Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם :

 

1-אם בבדיקה של המנוע שלי נתנו לי את הנתונים הבאים :

קומפרסיה 130

נפילת לחץ 20 אחוז

מודבר במנוע של דיהטסו שרייד 1500 אוטומט שעבר 120K מקורי

מה זה אומר ?

 

2-אם קומפרסיה של מנוע מסוים היא לא הכי טובה בעולם זה אומר שיש קשר בין הקומפרסיה לבין זה אם המנוע מעשן או שיש מים בשמן - כלומר זה מעיד משהו על הפקום ראש או שאין קשר ?

 

3-איזה דרכים ניתן לבדוק ולהעריך את מה שעבר המנוע , וכמה זמן שנשאר לו לחיות ללא מכשירי מדידה כמו (מד קומפרסיה ומד ליקייג' ) כלומר רק בבדיקה של כל האלמנטים של המנוע כגון :

 

א-לראות אם יוצא עשן כחלחל או לבן מהמנוע .

ב-לראות אם יש ריח של שמן שרוף .

ג-לראות אם המים במיכל העיבוי מבעבעים (מעיד על כניסה או בריחה של אוויר כלומר אטם ראש פגום ) .

ד-לבדוק נזילות מהבלוק עליון או בלוק תחתון .

ה-לשמוע אם המנוע עובד שקט ולא מרעיש ולא מנפח .

ו-לבדוק שהצינור של המים לא עובד בלחץ גבוהה מדי דבר שיכול להעיד על מעבר של דלק למערכת הקרור .

 

 

 

 

4-שאלה אחרונה -

אם אדי שמן נשרפים בראש מנוע אז זה אומר שהתערובת תהייה עשירה (כי שמן זה תוצר לואי של דלק )

האם זה עוד דרך נוספת לדעת שאני צריך לעשות רינגים כאשר יש תצרוכת דלק גבוהה והמחשב לא יכול לדעת בוודאות אם זה חישן חמצן תקול או שזה בריחה של אדי שמן לתא שרפה ולכן הוא מעשיר את התערובת בגלל שהוא חושב שיש חוסר בחמצן ?

 

 

מודה לכל העונים מראש בברכה שושו השועל .

פורסם

שלום.

 

לפי הנתונים שכתבתה המנוע שווה לתחת.

גם קומפרסיה נמוכה וגם נפילות לחץ מעל המותר.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אכן, אם הנתונים נכונים, מצב המנוע עגום בלשון המעטה,

 

 

בברכה

דני.

 

 

 

 

 

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

סתם לידע כללי מה הייתה צריכה להיות קומפרסיה טובה ובריחת לחץ בסדר למנוע כזה?האם המספר זה חיבור של קומפרסיה של כל הבוכנות או ממוצע שלהן?והאם זה זה סקלות זהות לכל המנועים הרגילים הלא מוגדשים?

ומה זה בריחת לחץ?

והכי חשוב יום בחירות שמח לכולם

פורסם
1-אם בבדיקה של המנוע שלי נתנו לי את הנתונים הבאים :

קומפרסיה 130

נפילת לחץ 20 אחוז

מה זה אומר ?

זה אומר שאי אפשר להתייחס לנתונים האלו כלל.

 

מה זה 130? צילינדר אחד או כולם? איזו מידה הישתמשו פאפים? מיילים? או בארים? כנראה ש PSI אבל אולי אמפראז'?

 

20% נפילות לחץ, כל הצילינדרים או אחד? לאין בורח הלחץ, יניקה, פליטה, נשם (טבעות בוכנה), מערכת קירור?

 

אם נבדקו כל הצילינדרים, אז התוצאות מפוברקות, או המיכשור שהשתמשו בו היה פגום. אין סיכוי שמנוע התבלה ברמה כל כך אחידה!

פורסם
סתם לידע כללי מה הייתה צריכה להיות קומפרסיה טובה ובריחת לחץ בסדר למנוע כזה?האם המספר זה חיבור של קומפרסיה של כל הבוכנות או ממוצע שלהן?והאם זה זה סקלות זהות לכל המנועים הרגילים הלא מוגדשים?

ומה זה בריחת לחץ?

והכי חשוב יום בחירות שמח לכולם

1-בריחת לחץ למנוע מסוג זה ובכלל נראה לי אמורה להיות עד 12-15 אחוז במידה וזה עובר את התחום הנ"ל אז המנוע גמור .

 

2-האחוזים זה דלפיה של קומפרסיה מכל צילנדר בנפרד .

 

3-בריחת לחץ זה לראות אם הלחץ בתא שרפה בורח למקום אחר (רינגים שחוקים , אטם ראש , סעפת יניקה ) כלומר אם יש בריחה של לחץ אז המנוע לא נותן את מלוא הקומפרסיה שלו ומנוע כזה לא יאריך ימים משום שהוא מתאמץ ב-20 אחוז נניח יותר ממה שהוא היה אמור לעבוד לפי הוראות היצרן שלו ולכן הבלא שלו יהיה גבוהה והחיים שלו יהיו קצרים .

פורסם
זה אומר שאי אפשר להתייחס לנתונים האלו כלל.

 

מה זה 130? צילינדר אחד או כולם? איזו מידה הישתמשו פאפים? מיילים? או בארים? כנראה ש PSI אבל אולי אמפראז'?

 

20% נפילות לחץ, כל הצילינדרים או אחד? לאין בורח הלחץ, יניקה, פליטה, נשם (טבעות בוכנה), מערכת קירור?

 

אם נבדקו כל הצילינדרים, אז התוצאות מפוברקות, או המיכשור שהשתמשו בו היה פגום. אין סיכוי שמנוע התבלה ברמה כל כך אחידה!

1- 130PSI והתכוונו לכל צילנדר בנפרד .

 

2-אחוז נפילת הלחץ הוא 20 אחוז ואני חושב שהשיטה שהם עושים לפיה היא - שהם לוקחים את הצילנדר שיש בו הכי הרבה נפילת לחץ ומשווים את הנפילה של הלחץ לשאר הצילנדרים .

 

3-לאן בורח הלחץ ? בבדיקה לא בודקים לאן בורח הלחץ הם רק בודקים אם יש בריחה .

 

בשביל למצוא לאן בורח הלחץ יש כל מיני שיטות כמו לשים משרוקית בכל המקומות הפונטציאלים לבריחת הלחץ כפי שציינת אותם ולשמוע האם יש רעש של שריקה .

פורסם

קרא תשובותיי בתכלת>>

 

1- 130PSI והתכוונו לכל צילנדר בנפרד . שוב, לא הגיוני שכל הצילינדרים מראים קומפרסייה נמוכה, באופן אחיד - לדעתי השעון קופרסייה שהשתמשו בו לא היה מכוייל.

 

2-אחוז נפילת הלחץ הוא 20 אחוז ואני חושב שהשיטה שהם עושים לפיה היא - שהם לוקחים את הצילנדר שיש בו הכי הרבה נפילת לחץ ומשווים את הנפילה של הלחץ לשאר הצילנדרים . זו לא הדרך לבצע בדיקת נפילת לחץ.

 

3-לאן בורח הלחץ ? בבדיקה לא בודקים לאן בורח הלחץ הם רק בודקים אם יש בריחה . בבדיקה מקצועית כן בודקים לאן בורח הלחץ, אחרת מה הטעם לדעת שהמנוע דפוק, צריך גם לדעת איפה נקודת הכשל ולתקן נקודתית, אם צריך .

 

בשביל למצוא לאן בורח הלחץ יש כל מיני שיטות כמו לשים משרוקית בכל המקומות הפונטציאלים לבריחת הלחץ כפי שציינת אותם ולשמוע האם יש רעש של שריקה . משרוקית? למה יש למכונאי שעשה את את הבידקה בעיית שמיעה? רק צריך להקשיב ולהרגיש מאין הדליפה.

פורסם

דניאל שלום רב

זה לא בדיקה של מוסך אלא בדיקה של מכון בדיקה דינמומטר והם נותנים לך את המצב של כל החלקים ברכב , הם לא אומרים לך מאיפה הדליפה .

פורסם

שושו הבדיקה של דינמומטר הזאת שוה לת*ת.

התייחס להערות בכחול של דניאל: לא יתכן בריחה אחידה וזהה בכל הצילנדרים!

לחץ אחיד וסביר הוא בסביבות ה180 PSI, אצלך הנתונים שהצגת הם של מנוע חלש מאד, אך האחידות בכל הצילנדרים, מעוררת חשד של בדיקה לא אמינה, לא משקפת דבר, וכמובן לא מקצועית!

מכון בדיקה, אמור לספק לך מידע איזה צילנדר חלש מאד יחסית לצילדרים אחרים, ומהיכן בורח הלחץ מהשסתומים. פליטה רחש מהאגזוז, שסתום יניקה רחש מהקרבורטור, טבעות שמן ודחיסה ממכסה מלוי שמן !

אין צורך במשרוקית ולא בצופר אוויר!

שני בדיקות עליך לעבור דחיסה ולחץ הפוך, שניהם נותנים לך אינדיקציה לגבי המנוע, והיכן הבעייה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

1-אם קומפרסיה של מנוע מסוים היא לא הכי טובה בעולם זה אומר שיש קשר בין הקומפרסיה לבין זה אם המנוע מעשן או שיש מים בשמן - כלומר זה מעיד משהו על הפקום ראש או שאין קשר ?

 

2-איזה דרכים ניתן לבדוק ולהעריך את מה שעבר המנוע , וכמה זמן שנשאר לו לחיות ללא מכשירי מדידה כמו (מד קומפרסיה ומד ליקייג' ) כלומר רק בבדיקה של כל האלמנטים של המנוע כגון :

 

א-לראות אם יוצא עשן כחלחל או לבן מהמנוע .

ב-לראות אם יש ריח של שמן שרוף .

ג-לראות אם המים במיכל העיבוי מבעבעים (מעיד על כניסה או בריחה של אוויר כלומר אטם ראש פגום ) .

ד-לבדוק נזילות מהבלוק עליון או בלוק תחתון .

ה-לשמוע אם המנוע עובד שקט ולא מרעיש ולא מנפח .

ו-לבדוק שהצינור של המים לא עובד בלחץ גבוהה מדי דבר שיכול להעיד על מעבר של דלק למערכת הקרור .

 

 

 

 

3-שאלה אחרונה -

אם אדי שמן נשרפים בראש מנוע אז זה אומר שהתערובת תהייה עשירה (כי שמן זה תוצר לואי של דלק )

האם זה עוד דרך נוספת לדעת שאני צריך לעשות רינגים כאשר יש תצרוכת דלק גבוהה והמחשב לא יכול לדעת בוודאות אם זה חישן חמצן תקול או שזה בריחה של אדי שמן לתא שרפה ולכן הוא מעשיר את התערובת בגלל שהוא חושב שיש חוסר בחמצן ?

 

 

אודה מראש לכל העונים רשמתי את 3 השאלות שלא קיבלתי עליהם תשובה עדין ...

×
×
  • תוכן חדש...