Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. אם אני יכבה את המנוע וישאיר את הרדיו דולק למשך כשעתיים, ייתכן מצב שהמצבר יגמר?

2. ישנה איזושהיא אפשרות לחבר מחשב נייד למצבר?

 

תודה מראש

(אגב, האוטו הוא טויוטה קורולה, GLI, מודל 95).

פורסם

תלוי באיזה עוצמה הרדיו עובד והאם מחובר אליו מגבר,סאב או כמות יוצאת דופן של רמקולים.

 

אם הוא עובד בעוצמה רגילה ולא מחובר אליו מגבר ו/או סאב, אז לא יקרה כלום למצבר, הרדיו לשכעצמו הוא לא צרכן כבד.

פורסם

יש כבל שמחבר מחשב נייד למתח DC כמו במצבר של רכב.

בד"כ הכבל הזה נמכר ככבל לשימוש במחשב נייד במטוסי נוסעים (שבטובים שביניהם יש חיבורי DC של 15(?) וולט במושבים), אבל הוא מתאים לכמעט כל מתח DC סביר, והוא מגיע עם תקע שמתאים לשקע המצית.

לי יש אחד כזה של חברת Targus, הוא מתאים לרוב סוגי הניידים שקיימים (באמצעות סט מתאמים שמגיע איתו).

הנה אחד לדוגמה.

שים לב שהמתאם שאתה קונה הוא בעל הספק מתאים לצריכה של המחשב שלך.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

ישנם ממירים מ12 וולט ל 220 וולט. מתח העבודה ברכב בסטנדרט הינו 14-14.5 וולט.

 

 

לגבי השאלה הראשונה, ממש כמו שקודמי רשם, אך יש לקחת בחשבון שאפילו אם אין מערכת הגברה לסטריאו שברכב שלך,אם המצבר עייף מאוד על אף שהינו כן מניע את הרכב, שעתיים או יותר עלולים להיות משמעותיים לשלילה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה לכם על התגובות.

המצבר נקנה רק לפני 3 חודשים, כך שהוא לא עייף.

אין מגבר ואין סאב (נראה לי, אני לא בטוח. איך בודקים את זה?) אבל יש רמקולים קדמיים ואחוריים.

אז לפי מה שהבנתי זה לא ממש אמור להשפיע.

 

רק אם אני אחבר את המחשב נייד, אני מאמין שהוא יקח הרבה חשמל ויגמור את המצבר מהר מאוד.

האם יש לכם מושג אולי כמה עולה (כמה דלק לוקח) להשאיר מנוע דולק למשך שעתיים?

פורסם

למה אתה חייב שהמחשב יהיה מחובר לחשמל של האוטו?

 

 

אתה לא יכול פשוט להטעין את הסוללה, או לחילופין להטעין אותה בזמן שאתה כן נוהג ברכב, ואחרי זה להשתמש במחשב הנייד?

פורסם
לא חייבים מתאם מיוחד, אפשר לקנות ממיר של כ150-200 וואט, ולחבר את השנאי הביתי של הנייד...
האם שימוש בממיר כזה יגרום לביזבוז רב יותר של חשמל מאשר שימוש בשנאי יעודי לרכב?

פורסם
למה אתה חייב שהמחשב יהיה מחובר לחשמל של האוטו?

 

 

אתה לא יכול פשוט להטעין את הסוללה, או לחילופין להטעין אותה בזמן שאתה כן נוהג ברכב, ואחרי זה להשתמש במחשב הנייד?

כאשר הסוללה של הלפטופ טעונה במלואה, הוא יכול להספיק לכשעה וחצי של סרט, לא יותר מכך.

פורסם

1.

המנוע אצלי (1.8T) צורך 0.9 ליטר דלק לשעה בעמידה בניוטרל ללא מזגן ובטמפ' עבודה.

 

2.

מחשב נייד שצורך 100W (זה די הרבה, יותר סביר 70W) דורש 8A ולכן ירוקן מצבר נורמלי של 50-60Ah במשך 6-7 שעות. מכיוון שאתה ממש לא רוצה להגיע לפריקה מלאה של המצבר (או אפילו פריקה משמעותית), לא הייתי ממליץ על יותר משעתיים. שעה נראה לי לגמרי בטוח, בעיקר אם המחשב לא מאוד עמוס והמצבר לא "עייף".

3.

האם שימוש בממיר כזה יגרום לביזבוז רב יותר של חשמל מאשר שימוש בשנאי יעודי לרכב?
כן. מעבר כפול מ-DC ל-AC ובחזרה ל-DC יבזבז יותר מאשר מעבר יחיד מ-DC ל-DC. הפתרון הנכון הוא ללא ספק המתאם שהמלצתי לך עליו, הוא בנוי לעשות בדיוק את זה. ולמי שכתב ש-12V לא מתאים למחשב: בדיוק בשביל ה יש מתאם, זה לא סתם כבל, הוא כולל מכשיר שממיר את ה-12V למתח שדרוש למחשב.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

שלום,

אתה צריך ממיר DC TO DC ממתח 12V ל 16V, עד 6A.

נמכר בחנויות: סט מתאמים למחשב נייד, מתאם ממחבר מוטס (הפעלה במטוס) לשקע מצת.

ניתן לכיוון מ15V ועד 19V עד 8A, עלות עד 160ש"ח

מנסיון עובד נפלא ברכב!

ניתן לקנות במגוון חנויות בשדרות הר ציון ת"א

לחנות מדוייקת, פנה אלי בה"פ.

:idea: העיקר שיהיה יום נפלא :roll:

 

*** מחפש סאאב 95/96 או רכב קבריולט להגשמת החלום ***

פורסם

תודה רבה 20VT, המתאם הזה הוא כנראה מה שאני צריך. יש לך מושג מה המחיר שלו בארץ? כי המחיר כמו שהוא מופיע בלינק נראה יקר מאוד.clear.gifPrice: €102.50 ex. VAT

 

תודה גם לך goldkey, אפנה בהודעה פרטית.

פורסם

כפי שציינו חברי!

האפשרויות:

1) חיבור לרכב באמצעות 220 V צורך המון חשמל ולכן פרקטי בנסיעה ולא כאשר הרכב עומד. בערך 200 ש"ח).

2) מתאם מיוחד ניתן להשיג כאלה בארץ די יקרים.

3) לחבר סוללה חיצונית אשר טטען במהלך הנסיעה.

4) לקנות בטריה נוספת לנייד.

בהצלחה,

מי שצריך פירוט או שאלות נוספות בה"פ

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים

×
×
  • תוכן חדש...