Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי!

 

סיויק 93. הבעייה בכותרת. מה יכול להיות המקור לבעייה?

 

1. על השלט של האזעקה כתוב REMOCON. אין לי מושג של איזה חברה היא.

2. יש בתוך המנוע איזו קופסה שחורה של האזעקה וכתוב בגגול שיש להתקין אותה במאונך והתקינו אותה במאוזן. האם זה קשור?

 

תודה רבה... (אני מפחד שהשכנים יתחילו להתעצבן...)

פורסם

הי!

 

סיויק 93. הבעייה בכותרת. מה יכול להיות המקור לבעייה?

 

1. על השלט של האזעקה כתוב REMOCON. אין לי מושג של איזה חברה היא.

2. יש בתוך המנוע איזו קופסה שחורה של האזעקה וכתוב בגגול שיש להתקין אותה במאונך והתקינו אותה במאוזן. האם זה קשור?

 

תודה רבה... (אני מפחד שהשכנים יתחילו להתעצבן...)קודם כול תתקין לפי הוראות יצרן . ישנם אזעקות עם מתג טילטול והם חייבים להיות במצב מסוים כאשר מפעילים את האזעקה , ואם זה לא עוזר בדוק מתגים שמפעילם את העזקה (אולי לא לחוצים מספיק) ומפעילים אותו, או מצבר לא תקין יכול לדרוך אזעקה (כאשר המצבר פורק את עצמו והמתח יורד האזעקה נכנסת לעבודה) . :twisted:

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

השלט הזה הוא העתק של השלט המקורי שכנראה אין לך אותו.

 

 

אולי היית יכול להתסתכל במנוע ולראות איזה שם רשום על האזעקה.

 

רשום איזה שם רשום על האזעקה ורצוי גם הדגם המדוייק, ואדריך אותך.

 

דני

 

 

 

 

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...