רק לא מבין למה היבואנים (בעצם היצרנים) האחרים לא עושים את אותו צעד מבורך?

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

לא משתלם להכניס את המותגים האלה לארץ

התיחזוק של המוסכים למכוניות האלה ולשלוח מוסכניקים ללמוד על הרכב הזה גם עולה כסף..

בקיצור לא משתלם בכלל... כי כמה יחידות יקנו בארץ ? 2 3 ?

פורסם

אם זה כל כך לא משתלם ולא שווה... למה למבורגיני החליטה בכל זאת להיכנס לשוק הישראלי?

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

הלמבו הנ"ל חולקת את אותו המנוע עם האודי S8 החדשה.

כפי שמר NOBLE SAVAGE כבר ציין לפני, מכלולים דומים.

Down shift to drift

פורסם

זה שהחליטו להביא למבורגיני לתערוכה והכותרת הגדולה היא "למבורגיני בארץ" לא אומר שלא צריך לקרוא תאותיות הקטנות בכל כתבה, שאמרו במפורש שלא בטוח שלמבורגיני תשווק בישראל אלה רק לפי "תגובות" של אנשים, ותגובות = אנשים רציניים שיחליטו להזמין.... מה שאני בספק שיקרה בעקבות התערוכה.

 

 

ככה שעדיין אנחנו יכולים להמשיך לחלום.....

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

למבו לא חולקת מכלולים , אאודי אולי לקחו ממנה את המנוע . למען ה' אל תדברו כאלו שטויות . אתם מאמינים שמישהו היה קונה למבו עם מנוע אאודי?

הנקודה היא שגם אם אתה מוכר 3 מכוניות בשנה אבל עליהם אתה מרוויח 200K למכונית שווה לך ללכת ולהטיס גם 4 מכונאים שידעו איך לטפל במכונית , ואחרי כמה שנים יש לך גם הרבה כסף ממכירת חלפים , כי אדם שקנה למבו לא ילך לחפש חלפים בפירוקיה , ויטפל במוסך המרכזי גם אחרי האחריות , בקיצר זו יכולה להיות פרה חולבת טובה מאוד ליבואנים .

תשאלו למה ? כי הם פחדנים , וגם כי למבו יקנו , פרארי יקנו , אבל אין וודאות שמזראטי יקנו מספיק. וגם יכול להיות שהם מפחדים שבארץ לא יהיו מספיק אנשים שיהיו מוכנים להראות בלמבו.

סוף כול סוף היא מכונית מוחצנת מאוד ומושכת המון תשומת לב , לא בטוח שהעשירים שיכולים לממן מוכנים להיות באור הזרקורים הזה .

בפראפרזה קראתי את המבחן שעשו בגליון של אוטו/הגה על המרצדס CLK AMG , אז הם מספרים שכמה פעמים עצרה אותם המשטרה רק כי המראה של המכונית לא מצא חן בעינהם היא נראית יותר מידי קרבית בשחור . מענין מה יקרה לאדם שיקנה למבו ? יעצרו אותו כול רגע מתנדבי מתנ"א ?!!

הוא יצא מדעתו וימכור (אני מקווה שברבע מחיר ושהבנקאי שלי יצא מדעתו ויתן לי אשראי :-) ).

 

וחוץ מזה הכותרת מטעה . מה יש ראית/שמעת על למבו מוזמנת שהיבואן קיבל עליה דמי קדימה ? בין לדבר בתערוכה ובין למכור זה שני דברים שונים.

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אם יביאו את האקזוטיות האלו, מי לעזאזל יוכל לנהוג בהן בכבישים המזעזעים שלנו?

ברצינות איך אפשר לעלות על באמפ~הר עם למבורגיני או פרארי?

פורסם
למבו לא חולקת מכלולים , אאודי אולי לקחו ממנה את המנוע . למען ה' אל תדברו כאלו שטויות . אתם מאמינים שמישהו היה קונה למבו עם מנוע אאודי?
או! הנה הגיע המומחה, שיגאל אותנו מהשטויות שאנחנו פולטים ללא הרף. במיוחד לכבודך דוקטור. אאודי A6. למבורגיני.

באאודי S8 החדשה מותקן מנוע זהה לזה שבלמבורגיני גייארדו.

תשאלו למה ? כי הם פחדנים , וגם כי למבו יקנו , פרארי יקנו , אבל אין וודאות שמזראטי יקנו מספיק. וגם יכול להיות שהם מפחדים שבארץ לא יהיו מספיק אנשים שיהיו מוכנים להראות בלמבו.
הבושה! הבושה!

אני תמיד רואה את כל העשירים שנוהגים בפורשה ומרצדס יושבים נמוך כדי שלא יזהו אותם.

אה וגם תמיד ידעתי שחברות ענקיות ליצור מכוניות, כאלה עם מחזור שנתי של מאות מיליונים, הן פחדניות. זאת אומרת, אמרת שגם אם ימכרו 3 מכוניות זו תהיה הצלחה מסחרית, אבל ככל הנראה לחברות הענקיות אין את המומחיות הכלכלית שלך, והן במילא פחדניות, ולכן הן לא יבואו למכור מכוניות בארץ. אני מבין נכון?

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).

פורסם
או! הנה הגיע המומחה, שיגאל אותנו מהשטויות שאנחנו פולטים ללא הרף. במיוחד לכבודך דוקטור. אאודי A6. למבורגיני.

באאודי S8 החדשה מותקן מנוע זהה לזה שבלמבורגיני גייארדו.יש הבדל בין לקחת חלקים לבין לומר שמנוע של למבו הוא מנוע אאודי . יתכן ואאודי לקחו מלמבו אבל לא מאמין שלמבו לקחו מאאודי

הבושה! הבושה!ואני מבין שאתה באמת מאמין שאאודי עשו אותו נכון ?

אני תמיד רואה את כל העשירים שנוהגים בפורשה ומרצדס יושבים נמוך כדי שלא יזהו אותם.

אה וגם תמיד ידעתי שחברות ענקיות ליצור מכוניות, כאלה עם מחזור שנתי של מאות מיליונים, הן פחדניות.היבואנים פחדנים . ללמבו לא אכפת אם ייבאו או לא ? ולא רק זאת, אלה היבואן של פיאט מצליח כול פעם לשכנע את פרארי לעזור לו בתקינה של הרכב שהוא רוצה . משמע שאם היבואן היה רוצה זה היה כאן . אז זה לא החברה . זאת אומרת, אמרת שגם אם ימכרו 3 מכוניות זו תהיה הצלחה מסחרית, אבל ככל הנראה לחברות הענקיות אין את המומחיות הכלכלית שלך, והן במילא פחדניות, ולכן הן לא יבואו למכור מכוניות בארץ. אני מבין נכון? או קי למה סמל"ת לא מוכרת את הפרארי ? הרי את הכסף הגדול של התקינה הוא עשה , ובתואנה שהוא הולך ליבא אז למה הוא לא מיבא ?

אדרבה אם יש לך סיבה הגיונית אחרת אשמח לשמוע

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אולי לא נגיד את המילה "למבו"?

 

פעם כבר ניסו להכניס קיצור מביך כמו זה בדיוק, קראו לו "דאו" והיינו אמורים להתייחס לדאורדורנט אם היינו חס ושלום אומרים אותו.

 

אז מספיק, זה מביך.

פורסם

הכל עניין של יחסי ציבור. למה שלצ'מפיון יהיה אכפת למכור שתי למבורגיני בשנה כדי לקשר בתודעה את אאודי עם מותג ספורטיבי? לא צריכה להיות להם בעיה עם זה במיוחד מאחר והרוכש המאושר ישלם יפה יפה על הזכות להינות מטיפולים ואחריות. הם יכניסו לו צינור עמוק עמוק (לארנק) ותאמינו לי שלא יפסידו כסף, וירויחו פרסום.

למה סמל"ת לא עושה מהלך יחסי ציבור כזה ומביאים פרארי ומזראטי?

אה...כן. כי סמל"ת הם לא בדיוק סמל ומופת לשיווק ויחסי פרסום.

הייתי מוסיף ואומר שלדעתי סמל"ת לא היו מצליחים למכור גלגלי הצלה בטיטניק.

פורסם
שלום לכולם!

לפני כחודשיים הודיעה צ'מפיון מוטורס על כניסת המותג למבוגרגיני לארץ עם הדגם גאיארדו, שיימכר במחיר "מציאה" של כ-1.5 שקלים. לפני כשלוש חודשים הודיע הבעלים של חבדרת מורגן כי הוא רוצה להיכנס לארץ... ואני שואל, מה קורה עם זה?

וחוץ מזה, עצם כניסתה של למבורגיני מסמל כי האפשרות לראות כאן אקזוטיות על הכביש ולא רק בתערוכות, קיימת. למה יבואנים אחרים לא מכניסים עוד אקזוטיות לשוק הישראלי? אין שום סיבה שהמזארטי ספיידר/קופה לא תיכנס, המחיר שלה הוא כחצי משל הגאיארדו והיא יכולה לתת פייט טוב ליגואר XK. הקוואטרופורטה יכולה גם היא להיכנס לשוק הישראלי ולתת יריבות טובה לגרמניות.

בנוסף לכך... אם למבורגיני נכנסה לשוק הרי שגם יריבתה ה-F430 שעולה כמוה בחו"ל יכולה להיכנס לשוק.

תקראו לי חולם, תקראו לי הוזה... אבל לפי דעתי זה אפשרי, אני רק לא מבין למה היבואנים (בעצם היצרנים) האחרים לא עושים את אותו צעד מבורך?

כי העשירים בארץ לא מחפשים "פוזה" הם מחפשים אוטו שלא ימשוך יותר מדי תצומת לב אוטו שהם יעברו ברחוב ולא יסתכלו עליהם יותר מדי.. אז הם מעדיפים לקנות במיליון שקל מרצדס SL למשל או ב.מ.וו M5 שגם מי שלא כל כך מבין במכוניות לא יסובב את הראש

זאת דעתי..

 

אלון

×
×
  • תוכן חדש...