Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנהלים אנא אל תנעלו את השרשור הזה אני חושב שיש פה הרבה אוהדי רנו 5

מושבעים שהיו רוצים לראות את זה!

כבר התבלבלתי בספירה כמה מהן הלכו לעולמן!

 

http://videos.streetfire.net/hottestvideos/1/FE6C3E5B-B93E-4BE0-8EB0-A485BF915779.htm

 

ואנא ממכם תחסכו הודעות מטופשות או לא קשורות כדי שהמנהל לא ימצא סיבה רעה לסגור את השרשור!

 

התכוונתי גם לא להעביר אותו לאוף-טופיק!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

הרנו 5 הייתה בשימוש תקופה ארוכה בראלי?

 

 

משום מה נראה שהרכב פשוט גרוע..... הרבה מהנהגים התהפכו בגלל בלימות לא כל כך רציניות בפניות.... אני יכול להבין שזה יגרום להיגוי יתר בגלל הבלימה, אבל להתהפך במקום??

פורסם

שונא?

 

לדעתי זה מדגים היטב כמה מטורפת היתה הרנו 5 טורבו II

ומעבר לזה, הקטע בו ה-E30 מתהפכת על הרנו 5 פשוט עשה לי את היום :)

 

 

סרט פשוט טוב

 

למישהו יש מושג איך אני שומר לי עותק?

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

זה מראה עד כמה צריך:

 

א. חגורות בטיחות.

 

ב. כלוב התהפכות

 

במיוחד אם יש לך רנו :wink:

 

אם אני לא טועה ראיתי שם כמה כמה רנו 11... אפשרי?

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יש למישהו הסבר על הדקה ה 2:25 ? (לוקח את הפרסה יפה, חוזר, לוקח אותה שוב,חוזר...)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הרנו 5 הייתה בשימוש תקופה ארוכה בראלי?

 

 

משום מה נראה שהרכב פשוט גרוע..... הרבה מהנהגים התהפכו בגלל בלימות לא כל כך רציניות בפניות.... אני יכול להבין שזה יגרום להיגוי יתר בגלל הבלימה, אבל להתהפך במקום??

הרנו אוטו גרוע??

הרנו קארט, רק פשוט או שיש מים על הכביש ובמקום להמשיך את הסיבוב המשיכו ישר, או שהצמיגים יבשים מאוד מאוד, ויש עוד הרבה סיבות.

מה שעוד למדנו זה שצריך לעשות קורס נהיגה מתקדמת...מהרר!

:).

פורסם

יפה!

איזה מצחיק הקטע שהרנו עושה את הסיבוב ה180 מעלות, מתהפכת והקהל הופך אותה בחזרה. :p

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם
זה מראה עד כמה צריך:

 

א. חגורות בטיחות.

 

ב. כלוב התהפכות

 

במיוחד אם יש לך רנו :wink:

 

אם אני לא טועה ראיתי שם כמה כמה רנו 11... אפשרי?

 

 

יוסי.

צודק רנו 11 בדקה 4:45

DROZD

×
×
  • תוכן חדש...