Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה הרכבתי לנעילה מרכזית ברכב שלי גם שלט.

עכשיו, אני מעוניין לשפר את זה קצת ובזמן לחיצה על הכפתור בשלט, האיתותים יהבבו.

יש למישהו רעיון איך לעשות את זה?

פורסם

איזה יציאות יש ליחידת המקלט של השלט?

בעיקרון אם יש יציאה שנותנת פולס ארוך, אתה יכול לחבר ללחצן המשולש ("איתות חירום") דרך דיודה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

זה בא כאופציה בכל ערכות שלטי הנוחות ,המערכת מוציאה פולסי זמן קצרים של 12v ע"מ להפעיל את הפנסי איתות

 

(יש בפנים רכיב ספרתי , כנראה 555 )

 

החשמלאי שהתקין לי את המערכת הנ"ל חיבר את החיווט הנ"ל לפלוס של המאוורר (בטעות ....:? )

 

בכל נעילה של הרכב שמעתי את המאוורר מתחיל לעבוד פעמיים , העברתי את החוטים שהוא חיבר בטעות מהמאוורר , לפנסי איתות .

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

החשמלאי שהתקין לי את המערכת הנ"ל חיבר את החיווט הנ"ל לפלוס של המאוורר (בטעות ....:? )

 

בכל נעילה של הרכב שמעתי את המאוורר מתחיל לעבוד פעמיים

חחחחח! גדול :twisted:

אצלי אין אפשרות להוציא חיבור כזה ואין לי יציאה של פולס ארוך.

לא השקעתי בנעילה מרכזית יקרה מדי, אלא משהו פשוט שיתן לי נוחות של פתיחה/סגירת דלתות.

×
×
  • תוכן חדש...