Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם....

 

יש לי בעיה קטנה בזמן שאני עושה סיבוב פרסה במקום... אני שומע מאיזור הגלגל הימיני(זה שפחות אוחז על הכביש-כי הפרסה היא עם סיבוב ההגה לכיוון שמאל). רעש ארוך כזה של חיכוך או של שני מתכות נוגעות אחת בשניה מין ררררררררררררר..... ארוך כזה.

ואני מדגיש זה לא רעש של דפיקות... אלה רעש ארוך כזה.

 

אז מה אתם חושבים שזה ?

 

ומה הנזק של נסיעה עם ציריה גמורה יכול להיות.

1.6 206

פורסם

נשמע יותר כמו איזה פלסטיק שהשתחרר בבית הגלגל הימני. בעיקרון צירייה מרעישה בצד העמוס, כלומר, ימין בפנייה ימינה, ושמאל בשמאלה, אלא אם היא מתה כמעט לחלוטין ואז גם בישר היא תרעיש.

פורסם

לא לא אחי ... בנסיעה ישרה אין כלום...

אולי הרעש הזה אמור להיות טבעי כי הגלגל הימיני אוחז פחות על הכביש.

 

עוד משהוא הגאנט הימני שלי מעט עקום גם ובגלל התיקון והישור שעשו לו אני צריך ללכת להחליף אותו ואני סתם מתעצל יכול להיות שזה מזה...

1.6 206

פורסם

תנסה להרחיק את הפחית שמגנה על הדיסק הימני מהדיסק. אולי משם הבעיה.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
שלום לכולם....

 

יש לי בעיה קטנה בזמן שאני עושה סיבוב פרסה במקום... אני שומע מאיזור הגלגל הימיני(זה שפחות אוחז על הכביש-כי הפרסה היא עם סיבוב ההגה לכיוון שמאל)..

או שאני מתבלבל, או שהוא התבלבל.

בסיבוב פרסה לצד שמאל, הגלגל שהכי פחות אוחז בכביש זה השמאלי, לא?

Back to the original - NC again.

פורסם

ואאלה Boxer שיחקתה אותה נתתה לי כיוון...

אני באמת ילך לבדוק את זה..

 

עכשיו אם זאת צריה גמורה משהוא יכול לתת לי קני מידה מה יכול לקרות אם אני נוסע עם אחת גמורה?

 

למה זה יכול לגרום?

1.6 206

פורסם
שלום לכולם....

 

יש לי בעיה קטנה בזמן שאני עושה סיבוב פרסה במקום... אני שומע מאיזור הגלגל הימיני(זה שפחות אוחז על הכביש-כי הפרסה היא עם סיבוב ההגה לכיוון שמאל)..

או שאני מתבלבל, או שהוא התבלבל.

בסיבוב פרסה לצד שמאל, הגלגל שהכי פחות אוחז בכביש זה השמאלי, לא?

לא.

 

הגלגלים ש"הכי אוחזים" בפנייה שמאלה אלה הגלגלים השמאליים.

 

נקראים הגלגלים הקריטיים.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
שלום לכולם....

 

יש לי בעיה קטנה בזמן שאני עושה סיבוב פרסה במקום... אני שומע מאיזור הגלגל הימיני(זה שפחות אוחז על הכביש-כי הפרסה היא עם סיבוב ההגה לכיוון שמאל). רעש ארוך כזה של חיכוך או של שני מתכות נוגעות אחת בשניה מין ררררררררררררר..... ארוך כזה.

ואני מדגיש זה לא רעש של דפיקות... אלה רעש ארוך כזה.

 

אז מה אתם חושבים שזה ?

 

ומה הנזק של נסיעה עם ציריה גמורה יכול להיות.

 

בדיקה פשוטה לצרייה - מצא מגרש חנייה ריק. עמוד במרכז עם גלגלים מסובבים

עד הנעילה, לצד שמאל או ימין , התחל תנועה איטית בהילוך ראשון

עד שתעשה סיבוב של 360, או אפילו 180 מספיק, אם שמעת דפיקות קצובות -

צרייה בדרך לעולם הבא, אותו הדבר לצד ימין ואותה התשובה.

אם אתה שומע משהו אחר - מדובר במשהו אחר... אולי מגן בוץ או פלסטיק מבית הגלגל שזז קצת או השתחרר (זה קורה) .

וד"א יצא לי פעם אחת לשמוע דפיקות קצובות, וגם בנסיעה במצב ישר, אבל הדפיקות עמדו ביחס ישר למהירות, ככל שהיא גדלה הם התגברו וגם בקצב שלהם.

לא הצלחתי לאתר את הבעייה, עשיתי את המבחן לצירייה אבל זה היה במהירות נמוכה ולכן באמת לא שמעתי כלום, כלומר שללתי שזו צירייה.

אז הייתי בטוח שאולי יש איזה נזק למערכת הגה או אלוהים יודע מה (הדפיקות ממש הרעידו לי את ההגה ב100 קמ"ש) אז הייתי אובד עצות. בקיצור העמדתי את האוטו במקום, והבאתי את אבא שלי, שגילה שפשוט מאוד לצמיג הייתה "בועה" וזה גם לדפיקות...

Race Smart

פורסם

גם לי יש צירייה בדרכה לעולמה - על פי המוסכניק ,ניתן להמשיך לנסוע איתה עד שתתחיל לשמוע רעשים גם בנסיעה ישר ...

במקרה והרעש ישנו גם בנסיעה ישר יש להחליף צירייה - סיפור שבסוזוקי סוויפט 86 שלי עולה 300 שקל - הכל תלוי סוג אוטו

משפט סיני עתיק :"כשאין לך משהו חכם לומר ,תאמר משפט סיני עתיק "

פורסם

טוב אז ככה יותם... המבחן שאמרתה לי זה בדיוק מה שעשיתי ומשם התוצאות שהבאתי פה כדי לשאול את השאלה.

 

מה הנזק של לסוע עם צריה גמורה.ומה ההשלכות?

1.6 206

×
×
  • תוכן חדש...