Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש הבדל בין לקחת חלקים לבין לומר שמנוע של למבו הוא מנוע אאודי . יתכן ואאודי לקחו מלמבו אבל לא מאמין שלמבו לקחו מאאודי
זה אותו קונצרן. לא "יתכן שאאודי לקחו...", זו עובדה. אותו מנוע באאודי ובלמבורגיני.

 

לשאלות שלך אין לי תשובה, אבל שלא כמוך אני לא מתימר לדעת דברים שאני לא. אין לי מושג למה לא מיבאים מכוניות כאלה לארץ אבל אני יודע בוודאות שזה לא בגלל שמישהו מפחד, או כי עשירי ישראל מתביישים להראות פרצופם בציבור עם מכוניות יקרות (היאכטה של משפחת אריסון, כידוע, ניחנת ביכולת חמקנית מרוב בושה).

 

אישפוז - מי שיש לו מיליון וחצי להוציא על רכב מקבל את הצינור באהבה.

 

אלון - SL? פוזה? תשומת לב? מה פתאום..

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).

פורסם

אלון - SL? פוזה? תשומת לב? מה פתאום..

SL בשביל מי שלא מבין כל כך במכוניות= "בסך הכל מרצדס עם שתי דלתות.. אני מעדיף אוודי TT!

למבורגיני בשביל מי שלא כל כך מבין במכוניות= וווווווווואאאאאווווווווווווווו ראיתי למבורגיני!!!!!!!!

וכך גם עם פרארי, מזרטי, אסטון מרטין וכו'

פורסם
SL בשביל מי שלא מבין כל כך במכוניות= "בסך הכל מרצדס עם שתי דלתות.. אני מעדיף אוודי TT!

למבורגיני בשביל מי שלא כל כך מבין במכוניות= וווווווווואאאאאווווווווווווווו ראיתי למבורגיני!!!!!!!!

וכך גם עם פרארי, מזרטי, אסטון מרטין וכו'

קיימים המון דגמים של מזרטי שהם לא אקזוטים, אלא "רגילים". אני לא כל כך בקיא בקטגוריה (משפחתי, מנהלים, מפואר, מפואר מאוד, חלומי) אבל הם פשוט נראים רגיל, גם אם הם דומים לסיאט קופה וגם אם לב.מ.וו. סדרה 7.

 

103-0328_IMG.jpg

10578207.jpg

maserati_quattroporte_b.jpg

http://auto.sohu.com/piclib/fiat/maserati/quattroport/big/Maserati_Quattroporte_2004_020.jpg

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

פורסם
SL בשביל מי שלא מבין כל כך במכוניות= "בסך הכל מרצדס עם שתי דלתות.. אני מעדיף אוודי TT!

למבורגיני בשביל מי שלא כל כך מבין במכוניות= וווווווווואאאאאווווווווווווווו ראיתי למבורגיני!!!!!!!!

וכך גם עם פרארי, מזרטי, אסטון מרטין וכו'

חחחחחח, תחשוב שוב.

כשנסעתי בSL600 שנה שעברה, נסיעה יחסית קצרה, לא היו זוג עיינים שלא יצאו מהחורים שלהם.

לא משנה מבינים ברכבים או לא כולם הסתכלו...

 

ובאותו נושא דווקא עם EVO9 שהזדמן לי לנסוע איתה לפני שלושה שבועות אף אחד כמעט לא הסתכל,

כאילו מדובר בעוד לנסר..זה היה מעליב.:wink:

1.8T 8)

פורסם

אתה לא חולם בכלל.

 

בקרוב נראה פרארי, למבורגיני, מזאראטי, בנטלי ועוד שאר ירקות במבצעים אטרקטיביים, עם טיפולים חינם - בליסינג! :|

 

באותו זמן, כל העולם יעשה שלום והפסקות נשק ופרות יעופו בשמיים.

 

נו באמת...

פורסם

truejoker, המנוע V10 של למבורגיני הוא ,בבסיסו, ה-V8 4.2 ליטר של אודי. הם חולקים את הבלוק ועוד כמה רכיבים. כך שזה כן רכיב מדף של אודי.

 

וגם השלדה מגיעה ישירות מגרמניה ולא מייצרת עצמאית ע"י האיטלקים, וגם חלקים נרחבים מהפנים והאלקטרוניקה לא איטלקית אלא מגיעה מ...הבנת את הנקודה.

ואני די בטוח גם שהיא חולקת את הפלטפורמה שלה( לא,לא עם הגולף) עם ה-LM החדשה של אודי.

 

הגאיירדו זה בכלל לא למבורגיני, קיבינימט! תסתכל על הדלתות של הדבר - סתם דלתות! כאלו שזזות על ציר ולא מאיימות להנמיך אותך בראש כל פעם שאתה יוצא... זה פיקציה תוצרת אודי שמורכבת ונצבעת באיטליה.

כיפית מאוד, ואיכותית מאוד, אבל זה לא זה.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

הגאיירדו היא אודי עם סמל של למבורגיני..

כל הדברים שיש בגאיירדו, פרט ללוגו של למבורגיני ולידית ההילוכים (במידה ולוקחים את הגרסא הידנית, ולא את הE GEAR) אלו רכיבי מדף של אודי..

המנוע, התיבת הילוכים, ההגה, הלוח שעונים ומה בעצם לא..

אפילו הכסאות של הגאיירדו היו אופציה של האודי TT..

 

למעשה, בעוד כמה חודשים (ספטמבר) בתערוכת פריז, אודי תציג את הR8..

שבמקרה הזה - היא והגאיירדו זהות.. פרט לעיצוב החיצוני..

אותו מנוע (בR8 יהיה גם מנוע V8 ולא רק V10), אותו גיר, אפילו אותם ג'נטים..

 

אז אתה רוצה להגיד שהגאיירדו זה לא אודי? אז כן..

 

המרצ'לייגו לעומת זאת... היא כבר יצירת מופת איטלקית עם איכות ואמינות גרמנית :-)

או כמו שקלארקסון ניסח זאת.. "פיקניק שבו הגרמנים מכינים את השולחן, והאיטלקים את האוכל.."

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

טוב אם אתם כול כך בטוחים בזה , הריני מצהיר בזאת שאני מבטל את ההזמנה שלי לגאיארדו ומשלם דמי ביטול . כי לקנות אודי בתחפושת ולהיות שבוי של צ'מפיון ועוד לשלם 1.5MIL עבור זה ממש ממש לא נראה לי . מצטער שלא תראו את הגאיארדו בפורום אבל זה המצב:smilecolr:wave2:

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

תזמין את המרצ'לייגו..

היא עולה בערך פי 2.. אבל היא שווה את זה ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...