קודם כל תודה על התגובות!
היונדאי כבר נפסל בשלב המועמדים ע"י אבא שלי.
הרוב הגדול של הזמן הרכב יהיה על כביש לא בשטח. העניין הוא כשאנחנו מוציאים אותו לשטח פעם בשבוע בערך, זה שטח עם עבירות בינונית ואף קשה ואבא שלי רוצה שהרכב יהיה מסוגל להתמודד עם זה בהצלחה.
ותנו לי להבין, אם ממגנים את הלנד קרוזר מאבדים את האחריות? בטוח?
השאלה היא עד כמה טוב הוא בשטח? בגלל שהוא רק נחת לפני שנתיים בארץ עוד לא ראיתי דעה מוצקה... חלק אומרים ככה וחלק ככה...
בשורה התחתונה (לפחות בשטח כי בעיר הוא אמור להיות סבבה) הוא יוכל לעבור גם מסלולים קשים?
ואיך מרגישים המכרים שלך לגבי האוטו? מרוצים?
טיוטה לא מוכנים להוריד את הלנד קרוזר לשטח. מה גם שיש ללנד קרוזר רק 2 כריות אוויר לעומת 6 בניסאן.
השאלה מה יהווה את השילוב הטוב ביותר בין 2 העולמות מהאופציות שדברתי עליהם (הדיסקו לא בתקציב בכלל) אבל שבאמת בשטח לא יעשה בושות... הרי אומרים שהטויוטה טוב יותר בשטח אך הפאת'פיינדר נוח יותר בעיר.
כן אבל הפאת'פיינד הוא רק חדש בארץ...
בחו"ל הוא נמכר כבר שנים...
מצד שני לטיוטה יש מערכות בטיחות נוספות במפרט הבסיסי וניסיון השטח שלה עם רקורד טוב יותר בארץ...
כן אבל הדיסקו הרבה יותר יקר...
sronis, איזה רמת גימור הם לקחו? XE, SE או LE?
דרך אגב, היום הייתה לנו נסיעת מבחן בפאת'פיינדר והתרשמנו לטובה בכלליות. העניין הוא שכנראה נקח את רמת האבזור הבסיסית מה שאומר שאין ABLS... לטיוטה בבסיסי יש מקביל, לא?
שלום!
אבא שלי מחפש רכב שטח חדש בתקציב של 250-300 אלף ש"ח. עפ"י מיטב הבנתי המועמדים העיקריים הם הלנד קרוזר, הפאת'פיינדר והפאג'רו.
רציתי לדעת מה כדאי לרכוש מבין ה3 (או אם יש משהו אחר אתם מוזמנים להציע)?
האוטו הזה הולך לרדת לשטח ולא מעט, לכן יכולות שטח נדרשות.
בנוסף גם שיוט ונחות בעיר נדרשות - האוטו הזה צריך להיות שילוב טוב בין 2 העולמות.
אם אתם רושמים המלצה אשמח לנימוק כדי שאוכל להציג אותו בפני אבי.
תודה!
היי!
אני רוצה להוציא ביטוח על BMW מדגם 745 משנת 2002 (או 2003, אבל נראה לי 2002) ליומיים בלבד.
אני נהג חדש שנוהג קצת יותר משנה. אין תאונות, עבירות וכו' (טפו טפו טפו).
כמובן שהתקשרתי לחברת ביטוח כדי לקבל הצעה אבל העניין הוא שהם צריכים את מספר הרכב ות.ז. של בעל הרכב אבל אני רוצה לפנות לבעל הרכב שיש לי את כל הפרטים ביד לא רוצה לשגע אותו (חברים של ההורים)...
לכן לפני שאני מתחיל לבקש ממנו דברים ולטרטר רציתיבתור ניסיון אחרון, לבדוק אולי יש סיכוי שמישהו פה יודע בערך מהי העלות של ביטוח בערך?
תודה!